zoals voorspeldquote:Op zondag 26 april 2009 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we heel hard gaan roepen?
Ik mis 'r ook!![]()
Ben jij weer heel trouwens, qua ontsteking?
Nee he, straks heb je spijt.quote:Op zondag 26 april 2009 23:08 schreef Manu82 het volgende:
World War III has started!
Heb net m'n moeder de deur uitgeschopt
Nope, geen spijt, het komt binnen vallen en mij en m'n vriendin beledigen en wil dan ook nog blijven slapenquote:
ohoh, morgen maar even bellen.quote:Op zondag 26 april 2009 23:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nope, geen spijt, het komt binnen vallen en mij en m'n vriendin beledigen en wil dan ook nog blijven slapen
Hoef dat mens voorlopig niet meer te zien
Nee, heb net broer, zus en m;n vader gebeld en die zijn inmiddels op de hoogte van de situatie.....quote:
OK danquote:Op zondag 26 april 2009 23:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, heb net broer, zus en m;n vader gebeld en die zijn inmiddels op de hoogte van de situatie.....
Ja, dat dacht ik al.quote:Op zondag 26 april 2009 23:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet echt OK, hele familie is overstuur
Wat had jij verwacht dan?quote:Op zondag 26 april 2009 23:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet echt OK, hele familie is overstuur
Tenminste geen dwaze moeder die 's avonds nog langs komtquote:
Maar zij had er blijkbaar wel op gerekend? anders wil ze niet blijven slapen toch? Of woont ze in de buurt? Dan is het nog vreemd, maar toch.quote:Op zondag 26 april 2009 23:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tenminste geen dwaze moeder die 's avonds nog langs komt
Palindroomreumaquote:Op zondag 26 april 2009 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zoals voorspeld![]()
Alleen was het nu blijkbaar zo heftig dat het ook nog ff mijn middenhandsbeentjes ingeslagen is.Dikke rode plek op mijn hand. Tof man, Palindroomreuma.
Ja, en roepen!! Carootje! waar ben je nou?!![]()
Nee, ze woont niet in de buurt en wilde mij meenemen naar dat stofhuisquote:Op zondag 26 april 2009 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar zij had er blijkbaar wel op gerekend? anders wil ze niet blijven slapen toch? Of woont ze in de buurt? Dan is het nog vreemd, maar toch.
Vervelend voor je
Kun je wéér een ander telefoonnummer nemenquote:Op zondag 26 april 2009 23:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tenminste geen dwaze moeder die 's avonds nog langs komt
kooknie, en ik kan er ook niet een buigen met zulke handjesquote:Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Palindroomreuma![]()
Niet dat ik 'm snap hoor, wat is er dan een palindroom? Ik zie geen lepel.![]()
CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
En daar heeft ze nu heel veel spijt van, weddenquote:Op zondag 26 april 2009 23:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, ze woont niet in de buurt en wilde mij meenemen naar dat stofhuis![]()
En vertelde ook even dat ik moest stoppen met schooltoen heb ik haar er maar uitgetrapt
Voor geen goud.quote:Op zondag 26 april 2009 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
@Dementor, als je bij die bunker niet aan de slag kunt heb ik nog wel vakantiewerk voor je
Ja, kinderachtig zeg!quote:Op zondag 26 april 2009 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is maar 300 vierkante meter, dat zijn maar 1200 vlondertegeltjes
22 euro per stuk, schiet jij het even voor?quote:Op zondag 26 april 2009 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is maar 300 vierkante meter, dat zijn maar 1200 vlondertegeltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |