een palindroom is iets dat terugkomtquote:Op zondag 26 april 2009 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kooknie, en ik kan er ook niet een buigen met zulke handjesHet zal er in zitten dat je hetzelfde maar dan in een ander gewricht krijgt. Wat daar nou achterstevorenhetzelfde aan is beats me, maar het heet nou een keer zo. Mijn vader noemt het ook stevast parterretrap-reuma.
![]()
denk dat het daar iets mee te maken zal hebben, het komt voor in de vorm van aanvallen.quote:palindroom (van het Grieks: πάλιν = opnieuw; δρόμος = lopen, doorlopen (van τρέχειν: lopen))
Ze heeft met iedereen van de kinderen wel ruzie gehad, maar normaal ben ik nogal ver weg en bemoeid ze zich niet met mijn relatie en dat deed ze nu dus welquote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
En daar heeft ze nu heel veel spijt van, wedden
Ook moeders doen wel eens stom.
Even wachten tot m'n vakantiegeld binnen is. Nee, 't is maar gekheid, maar het ziet er wel aardig uit daar in A'doorn.quote:Op zondag 26 april 2009 23:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
22 euro per stuk, schiet jij het even voor?
Dat denk ik ook, en dat is niet erg, ze weet het nu, maar ruzies moeten nooit lang duren,quote:Op zondag 26 april 2009 23:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze heeft met iedereen van de kinderen wel ruzie gehad, maar normaal ben ik nogal ver weg en bemoeid ze zich niet met mijn relatie en dat deed ze nu dus wel
Gelukkig had ik net m'n paps aan de telefoon en die zei dat het waarschijnlijk kwam dat ze van de kook raakte doordat ik tegengas gaf
Ja, geef nu maar toe, 't zit je helemaal niet lekker en je baalt er van.quote:Op zondag 26 april 2009 23:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gelukkig had ik net m'n paps aan de telefoon en die zei dat het waarschijnlijk kwam dat ze van de kook raakte doordat ik tegengas gaf
Het maakt me absoluut geen fuck uit dat ik ruzie met haar heb. Wat me echter wel uitmaakt is dat ze mijn vriendin en haar familie erin betrekt.quote:Op zondag 26 april 2009 23:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, en dat is niet erg, ze weet het nu, maar ruzies moeten nooit lang duren,
Ze is echt wel geschrokken en denkt nu..wat was ik stom....(zo denken moeders)
en zal dit niet gauw meer doen.
Ach is wel je moeder gewoon even afstand nemen komt het vanzelf weer oke. En ruzie maken mag toch in een familie. Als het maar weer goed komt dat is wel belangrijk vind ik.quote:Op zondag 26 april 2009 23:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het maakt me absoluut geen fuck uit dat ik ruzie met haar heb. Wat me echter wel uitmaakt is dat ze mijn vriendin en haar familie erin betrekt.
Gaat ze even zeggen dat mijn vriendin haar ouders gezegd hebben dat ze een hekel aan mij hebben terwijl we beiden weten dat dat niet zo is
Krijg je een beetje gecompliceerde situaties
Z'n moeder heeft gewoon gelijk, zoals moeders altijd gelijk hebben. Daarom is hij ook zo geagiteerd. Ik hoorde onlangs ook dat z'n schoonfamilie een pleurishekel aan 'm hadquote:Op maandag 27 april 2009 00:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ach is wel je moeder gewoon even afstand nemen komt het vanzelf weer oke. En ruzie maken mag toch in een familie. Als het maar weer goed komt dat is wel belangrijk vind ik.
Als je niet op past stuur ik een of andere stalker op je afquote:Op maandag 27 april 2009 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Z'n moeder heeft gewoon gelijk, zoals moeders altijd gelijk hebben. Daarom is hij ook zo geagiteerd. Ik hoorde onlangs ook dat z'n schoonfamilie een pleurishekel aan 'm had
Vind het gewoon vervelend, probeer me heel de tijd in te houden en dan blijft m'n moeder een keer slapen, heb ik een beetje ruzie en wordt dat helemaal opgeblazenquote:Op maandag 27 april 2009 00:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ach is wel je moeder gewoon even afstand nemen komt het vanzelf weer oke. En ruzie maken mag toch in een familie. Als het maar weer goed komt dat is wel belangrijk vind ik.
quote:Op maandag 27 april 2009 00:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je niet op past stuur ik een of andere stalker op je af
quote:Op maandag 27 april 2009 00:46 schreef lies1958 het volgende:
Ik ga zo mijn bed in ben toch wel moe na het huldigen van az hier.
Was heel gezellig maar je gaat op je ouwe dag toe mee doen met dat hossen en zingen.
Lijkt wel of je geinfecteerd wordt met die sfeer om je heen.
Was echt heel erg gaaf om er te zijn.
Op zo een moment bevalt het me wel om een geimporteerde westfries te zijn.
Ja dat snap ik. Is zo een nutteloos gedoe he. Laten rusten komt vanzelf wel weer in orde tussen jullie.quote:Op maandag 27 april 2009 00:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind het gewoon vervelend, probeer me heel de tijd in te houden en dan blijft m'n moeder een keer slapen, heb ik een beetje ruzie en wordt dat helemaal opgeblazen
Er waren geloof ik rond de 60.000 mensen op de been, misschien heb ik wel naast haar gestaan maar heb het niet gevraagd.quote:Op maandag 27 april 2009 00:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]Het is jullie gegund
![]()
Kaat nog gezien?
Thanksquote:Op maandag 27 april 2009 00:48 schreef CarOnline het volgende:
Vervelende situatie Manu!
Sterkte ermee.
Onbewust maak je je ertoch drukker om dan je wilt en iedereen die we gebeld hebben ookquote:Op maandag 27 april 2009 00:49 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Is zo een nutteloos gedoe he. Laten rusten komt vanzelf wel weer in orde tussen jullie.
volgens studio sport maar rond de 31.000?quote:Op maandag 27 april 2009 00:51 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Er waren geloof ik rond de 60.000 mensen op de been, misschien heb ik wel naast haar gestaan maar heb het niet gevraagd.
Was net wel lachen op tv nhn zag ik een bekende die met haar bootje onderste boven kwam en in het water viel.
En als ik heel eerlijk ben, kijk eigenlijk nooit voetbal maar de sfeer is zo ontzettend gezellig met die grote evenementen hier in de regio dat ik daar voor ga.
Oh dat ken ik maar al te goedquote:Op maandag 27 april 2009 00:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Thanks
Komt wel goed, ze heeft alleen een aantal opmerkingen gemaakt die niet helemaal goed te verteren zijn.......
sterkte ermee en echt je er niet druk om maken, van ruzie met hun kinderen leren ouders ook van denk ik dan maar. Je blijft altijd hun kind hoe oud je ook bent. Ik ben ook nog steeds een kind in de ogen van mijn ouders.quote:Op maandag 27 april 2009 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Onbewust maak je je ertoch drukker om dan je wilt en iedereen die we gebeld hebben ook
Weet nu al dat morgenavond m'n zus hier is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |