SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
eensquote:
Onder welke rots ben jij vandaan gekropen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef KirkLazarus het volgende:
Zijn die dingen weer helemaal 'in' ofzo? Wat een lelijk spul zeg :S
Ik ga niet met krakers om ofzo.. weet ik veel wat er leeft bij die groep.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:16 schreef Zaith het volgende:
[..]
Onder welke rots ben jij vandaan gekropen?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:13 schreef FireFox1 het volgende:
Speciaal voor TS:
[ afbeelding ]
Ik heb die roze
Ik heb die gele en ik ga de grijze morgen halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juli 2009 @ 09:30 schreef iemand het volgende:
Dan moet je het wel goed uitleggen. Als "je" naar de persoonvorm komt krijgt de uitgang alleen geen "t" als het jij betekent. ;)
zijn ze ooit uit geweest dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef KirkLazarus het volgende:
Zijn die dingen weer helemaal 'in' ofzo? Wat een lelijk spul zeg :S
Waarschijnlijk heb je zojuist TS beledigdquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:23 schreef 3lmo het volgende:
Wat moet jij een kutleven hebben, dat je je daar al aan ergert. Ik zie ook mensen met Air Max lopen, ik zou het zelf nooit doen, maar als zij dat willen - let it be.
Ik heb die grijze.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:22 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Ik heb die gele en ik ga de grijze morgen halen.
quote:
Dit dus...quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:35 schreef TC03 het volgende:
Alsof All Stars ook maar iets met alternativiteit te maken hebben.
All-stars zijn juist niet alternatief, want zowat iedereen heeft zequote:Op vrijdag 24 april 2009 12:35 schreef TC03 het volgende:
Alsof All Stars ook maar iets met alternativiteit te maken hebben.
wat is er mis met air max?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:27 schreef error_404 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je zojuist TS beledigd
Volgens mij is het zo'n Air Max stampert
Diesel is voor mensen die het hoog in hun bol hebben.quote:
Allesquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:37 schreef De_Jostiband het volgende:
[..]
wat is er mis met air max?
*naar zijn Air Maxen kijkt*
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:13 schreef FireFox1 het volgende:
Speciaal voor TS:
[ afbeelding ]
Ik heb die roze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
DC
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
Hippie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:11 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben zelf vrij van de linkse kant en sta open voor een zekere vorm van alternativiteit
Dit soort mensen draag draagt Air Max:quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:37 schreef De_Jostiband het volgende:
[..]
wat is er mis met air max?
*naar zijn Air Maxen kijkt*
Ik heb die zwart-witte en die disco-eighties schoenen, maar ik vind die rechtsboven ook wel gaafquote:
En dit.quote:
Ga je eerst nou maar inlezen voor je begint te blaten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:04 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dit soort mensen draag draagt Air Max:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga je eerst nou maar inlezen voor je begint te blaten.
Je hebt Air Max en Air Max.
Wat een kutargument is dat zeg. Ze zitten lekker, ze lopen lekker. Welke randdebiel koopt nou schoenen die niet lekker lopen?quote:
Air Maxquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga je eerst nou maar inlezen voor je begint te blaten.
Je hebt Air Max en Air Max.
Vrouwen en homo's?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:11 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat een kutargument is dat zeg. Ze zitten lekker, ze lopen lekker. Welke randdebiel koopt nou schoenen die niet lekker lopen?
Fred Perry Shoes Stripe Quarter White. Te koop bij bijvoorbeeld Label54.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:13 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Die zijn best leuk Kurk.. Waar heb je ze vandaan?
Dankjewelquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:18 schreef Shiringa het volgende:
[..]
Fred Perry Shoes Stripe Quarter White. Te koop bij bijvoorbeeld Label54.
Ja maar het is zo hip. Iedereen heeft het.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:21 schreef Repeat het volgende:
Wat een proletenschoenen idd. De halve wereld loopt er op en het ziet er niet uit. Wtf is er mis met een beetje mooie mode ipv deze 13 in een dozijn shit.?
Ik zal het je makkelijk maken.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:18 schreef Shiringa het volgende:
[..]
Fred Perry Shoes Stripe Quarter White. Te koop bij bijvoorbeeld Label54.
Jezus wat een pauperschoeisel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zal het je makkelijk maken.
De gabbers, tokkies, en werkschuw tuig loopt met de Air Max Classic (BW).
[ afbeelding ]
De coole kikkers en bazen lopen op de Air Max 90, light en AM 1. En eventueel zelfs de nieuwe hybrides.
AM 90:
[ afbeelding ]
AM Light:
[ afbeelding ]
AM 1:
[ afbeelding ]
Smaken verschillen. Maar goed ook.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jezus wat een pauperschoeisel.
Nee, dan houd ik het toch liever bij mijn all stars.
Toch fout Biogarde. Gabbers dragen wel degelijk AM90 en AM Light. Tokkies en ander tuig moet je ook trouwens niet met gabbers vergelijken..quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zal het je makkelijk maken.
De gabbers, tokkies, en werkschuw tuig loopt met de Air Max Classic (BW).
[ afbeelding ]
De coole kikkers en bazen lopen op de Air Max 90, light en AM 1. En eventueel zelfs de nieuwe hybrides.
AM 90:
[ afbeelding ]
AM Light:
[ afbeelding ]
AM 1:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
dat dusquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:34 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Toch fout Biogarde. Gabbers dragen wel degelijk AM90 en AM Light. Tokkies en ander tuig moet je ook trouwens niet met gabbers vergelijken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
Heb laatst deze gehaald, een week later werd het lekker weerquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:44 schreef LockonStratos het volgende:
Lacoste
Al is er nu niks leuks, iemand tips?
Die heb ik nu maar dan iets anders, draag ze het hele jaar door hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:53 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Heb laatst deze gehaald, een week later werd het lekker weer
[ afbeelding ]
Ik heb er maar witte veters ingedaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:57 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Die heb ik nu maar dan iets anders, draag ze het hele jaar door hoor
Jij bent er zeker zoeen die met mooi weer alleen slipperts draagt![]()
Heerlijke schoenen zijn hetquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:13 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Die zijn best leuk Kurk.. Waar heb je ze vandaan?
Lekkere meiden die sneakers dragen (zie je de tegenstelling ?)quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:57 schreef Roscovitch het volgende:
All Stars.![]()
![]()
![]()
![]()
Van die fuckin saaie schoenen, ook altijd van die matige meisjes die ze dragen, de lekkere dragen gewoon mooie sneakers zoals Adidas/Nike. (L)
En oja, wat nou ze lopen lekker.Je ziet zovaak van die wijven die helemaal met X-benen lopen omdat die kutschoenen totaal geen steun geven, ja maar ze zitten lekker hoor!
Aldus Dannyquote:
Ik ben rechts en ik draag All-Stars, je punt is?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:11 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben zelf vrij van de linkse kant en sta open voor een zekere vorm van alternativiteit
Inderdaad, same here.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:33 schreef defibrillator het volgende:
[..]
Ik ben rechts en ik draag All-Stars, je punt is?
Heel veel sporters gebruiken ook allstars om die reden. Vooral gewichtheffers zijn fan van de platte zolen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:57 schreef Roscovitch het volgende:
En oja, wat nou ze lopen lekker.Je ziet zovaak van die wijven die helemaal met X-benen lopen omdat die kutschoenen totaal geen steun geven, ja maar ze zitten lekker hoor!
Ik ben 17 dus bij mij op school lopen de meisjes nog niet met schoenen die echt voor vrouwen zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Lekkere meiden die sneakers dragen (zie je de tegenstelling ?)
Ah, gewoon op lelijke Adidas schoenen dus.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:31 schreef Roscovitch het volgende:
En ik bedoel ook niet dat ze op lelijke Reeboks of Air Maxs moeten lopen maar ongeveer zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Nike heeft ook van die hoge modellen. Blazers of dunks ofzo.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:33 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ah, gewoon op lelijke Adidas schoenen dus.
Nee, je voeten worden echt groter als je die dingen aantrektquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:42 schreef amaranta het volgende:
Het punt met Allstars is toch wel dat je voeten ineens maat 45 lijken. Die dingen maken je voeten zo groot. Gezichtsbedrog?
Ze lijken een maatje groter ja.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:42 schreef amaranta het volgende:
Het punt met Allstars is toch wel dat je voeten ineens maat 45 lijken. Die dingen maken je voeten zo groot. Gezichtsbedrog?
ja psiesquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nee, je voeten worden echt groter als je die dingen aantrekt
Lol, doodskist?quote:
Wtf, 70% van de meisjes die All-Stars dragen zou ik doen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:57 schreef Roscovitch het volgende:
All Stars.![]()
![]()
![]()
![]()
Van die fuckin saaie schoenen, ook altijd van die matige meisjes die ze dragen, de lekkere dragen gewoon mooie sneakers zoals Adidas/Nike. (L)
Ach, die 90 gulden (= 38 euro ongeveer) die ik er voor betaal vind ik ze meer dan waard.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:36 schreef -skippybal- het volgende:
All-Stars zijn wel vet maar veul te duur voor de kwaliteit die ze hebben.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:51 schreef JanusAnus het volgende:
Bazen dragen de Air Structure:
[ afbeelding ]
Precies die heb ik laatst gekochtquote:
Felgroen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:04 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Precies die heb ik laatst gekocht![]()
Maar ipv die saaie witte veters; felle groene veters gekocht.
Staat veel mooier
Stel je voor, want wat moeten andere mensen wel niet denken als je je niet conformeert en een neutrale kleur schoenen neemt.quote:Op zondag 26 april 2009 16:42 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Kijk dan, het zijn echt net clownschoenen.
Dat geeft niet hoor, ventje.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:55 schreef Inverted_World het volgende:
[..]Dat vind ik nou echt ontzettend lelijk.
Het gaat me helemaal niet om de kleur (ik heb ook genoeg schoenen met kleur), maar om de vorm. Vooral als ze dan ook nog eens met skinny jeans worden gedragen, echt verschrikkelijk gewoonquote:Op zondag 26 april 2009 17:07 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Stel je voor, want wat moeten andere mensen wel niet denken als je je niet conformeert en een neutrale kleur schoenen neemt.En voor de vorm, als je ze aan hebt ziet het er prima uit.
Maar goed, ik maak me er niet zo druk over. Zolang ik het zelf maar leuk vind.
In Nederland dus?quote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Alleen in de winter of als het regent zijn het baggerschoenen
Alleen niet kruislings geregenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Felgroen?
Ben wel weer erg benieuwd hoe die combinatie er uitziet eigenlijk...
damn met die laatste paar kan je een mooi kunstwerk voor elkaar krijgenquote:Op zondag 26 april 2009 22:39 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(X2 paar)
[ afbeelding ]
Die zijn cool!quote:Op zondag 26 april 2009 22:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Heb laatst deze gekocht
[ afbeelding ]
quote:
Zo dus..quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Felgroen?
Ben wel weer erg benieuwd hoe die combinatie er uitziet eigenlijk...
Ah.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Zo dus..
[ afbeelding ]
Alleen krijgen we wat minder licht binnen van buiten.
Buiten is het zelfs nog brighter![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |