SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
eensquote:
Onder welke rots ben jij vandaan gekropen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef KirkLazarus het volgende:
Zijn die dingen weer helemaal 'in' ofzo? Wat een lelijk spul zeg :S
Ik ga niet met krakers om ofzo.. weet ik veel wat er leeft bij die groep.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:16 schreef Zaith het volgende:
[..]
Onder welke rots ben jij vandaan gekropen?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:13 schreef FireFox1 het volgende:
Speciaal voor TS:
[ afbeelding ]
Ik heb die roze
Ik heb die gele en ik ga de grijze morgen halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juli 2009 @ 09:30 schreef iemand het volgende:
Dan moet je het wel goed uitleggen. Als "je" naar de persoonvorm komt krijgt de uitgang alleen geen "t" als het jij betekent. ;)
zijn ze ooit uit geweest dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef KirkLazarus het volgende:
Zijn die dingen weer helemaal 'in' ofzo? Wat een lelijk spul zeg :S
Waarschijnlijk heb je zojuist TS beledigdquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:23 schreef 3lmo het volgende:
Wat moet jij een kutleven hebben, dat je je daar al aan ergert. Ik zie ook mensen met Air Max lopen, ik zou het zelf nooit doen, maar als zij dat willen - let it be.
Ik heb die grijze.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:22 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Ik heb die gele en ik ga de grijze morgen halen.
quote:
Dit dus...quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:35 schreef TC03 het volgende:
Alsof All Stars ook maar iets met alternativiteit te maken hebben.
All-stars zijn juist niet alternatief, want zowat iedereen heeft zequote:Op vrijdag 24 april 2009 12:35 schreef TC03 het volgende:
Alsof All Stars ook maar iets met alternativiteit te maken hebben.
wat is er mis met air max?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:27 schreef error_404 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je zojuist TS beledigd
Volgens mij is het zo'n Air Max stampert
Diesel is voor mensen die het hoog in hun bol hebben.quote:
Allesquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:37 schreef De_Jostiband het volgende:
[..]
wat is er mis met air max?
*naar zijn Air Maxen kijkt*
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:13 schreef FireFox1 het volgende:
Speciaal voor TS:
[ afbeelding ]
Ik heb die roze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
DC
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
Hippie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:11 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben zelf vrij van de linkse kant en sta open voor een zekere vorm van alternativiteit
Dit soort mensen draag draagt Air Max:quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:37 schreef De_Jostiband het volgende:
[..]
wat is er mis met air max?
*naar zijn Air Maxen kijkt*
Ik heb die zwart-witte en die disco-eighties schoenen, maar ik vind die rechtsboven ook wel gaafquote:
En dit.quote:
Ga je eerst nou maar inlezen voor je begint te blaten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:04 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dit soort mensen draag draagt Air Max:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |