quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:05 schreef DaMart het volgende:
Sorry MPG, je naam-TT was niet actueel meer.
Ja, ik weet het. Ninjamart. Ik mag geen nieuwe topics openen van je. Jij had de lapo willen hebben. Pheno is het er niet mee eens. Het is heel verrassend dat ik hem volpostte. Enzovoorts, enzovoorts.quote:
Weet ik nou toch nog nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je weer last van vertraagde treinen dan?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:08 schreef OA het volgende:
Hé, wat verrassend. Een topic dat niet geopend wordt door MPG!
Heb je nou je zinquote:
Liefquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bewaar hem gewoon voor de volgende keer.
ghehehehequote:Op vrijdag 24 april 2009 12:08 schreef OA het volgende:
Hé, wat verrassend. Een topic dat niet geopend wordt door MPG!
Veel plezier en gefeliciteerd natuurlijk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:23 schreef Sjowhan het volgende:
Naar huis, daarna laatste spulletjes inpakken en richting ouders voor een weekend weg
WMzquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel plezier en gefeliciteerd natuurlijk!.
Ik heb het nooit lekker gevondenquote:
Niet met perenijsquote:
Ik zat er op te wachten en nog moet ik lachenquote:
Dan heb je gelukkig al twee stuks fruit op vandaagquote:
En vanavond gele vla met aardbeien toequote:Op vrijdag 24 april 2009 12:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan heb je gelukkig al twee stuks fruit op vandaag
Je kunt het ook overdrijvenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
En vanavond gele vla met aardbeien toe.
Ik lust geen vlaquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog aardbeien over, en dat is toch ook wel een lekkere combinatie hoor.
Eensch!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:03 schreef Fha het volgende:
En wat heb ik een pesthekel aan die stomme *vloektierscheld* draaiorgels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om de een of andere reden moeten ze hier altijd langs. En dan hoor je ze dus al een half uur van te voren aan komen en dan duurt het ook nog dik een kwartier voor ze dan eindelijk echt langs mn huis zijn en dan hoor ik ze nog een half uur weglopen. Aaarrrg ik haat het echt!quote:
Wellus!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:12 schreef es70 het volgende:
Koffie met hazelnootsmaak is niet lekker.
Weekend.
Ik moest meteen aan jou denkenquote:
quote:
Joh.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:10 schreef Fha het volgende:
Mijn paashaanbrooddinges voor op zo'n stok begint te schimmelen
Edit: komt vast door dat klote orgel!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:10 schreef Fha het volgende:
Mijn paashaanbrooddinges voor op zo'n stok begint te schimmelen
Edit: komt vast door dat klote orgel!
Ja maar..quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar..Ik had nog nooit zo'n kip ding gehad
Dus mijn vriend had er een voor me gekocht en ik heb hem maar in de verpakking laten zitten omdat ik vond dat hij dan eeuwig goed zou blijven
![]()
Dat is dan wel weer aandoenlijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar..Ik had nog nooit zo'n kip ding gehad
Dus mijn vriend had er een voor me gekocht en ik heb hem maar in de verpakking laten zitten omdat ik vond dat hij dan eeuwig goed zou blijven
![]()
Ik ben best aandoenlijk somsquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer aandoenlijkbeetje van naiviteit en een beetje van Fha
Goeie reisquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:40 schreef Fha het volgende:
Ik ga aan mijn fiets avontuur beginnenFijne dag nog allemaal!
![]()
Wat zijn die jaartallen en die km's in jouw sig? (zo heet dat toch?)quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Lekker even een Server 2008 bakje optuigen vanmiddag
Aantal kilometers dat hij getypt heeft op FOK...quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat zijn die jaartallen en die km's in jouw sig? (zo heet dat toch?)
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:47 schreef OA het volgende:
[..]
Aantal kilometers dat hij getypt heeft op FOK...
Nee hoorquote:
quote:
erg belangrijk jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:32 schreef es70 het volgende:
[..]Haar nog uitspoelen (niet vergeten, anders moet ik eerst weer een pruik bij mijn schoonmoeder lenen
), tassen inpakken, brood klaarmaken en zorgen dat ik om 10 voor zes (met alle koters, ook niet vergeten
) in de bus zit.
Nou ja, op zich zou een keertje zonder ook wel 's leuk zijnquote:
Of met opzet achterlaat in een pizzeriaquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, op zich zou een keertje zonder ook wel 's leuk zijn. Maar niet omdat ik ze vergeet natuurlijk
.
Spoorkilometers per jaar (tussen haakjes het aantal kilometers met stoomtreinen)quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat zijn die jaartallen en die km's in jouw sig? (zo heet dat toch?)
Stoerquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spoorkilometers per jaar (tussen haakjes het aantal kilometers met stoomtreinen)
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, op zich zou een keertje zonder ook wel 's leuk zijn. Maar niet omdat ik ze vergeet natuurlijk
.
quote:
Het eerste ging over haar kidsquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?
[..]
Laatste loodjes waarvan/waarvoor?
Dat snap ik ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of met opzet achterlaat in een pizzeria
Ouders die dat kunnen begrijp ik niet
Ahzo..quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het eerste ging over haar kids
en hoi
laatste loodjes opt werk
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet.
Iemand heeft 's het gore lef gehad om te zeggen dat het bij mij niet zoveel uit zou maken als er iets met één gebeurde omdat ik er 'toch zoveel heb'.
Jawelquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ahzo..
Hooooi
[..]niet waar..! (hoeveel heb je er dan..?)
Was dat serieus bedoeld of probeerde die je gewoon te kwetsen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:19 schreef es70 het volgende:
Iemand heeft 's het gore lef gehad om te zeggen dat het bij mij niet zoveel uit zou maken als er iets met één gebeurde omdat ik er 'toch zoveel heb'.
onvoorstelbaar dat mensen zoiets kunnen zeggenquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb er 4, 1 meid en 3 jongens
.
Gezellig toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb er 4, 1 meid en 3 jongens
.
Ze verkondigde het zonder blikken of blozen...quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat serieus bedoeld of probeerde die je gewoon te kwetsen?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gezellig toch?kinderen
Ow, en wat fles zegt..
Wat vlotter achter elkaar, dat houdt de leeftijdsverschillen wat kleinerquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:33 schreef es70 het volgende:
Hartstikke gezellig
, ik zou alleen een ander tempo aanhouden als ik het over mocht doen
.
Dan ben je wel harteloosquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze verkondigde het zonder blikken of blozen...
Iets vlotter ja, dit was (achteraf gezien) gekkenwerk (en dan heb ik het nog niet eens over de roofbouw op mijn lijf)quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat vlotter achter elkaar, dat houdt de leeftijdsverschillen wat kleiner
Hoe is het nu en wat zou je willen dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Iets vlotter ja, dit was (achteraf gezien) gekkenwerk (en dan heb ik het nog niet eens over de roofbouw op mijn lijf).
Het is nu:quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoe is het nu en wat zou je willen dan?
Hoezoquote:
Drukdrukdruk op het werk, alles loopt fout, etc...quote:
Wat een schatjes!quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is nu:
[ afbeelding ]
Nina, 12
Storm, 11
Kyran, 10 en
Romek, 9.
En wat ik zou willen maakt niet uit, dit is het en hier moet ik het mee doen dus.
Gecondoleerd.quote:
Thanks. Ze is gevonden in de keuken waar ze normaal gesproken altijd rookte. Ik mag hopen dat ze er nog 1 heeft kunnen opsteken voor er in te zijn gebleven.quote:
En dat allemaal door die gegijzelde leverancier van je?quote:
Gecondoleerd.quote:
Dat werd vorige week toch ook al gezegd?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)g-aftreden-aan.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |