abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70263897
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb die van de Shell Van de Airmiles en de zegeltjes zeg maar

Prima dikke handdoeken in leuke kleuren
Jep morgen weer halen toevallig voor ons nieuwe stulpje
@Anne ik ga eens kijken of ik mijn oude lijst nog ergens heb..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 22 juni 2009 @ 19:36:34 #102
107521 Furia
snoopy weer
pi_70264194
Onmisbaar, maar snel vergeten: flessenlikker!
pi_70264935
. Heel veel dingen waar ik nog niet aan had gedacht!

Ik heb de handdoeken van de HEMA trouwens! Maar geen knalkleur . Zwart! Saai, maar wel neutraal.
En de knalblauwe (babyblauw meer) zijn van de IKEA. Maar die van de HEMA voelen lekkerder aan. Tot nu toe.

En Rallydame, mocht ik nog meer lijstjes nodig hebben, dan houd ik je in gedachte .
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 20:08:10 #104
155227 crew  Guppy
dus
pi_70265699
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik doe er ook 2x mee maar sommige mensen vinden dat vies hé (wat ik me ook kan voorstellen).
Mwa, je komt net uit de douche, dus hoe vies ben je dan Magoed, je hebt van die mensen inderdaad.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 23 juni 2009 @ 07:23:50 #105
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_70278917
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:28 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jaaa die waren zooo leuk! Roze,groen, blauw knalkleuren hé?
Ik heb de turquoise, limegroene, groene, oranje en de grijsbruine. Onze badkamer en toiletten (heb ook de gastendoekjes van dezelfde kleuren) worden grijs met wit dus wilde wel even wat kleur erbij brengen. En die grijsbruine... ja die vond ik gewoon mooi
  dinsdag 23 juni 2009 @ 07:27:18 #106
248562 Rallydame
pi_70278933
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:50 schreef Anne het volgende:
. Heel veel dingen waar ik nog niet aan had gedacht!

Ik heb de handdoeken van de HEMA trouwens! Maar geen knalkleur . Zwart! Saai, maar wel neutraal.
En de knalblauwe (babyblauw meer) zijn van de IKEA. Maar die van de HEMA voelen lekkerder aan. Tot nu toe.

En Rallydame, mocht ik nog meer lijstjes nodig hebben, dan houd ik je in gedachte .
Dat is goed hoor.. Zoals je merkt staan er altijd dingen op waar jezelf niet zo snel aan denkt maar die anderen juist weer handig vinden.
Voor het nieuwe huis kijk ik steeds in de folders of ik wat zie staan wat we nog nodig hebben en ik nog niet heb (anders heb je alles dubbel zoals ik de eerste keer had vandaar de lijst ). Dus ik koop niet alles in 1 keer, gewoon wat je nodig hebt en dan in de aanbieding is. Je hebt nog even de tijd om te verzamelen...
pi_70279107
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 07:23 schreef Rallydame het volgende:

[..]

Ik heb de turquoise, limegroene, groene, oranje en de grijsbruine. Onze badkamer en toiletten (heb ook de gastendoekjes van dezelfde kleuren) worden grijs met wit dus wilde wel even wat kleur erbij brengen. En die grijsbruine... ja die vond ik gewoon mooi
grappig maar erg leuk, was jaloers toen ik iemand met zo'n stapel zag weggaan en mezelf aan de belofte herinnerde dat ik pas ga kopen als we uitgeklust zijn. Tenslotte hebben we alles al.
Maar on topic => Anne, binnenkort overal zomersale dussuh sla je slag!
pi_70296810
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 07:54 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

grappig maar erg leuk, was jaloers toen ik iemand met zo'n stapel zag weggaan en mezelf aan de belofte herinnerde dat ik pas ga kopen als we uitgeklust zijn. Tenslotte hebben we alles al.
Maar on topic => Anne, binnenkort overal zomersale dussuh sla je slag!
. Zo hebben wij ook al onze kerstboom geregeld . Vlak na de kerst kreeg je behoorlijke korting.
Daarom wil ik ook dat het huis klaar is met Kerst .

Ik heb in ieder geval alweer 8 washandjes bij de HEMA vandaan gehaald .
pi_70300498
Moet kerst gooien de tuincentra ook de meubelen in de sale en kussens enz enz aankleding is met kerst heeel goed te krijgen
Heb ooit een lijst gehad met saledata..zal eens zoeken..chroom niet me eraan te herinneren!
pi_70300539
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
Moet kerst gooien de tuincentra ook de meubelen in de sale en kussens enz enz aankleding is met kerst heeel goed te krijgen
Heb ooit een lijst gehad met saledata..zal eens zoeken..chroom niet me eraan te herinneren!
Oeh, heel graag !!
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:58:30 #111
248562 Rallydame
pi_70314613
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
Erg handig zulke sales. Zo heb ik ook al het meeste (weer) bij elkaar gesprokkeld...
En rond de kerst kunnen we dan lekker shoppen voor tuinmeubelen. Hebben nu toch geen tijd om in de tuin te zitten... (als je het terras uberhaupt al terug kan vinden in de puinhoop )

Succes en vooral veel plezier met (koopjes) shoppen Anne! (en natuurlijk alle anderen )
pi_70325535
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:16 schreef Anne het volgende:

[..]

Oeh, heel graag !!
Vrijdagavond is weg en heb ik zijn megagrote laptop dus zal dat dan ook meteen van de hd afhalen.
@rallydame; dat is idd een goede kerst en tuinmeubelen dan zijn wij net wel of net niet klaar maar ga zeker
pi_70370429
Tim dacht mij vanmiddag heel blij te maken met een tweetal foto's, als update. Dat pakte iets anders uit. (lees hieronder verder, eerst even de foto's)

In eerste instantie zouden de stripstenen naast de ramen komen (dus de ramen in de strook stripstenen), maar uiteindelijk vonden we dat te duur en te grijs. Dus vonden we een strook tussen de ramen mooier.
Ik had in mijn gedachte een breedte van 4 stripstenen naast elkaar, maar Tim vond breder wat mooier, dus hadden we gekozen voor 5.

Nu stuurde vanmiddag Tim dus deze foto en nu zijn het 6! stripstenen (met aan beide kanten 10cm tussen de ramen en de strook) naast elkaar geworden. En dat vond ik dus even niet zo heel erg leuk, zeker omdat het buiten mijn weten om was gegaan. Ik vond 5 al wat breed, laat staan dat ik blij zou zijn met 6.

Vanaf de foto vind ik het dus ook echt niet mooi. Maar om het weer eraf te halen en opnieuw te doen kost geld en tijd. Ik ben even flink boos geweest (gelukkig vond Tim dat terecht) en heb zelfs even een traantje gelaten. Uiteindelijk mezelf gerust gesteld met "het is maar de zijkant, dat valt straks niet op!".. Ik ga morgen zelf kijken en hoop dat het dan heel erg meevalt, anders ben ik nog wel even een beetje 'boos'.
pi_70370817
Denk dt het er zonder stellingen heel anders uit ziet.
En wat dacht je van een mooi ornament,spiegel/plant in het midden..je kunt het helemaal opleuken.
pi_70370986
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
Denk dt het er zonder stellingen heel anders uit ziet.
En wat dacht je van een mooi ornament,spiegel/plant in het midden..je kunt het helemaal opleuken.
Een kennis van mij zei precies hetzelfde daarnet als wat jij zei .
Maar we willen er eigenlijk nog een oprit naast maken.. Dus er komt niet echt iets te staan.

Maar het is gewoon vervelend dat het op een bepaalde manier in je hoofd zit en je dan iets 'totaal anders' te zien krijgt. Toen ik de foto opende, schrok ik gewoon !
pi_70371061
Oh! Nog een nieuwtje! De keuken komt in week 38!

Ze wilden het eigenlijk nog een keer komen opmeten als het stucwerk erop zit. Maar de laatste keer dat ze het gemeten hadden, was er 7 cm aan beide zijdes ruimte over. En ik ga er vanuit dat het stucwerk er niet zó dik op komt, dus hebben we gezegd dat het tweede maal opmeten niet nodig was dus nu zit de keuken echt in de bestelling.

Maandag bellen we ook even op of we niet ene dummy oid kunnen krijgen van het blad. Want het lijkt me wel gaaf om eenzelfde soort traptredes te vinden als de kleur van het blad van de keuken.

Thanks @ Rallydame trouwens nog voor de vorige post !!
pi_70371576
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 20:46 schreef Anne het volgende:

[..]

Een kennis van mij zei precies hetzelfde daarnet als wat jij zei .
Maar we willen er eigenlijk nog een oprit naast maken.. Dus er komt niet echt iets te staan.

Maar het is gewoon vervelend dat het op een bepaalde manier in je hoofd zit en je dan iets 'totaal anders' te zien krijgt. Toen ik de foto opende, schrok ik gewoon !
dat was mijn milde reactie.
Denk dat ik die strips eraf sloopte
  vrijdag 26 juni 2009 @ 10:40:00 #118
248562 Rallydame
pi_70388261
Ik moest echt even terug lezen om te zien wat ik ook alweer had gepost
Maarre... graag gedaan hoor

Wat leuk dat je nu definitief weet wanneer de keuken komt. Echt zo'n moment om naar uit te kijken. Tenminste dat vind ik dan he.. Ik kijk al helemaal uit naar 22 juli (week 30) want dan wordt ie geplaatst bij ons

Enne.... wat MI-tje zegt.. Ben bang dat ik ze er ook al afgetrokken zou hebben..
pi_70393408
Ach ja, ik ben al niet meer zo boos, Tim vindt het wel mooi. Ik niet. Geven en nemen toch?

Er zijn vast ook dingen die Tim straks niet mooi vindt (of misschien zijn die er al?) en ik wel.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:22:22 #120
248562 Rallydame
pi_70406641
Ik vind het niet eens lelijk hoor.
Maar ik kan me voorstellen dat als je dit niet wilde je er dan boos om bent. Gelukkig zakt de boosheid al
pi_70408859
Ow de koopjeslijst; ga HD afzoeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 82% gewijzigd door Ml-etje op 26-06-2009 23:09:44 ]
pi_70590286
Thanks Ml-etje!

En weer een foto-update!

Zo is het iets minder erg .

Niet voor een zwakke maag:
http://www.timsystems.nl/Weeze/095.jpg
Ook zonder klussen kun je gewond raken! Naast ons zijn ze nu ook het huis neer aan het zetten en op het moment van bovenstaande foto lag de fundering er al. En dus heb ik per ongeluk een spoortje bloed in de garage achter gelaten .

Voor Vonkenboer een foto van de meterkast die nog niet klaar is .

Een tweetal dagen hebben ze de steenstrips al tot aan de nok geplakt!

En aan de andere kant, van de garage tot de nok is het zelfs al gevoegd:

Overzichtsfoto:

De stucadoor kan eigenlijk al zo'n beetje aan de slag, jammer genoeg zit zijn vakantie eraan te komen (leuk voor hem, minder voor ons):

En hij heeft een bepaald spul (ik weet echt niet hoe dat heet ) al op vele muren gestreken:

Het befaamde huis (dit hebben ze ook weer in één week opgebouwd) met het lelijke bloedspoor in de garage:

En Tim heeft nog een of ander Patch (?)-kast gekocht. Geen idee wat ook alweer precies de bedoeling ervan was. Misschien dat ie zin heeft om dat zelf even uit te leggen :

Ik ga morgen/van het weekend toch eens een beetje een planning maken, ivm de keuken.
En dan kunnen we meteen uitkienen wanneer de meubels kunnen komen, want ook dat moeten we minimaal 12 weken vantevoren laten weten.
pi_70590451
een patchkast? hij is nogal wat van plan? een heel netwerk of willen jullie ook met domotica gaan werken zelfs
pi_70590503
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 20:36 schreef staticdata het volgende:
een patchkast? hij is nogal wat van plan? een heel netwerk of willen jullie ook met domotica gaan werken zelfs
Hij heeft het mij uitgelegd, maar ik was toen niet zo heel erg wakker,
dus heb maar half geluisterd (sorry mop ).
Maar ik snap er waarschijnlijk ook weinig van. Dus deze vragen mag ie zelf beantwoorden.
pi_70590557
zolang jij maar internet heb en met je x-box online kan vind je het best
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')