Jep morgen weer halen toevallig voor ons nieuwe stulpjequote:Op maandag 22 juni 2009 17:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb die van de ShellVan de Airmiles en de zegeltjes zeg maar
Prima dikke handdoeken in leuke kleuren
Mwa, je komt net uit de douche, dus hoe vies ben je danquote:Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik doe er ook 2x mee maar sommige mensen vinden dat vies hé (wat ik me ook kan voorstellen).
Ik heb de turquoise, limegroene, groene, oranje en de grijsbruine. Onze badkamer en toiletten (heb ook de gastendoekjes van dezelfde kleuren) worden grijs met wit dus wilde wel even wat kleur erbij brengen. En die grijsbruine... ja die vond ik gewoon mooiquote:Op maandag 22 juni 2009 19:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaaa die waren zooo leuk! Roze,groen, blauw knalkleuren hé?
Dat is goed hoor.. Zoals je merkt staan er altijd dingen op waar jezelf niet zo snel aan denkt maar die anderen juist weer handig vinden.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:50 schreef Anne het volgende:. Heel veel dingen waar ik nog niet aan had gedacht!
Ik heb de handdoeken van de HEMA trouwens! Maar geen knalkleur. Zwart! Saai, maar wel neutraal.
En de knalblauwe (babyblauw meer) zijn van de IKEA. Maar die van de HEMA voelen lekkerder aan. Tot nu toe.
En Rallydame, mocht ik nog meer lijstjes nodig hebben, dan houd ik je in gedachte.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:23 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Ik heb de turquoise, limegroene, groene, oranje en de grijsbruine. Onze badkamer en toiletten (heb ook de gastendoekjes van dezelfde kleuren) worden grijs met wit dus wilde wel even wat kleur erbij brengen. En die grijsbruine... ja die vond ik gewoon mooi
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
grappig maar erg leuk, was jaloers toen ik iemand met zo'n stapel zag weggaan en mezelf aan de belofte herinnerde dat ik pas ga kopen als we uitgeklust zijn. Tenslotte hebben we alles al.
Maar on topic=> Anne, binnenkort overal zomersale dussuh sla je slag!
Oeh, heel graagquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
Moet kerst gooien de tuincentra ook de meubelen in de sale en kussens enz enz aankleding is met kerst heeel goed te krijgen
Heb ooit een lijst gehad met saledata..zal eens zoeken..chroom niet me eraan te herinneren!
Erg handig zulke sales. Zo heb ik ook al het meeste (weer) bij elkaar gesprokkeld...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
Moet kerst gooien de tuincentra ook de meubelen in de sale en kussens enz enz aankleding is met kerst heeel goed te krijgen
Heb ooit een lijst gehad met saledata..zal eens zoeken..chroom niet me eraan te herinneren!
Vrijdagavond isquote:
Een kennis van mij zei precies hetzelfde daarnet als wat jij zeiquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
Denk dt het er zonder stellingen heel anders uit ziet.
En wat dacht je van een mooi ornament,spiegel/plant in het midden..je kunt het helemaal opleuken.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Een kennis van mij zei precies hetzelfde daarnet als wat jij zei.
Maar we willen er eigenlijk nog een oprit naast maken.. Dus er komt niet echt iets te staan.
Maar het is gewoon vervelend dat het op een bepaalde manier in je hoofd zit en je dan iets 'totaal anders' te zien krijgt. Toen ik de foto opende, schrok ik gewoon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 82% gewijzigd door Ml-etje op 26-06-2009 23:09:44 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hij heeft het mij uitgelegd, maar ik was toen niet zo heel erg wakker,quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:36 schreef staticdata het volgende:
een patchkast? hij is nogal wat van plan? een heel netwerk of willen jullie ook met domotica gaan werken zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |