*24*quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:33 schreef Macka66 het volgende:
[..]
*24*![]()
Ellevill heeft verkoop van demo/2e keus Zara's. Dus nu ga ik ook aan de Curry. Want die zal straks vast heel mooi staan bij m'n nieuwe uitverkoop Aiska draagponcho (gaat dubbelen als zomerjas).
Leuker kon ik het niet maken![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef Noli. het volgende:
[..]!
* Noli. snelt naar Ellevil-site.. *
Geen lavender..
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:51 schreef Dakota het volgende:
[..]
pfff ik ben aan t twijfelen tussen jim pink en zara moss
Aansluit, wat een geweldig initiatief Macka, dank je welquote:
volgens mij zit het m ook in de stoffenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:53 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mooie wiki! Dragen is ook zo iets moois!Al voordat ik zwanger werd wist ik dat als ik een kind zou krijgen ik zou gaan dragen. Nu heb ik 2 doeken en ik begin al verslaafd te raken (ik hang constant op Ebay en draagdoekensites rond!).
Wel nog een vraagje, hoe kan het dat sommige limited editions van Didymos juist goedkoper zijn als de normale collectie? Je zou toch zeggen limited dus duurder?
Die Limited Edition doeken hebben vaak juist duurdere grondstoffen, Dakoot. Terwijl Didymos er lagere prijzen voor vraagt dan voor de vaste collectie. Het zal wel een marketingbeslissing zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:00 schreef Dakota het volgende:
[..]
volgens mij zit het m ook in de stoffen
katoen, wol, zijde etc.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:53 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mooie wiki! Dragen is ook zo iets moois!Al voordat ik zwanger werd wist ik dat als ik een kind zou krijgen ik zou gaan dragen. Nu heb ik 2 doeken en ik begin al verslaafd te raken (ik hang constant op Ebay en draagdoekensites rond!).
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Die Limited Edition doeken hebben vaak juist duurdere grondstoffen, Dakoot. Terwijl Didymos er lagere prijzen voor vraagt dan voor de vaste collectie. Het zal wel een marketingbeslissing zijn.
ik gooide maar een balletje op..weet t ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Die Limited Edition doeken hebben vaak juist duurdere grondstoffen, Dakoot. Terwijl Didymos er lagere prijzen voor vraagt dan voor de vaste collectie. Het zal wel een marketingbeslissing zijn.
Dat moet vetquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:21 schreef Macka66 het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde vanavond een verhaal van een behandelaar uit de kindergezondheidszorg over een moeder die haar kindje met beperking voor het eerst in een drager had. Iets waar de moeder zonder de behandelaar zelf nooit aan begonnen was. Het kindje krulde zich helemaal tegen de moeder aan en ze begonnen meteen te knuffelen.Geweldig toch!
en eigenlijk zijn al die mooie doeken een leuke bijzaak, het mooiste is het dragen zelf
En heeft hij dat bij zich wat ik denk dat hij bij zich heeft?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:11 schreef k_i_m het volgende:
Chauffeur is onderweg 25-04-2009 Hilversum , pakkettendistributie.
.
.
krijg je je kontlap pfau ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:11 schreef k_i_m het volgende:
Chauffeur is onderweg 25-04-2009 Hilversum , pakkettendistributie.
.
.
Ik heb volgens mij iets gemist, maar het zal dan wel zo'n Kleinsmekker MeiTei zijn?quote:
Ik vind het gros superlelijk daarquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:39 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij iets gemist, maar het zal dan wel zo'n Kleinsmekker MeiTei zijn?![]()
Daar is iedereen lyrisch over toch?
Heb die site bezocht, en wow, dat zijn mooien!
ah! die van dat andere forum!quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind het gros superlelijk daar. Maar er was één model met paarse harten die ik graag wilde hebben. En toevallig waren de draaggoden mij gunstig gezind deze week
.
ik elin al 30 keer en nog gaat t niet briljant hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:20 schreef texelonia het volgende:
Nou ik heb Hannah 'al' zeker 10 keer in de doek gedaan en echt soepel gaat dat nog steeds niet hoor
ganz geilquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:41 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zit zooo onwijs lekker! Net alsof je niks draagt. Dat is wel een heel verschil met mijn andere! sorry maneki
![]()
haha dat heb ik ook, gekloot heb ik ook in spiegelbeeldquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:49 schreef Jojogirl het volgende:Mooi webkim
En foto's volgen zodra ik weer opgeladen batterijen in m'n camera heb We zijn in december al verhuisd en ik weet nog steeds niet waar alle reservesetjes oplaadbatterijen gebleven zijn
Maareh, ik heb Isis ook al wel tig keer in de doek gehad, ondanks dat ik pas 2 keer met d'r buiten ben geweest in de doekMaargoed, oefening baart kunst dus het komt vanzelf goed
Ik ben alleen zo'n kluns die in de war raakt van foto's in spiegelbeeld en dat dan niet na kan doen enzo
Maok nie uut! Ik vind de jouwe ook mooierquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:41 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zit zooo onwijs lekker! Net alsof je niks draagt. Dat is wel een heel verschil met mijn andere! sorry maneki
![]()
Maar Hannah is ook nog zo'n klein wurmquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:20 schreef texelonia het volgende:
Nou ik heb Hannah 'al' zeker 10 keer in de doek gedaan en echt soepel gaat dat nog steeds niet hoor
Goed puntquote:Op zondag 26 april 2009 09:14 schreef Jojogirl het volgende:
Op de rug durf ik nog ff nietlijkt me doodeng. Maargoed, Isis is ook nog wel erg klein en wat slapper dan de meeste ukken van 7 maanden.
als ze dr hoofdje al goed omhoog houdt, zouden we volgende week ff kunnen oefenen, als je wiltquote:Op zondag 26 april 2009 09:14 schreef Jojogirl het volgende:
Op de rug durf ik nog ff nietlijkt me doodeng. Maargoed, Isis is ook nog wel erg klein en wat slapper dan de meeste ukken van 7 maanden.
Het werkt nog het makkelijkst als Hannah tegen mij in slaap gevallen is, om dan om haar heen te knopenquote:Op zondag 26 april 2009 09:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar Hannah is ook nog zo'n klein wurm
Heb je pics?
Hier moet ik ook nog wel eens opnieuw knopen hoor, maar niet vaak meer
En ik heb tegenwoordig al een snelle op-de-rug-knoop-zonder-naam geknoopt voor een vriendin van mij één schoen aanheeftSeconde of 20, dan zit hij goed
![]()
!hapquote:Op zondag 26 april 2009 11:39 schreef texelonia het volgende:
Dank je![]()
M'n zus vond die vingertjes ook zo schattig
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |