quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:22 schreef Dakota het volgende:
[..]
hier ook en met mn voet trap ik de onzichtbare wipper ook nog eens aanzelfs Muul doet het
Naar mijn ervaring niet. Ik betaal (en bereken) altijd het bedrag waar ook daadwerkelijk voor verzonden wordt. Maar zou dit niet een foutje kunnen zijn, of gewoon een onhandigheidje van een webwinkel? Voor 3,95 stuur je nog geen pakje, misschien is er een andere enveloppe dan anders gebruikt. (Daarbij zijn sommige webwinkelsystemen niet zo flexibel dat je makkelijk eenmalig afwijkende verzendkosten voor een item in kunt geven als shop houder.)quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
Is het trouwens normaal dat "sommige winkels" winst maken op de verzendkosten?
Ik had laatst iets besteld wat wel door de brievenbus kon, ik betaalde 3.95 verzendkosten maar op het pakje zat een sticker van 1 euro 76.
Het kan zijn dat de "speciale" envelop daarin meegerekend zitquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:22 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring niet. Ik betaal (en bereken) altijd het bedrag waar ook daadwerkelijk voor verzonden wordt. Maar zou dit niet een foutje kunnen zijn, of gewoon een onhandigheidje van een webwinkel? Voor 3,95 stuur je nog geen pakje, misschien is er een andere enveloppe dan anders gebruikt. (Daarbij zijn sommige webwinkelsystemen niet zo flexibel dat je makkelijk eenmalig afwijkende verzendkosten voor een item in kunt geven als shop houder.)
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:51 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind de wiki leukEn heb er nog een stukkie aan toegevoegd over Leren hoe te dragen
Laat je moeder daarna gewoon zelf proberen. Kijken of ze dan nog steeds zo lachtquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:29 schreef _evenstar_ het volgende:
* oh wat irritant wachten haha , me moeder is nieuwschierig dus die komt mij uitlachen met mijn eerste knooppogingen* ik denk dat ik mar gewoon zeg dat die eerst gewassen e.d. moet worden
da mag ze nie vanwege lichamelijke dingen, maar heb zwaar hoofd dat die vandaag nog komt busje al 2 keer voorbij geweest maar nie hier, misschien eerst nog sorteer centrum van helmond heen ofzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:54 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Laat je moeder daarna gewoon zelf proberen. Kijken of ze dan nog steeds zo lacht
Dat weet ik wel. Maar ik spot zo af en toe graag, met mezelf vooralquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:27 schreef lcicle het volgende:
Macka, er ķs een verschil tussen een beroepsmatige stapel met zeer uiteenlopende vulling en een *kijk hoeveel doeken ik heb* lijstje. Maar dat wist je zelf vast ook wel![]()
Ja hee, maar dat gaat dan alleen over uiterlijk. Je kunt een millefiori bijvoorbeeld wel heel mooi vinden, maar als je dagelijks einden wilt gaan sjouwen met een zware peuter op je rug is dat nou juist niet een doek voor jou (te weinig steun voor zware kinders).quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:29 schreef Dakota het volgende:
ik vind het juist wel leuk om te lezen wie welke doek heeft.. zo kan je een beetje kijken wat voor doek wat voor jou is (meestal zelfde smaak) maar dan wel met foto erbij
Zelfs de naam is prachtig!quote:
*24*quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:33 schreef Macka66 het volgende:
[..]
*24*![]()
Ellevill heeft verkoop van demo/2e keus Zara's. Dus nu ga ik ook aan de Curry. Want die zal straks vast heel mooi staan bij m'n nieuwe uitverkoop Aiska draagponcho (gaat dubbelen als zomerjas).
Leuker kon ik het niet maken![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef Noli. het volgende:
[..]!
* Noli. snelt naar Ellevil-site.. *
Geen lavender..
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:51 schreef Dakota het volgende:
[..]
pfff ik ben aan t twijfelen tussen jim pink en zara moss
Aansluit, wat een geweldig initiatief Macka, dank je welquote:
volgens mij zit het m ook in de stoffenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:53 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mooie wiki! Dragen is ook zo iets moois!Al voordat ik zwanger werd wist ik dat als ik een kind zou krijgen ik zou gaan dragen. Nu heb ik 2 doeken en ik begin al verslaafd te raken (ik hang constant op Ebay en draagdoekensites rond!).
Wel nog een vraagje, hoe kan het dat sommige limited editions van Didymos juist goedkoper zijn als de normale collectie? Je zou toch zeggen limited dus duurder?
Die Limited Edition doeken hebben vaak juist duurdere grondstoffen, Dakoot. Terwijl Didymos er lagere prijzen voor vraagt dan voor de vaste collectie. Het zal wel een marketingbeslissing zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:00 schreef Dakota het volgende:
[..]
volgens mij zit het m ook in de stoffen
katoen, wol, zijde etc.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:53 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mooie wiki! Dragen is ook zo iets moois!Al voordat ik zwanger werd wist ik dat als ik een kind zou krijgen ik zou gaan dragen. Nu heb ik 2 doeken en ik begin al verslaafd te raken (ik hang constant op Ebay en draagdoekensites rond!).
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Die Limited Edition doeken hebben vaak juist duurdere grondstoffen, Dakoot. Terwijl Didymos er lagere prijzen voor vraagt dan voor de vaste collectie. Het zal wel een marketingbeslissing zijn.
ik gooide maar een balletje op..weet t ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Die Limited Edition doeken hebben vaak juist duurdere grondstoffen, Dakoot. Terwijl Didymos er lagere prijzen voor vraagt dan voor de vaste collectie. Het zal wel een marketingbeslissing zijn.
Dat moet vetquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:21 schreef Macka66 het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde vanavond een verhaal van een behandelaar uit de kindergezondheidszorg over een moeder die haar kindje met beperking voor het eerst in een drager had. Iets waar de moeder zonder de behandelaar zelf nooit aan begonnen was. Het kindje krulde zich helemaal tegen de moeder aan en ze begonnen meteen te knuffelen.Geweldig toch!
en eigenlijk zijn al die mooie doeken een leuke bijzaak, het mooiste is het dragen zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |