*24*quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:33 schreef Macka66 het volgende:
[..]
*24*![]()
Ellevill heeft verkoop van demo/2e keus Zara's. Dus nu ga ik ook aan de Curry. Want die zal straks vast heel mooi staan bij m'n nieuwe uitverkoop Aiska draagponcho (gaat dubbelen als zomerjas).
Leuker kon ik het niet maken![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef Noli. het volgende:
[..]!
* Noli. snelt naar Ellevil-site.. *
Geen lavender..
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:51 schreef Dakota het volgende:
[..]
pfff ik ben aan t twijfelen tussen jim pink en zara moss
Aansluit, wat een geweldig initiatief Macka, dank je welquote:
volgens mij zit het m ook in de stoffenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:53 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mooie wiki! Dragen is ook zo iets moois!Al voordat ik zwanger werd wist ik dat als ik een kind zou krijgen ik zou gaan dragen. Nu heb ik 2 doeken en ik begin al verslaafd te raken (ik hang constant op Ebay en draagdoekensites rond!).
Wel nog een vraagje, hoe kan het dat sommige limited editions van Didymos juist goedkoper zijn als de normale collectie? Je zou toch zeggen limited dus duurder?
Die Limited Edition doeken hebben vaak juist duurdere grondstoffen, Dakoot. Terwijl Didymos er lagere prijzen voor vraagt dan voor de vaste collectie. Het zal wel een marketingbeslissing zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:00 schreef Dakota het volgende:
[..]
volgens mij zit het m ook in de stoffen
katoen, wol, zijde etc.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:53 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mooie wiki! Dragen is ook zo iets moois!Al voordat ik zwanger werd wist ik dat als ik een kind zou krijgen ik zou gaan dragen. Nu heb ik 2 doeken en ik begin al verslaafd te raken (ik hang constant op Ebay en draagdoekensites rond!).
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Die Limited Edition doeken hebben vaak juist duurdere grondstoffen, Dakoot. Terwijl Didymos er lagere prijzen voor vraagt dan voor de vaste collectie. Het zal wel een marketingbeslissing zijn.
ik gooide maar een balletje op..weet t ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Die Limited Edition doeken hebben vaak juist duurdere grondstoffen, Dakoot. Terwijl Didymos er lagere prijzen voor vraagt dan voor de vaste collectie. Het zal wel een marketingbeslissing zijn.
Dat moet vetquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:21 schreef Macka66 het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde vanavond een verhaal van een behandelaar uit de kindergezondheidszorg over een moeder die haar kindje met beperking voor het eerst in een drager had. Iets waar de moeder zonder de behandelaar zelf nooit aan begonnen was. Het kindje krulde zich helemaal tegen de moeder aan en ze begonnen meteen te knuffelen.Geweldig toch!
en eigenlijk zijn al die mooie doeken een leuke bijzaak, het mooiste is het dragen zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |