Ja das wel kut, maar dat kastje kan wel een stream laten zien.. Dat t netwerk t niet toelaat is wat andersquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:55 schreef TheClown1 het volgende:
Het heeft geen eigen procesor of wat dan ook. Alles is vanuit netwerk geregeld. Daarbij zijn bepaalde flashsites niet beschikbaar en vele andere dingen. Als ik dus naar de stream ga blijft het op 1 beeld staan. hij gaat niet vooruit.
Hamilton was in China ook snel in de 1e sessie. ik wacht nog ff.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:35 schreef Burnie88 het volgende:
Hamilton snel dit weekend. BMW lijkt snel, maar die zitten alleen vooraan vanwege de supersofts.
Buemi had pech en moest de STR parkeren.quote:
Hij heeft ook al pech met een slechte teammaat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Buemi had pech en moest de STR parkeren.
Ik heb het ook nog niet gezien, maar het lijkt mij dat ze iemand in realtime laten zien, en iemand anders (of dezelfde coureur) tegelijk, zodat je de ander als doorzichtige "ghost" als vergelijking hebt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:48 schreef Noud_ het volgende:
Ik heb nog geen beelden kunnen zien. Wat houden die ghosting replays in die net werden genoemd?
Ook de zachtste banden..quote:
quote:
Dat heet dus een terminalquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:55 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik werk op een gemeentehuis. we hebben geen eigen pc maar dit soort dingen dus
[ afbeelding ]
Het heeft geen eigen procesor of wat dan ook. Alles is vanuit netwerk geregeld. Daarbij zijn bepaalde flashsites niet beschikbaar en vele andere dingen. Als ik dus naar de stream ga blijft het op 1 beeld staan. hij gaat niet vooruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |