helaas ben aan het werk kan dus nik zien. maar via f1-live kan ik prima volgen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:12 schreef TommyGun het volgende:
Note; over 3 kwartier begint VT1. Zet de streams maar alvast aan
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:05 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb beeld op http://nl.justin.tv/ferrari_dragon
http://nl.justin.tv/vip_racing_xtraquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:05 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb beeld op http://nl.justin.tv/ferrari_dragon
ik werk op een gemeentehuis. we hebben geen eigen pc maar dit soort dingen dusquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:39 schreef Atreidez het volgende:
Wat heeft je videokaart met een stream te maken ?
Ja das wel kut, maar dat kastje kan wel een stream laten zien.. Dat t netwerk t niet toelaat is wat andersquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:55 schreef TheClown1 het volgende:
Het heeft geen eigen procesor of wat dan ook. Alles is vanuit netwerk geregeld. Daarbij zijn bepaalde flashsites niet beschikbaar en vele andere dingen. Als ik dus naar de stream ga blijft het op 1 beeld staan. hij gaat niet vooruit.
Hamilton was in China ook snel in de 1e sessie. ik wacht nog ff.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:35 schreef Burnie88 het volgende:
Hamilton snel dit weekend. BMW lijkt snel, maar die zitten alleen vooraan vanwege de supersofts.
Buemi had pech en moest de STR parkeren.quote:
Hij heeft ook al pech met een slechte teammaat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Buemi had pech en moest de STR parkeren.
Ik heb het ook nog niet gezien, maar het lijkt mij dat ze iemand in realtime laten zien, en iemand anders (of dezelfde coureur) tegelijk, zodat je de ander als doorzichtige "ghost" als vergelijking hebt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:48 schreef Noud_ het volgende:
Ik heb nog geen beelden kunnen zien. Wat houden die ghosting replays in die net werden genoemd?
Ook de zachtste banden..quote:
quote:
Dat heet dus een terminalquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:55 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik werk op een gemeentehuis. we hebben geen eigen pc maar dit soort dingen dus
[ afbeelding ]
Het heeft geen eigen procesor of wat dan ook. Alles is vanuit netwerk geregeld. Daarbij zijn bepaalde flashsites niet beschikbaar en vele andere dingen. Als ik dus naar de stream ga blijft het op 1 beeld staan. hij gaat niet vooruit.
Zoals ze bij het WRC al jaren doen dus?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:03 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog niet gezien, maar het lijkt mij dat ze iemand in realtime laten zien, en iemand anders (of dezelfde coureur) tegelijk, zodat je de ander als doorzichtige "ghost" als vergelijking hebt.
Oh echtquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:00 schreef bodylotion het volgende:
en de kans op zandstormen dit weekend
Ik voel me net een verkapte Damon Hill fan,als ik naar de F1 zit te kijken..quote:
Ja.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:46 schreef Sally het volgende:
Die ziet er bekend uit, HPoi... Niet al eerder die dame gebruikt als tvp?
Uhuhquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:24 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ja.Het is trouwens Alessandra Ambrosio.
![]()
Of wishfull thinkingquote:
En Piquet is sneller dan Alonso.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:46 schreef Zorro het volgende:
Hamilton staat voorlopig bovenaan![]()
Maar de Ferrari's staan 2 en 3, dus dat zegt gelukkig helemaal niks![]()
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:02 schreef sanger het volgende:
eet iemand of de Brawns ook op de zachte banden hebben gereden?
Zeer nette collectie inderdaad.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:42 schreef Atreidez het volgende:
Men, die collectie F1 wagen van Ecclestone
Was een klein brandje. Stelde niet heel veel voor verder.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand een GIFje van Kubica, hoorde via sms dat die in de brand stond. Zit op werk dus geen beelden helaas
Hij heeft nu toch weer problemen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was een klein brandje. Stelde niet heel veel voor verder.
Kovalainen en Piquet er ook uit. Al is de laatste nou niet echt een verrasing.quote:
Beide BMW's zijn niet echt snel. Verliezen het met name in S1 en S2.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hij heeft nu toch weer problemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |