Hopelijk komt Nikki van een ijskoude kermis thuis.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog paar uurtjes en de awards zijn over
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopelijk komt Nikki van een ijskoude kermis thuis.
Niet gelijk gaan kwijlenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
Dio...
Ik ga ff Nikki'snieuwste videoblog bekijken.
Nee er kwam wat uitquote:Op donderdag 23 april 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, Jacqueline was ff uit elkaar.
De afscheidsconcerten zijn nog niet geweest hoor!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
uit elkaar in de zin van gestopt
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, Jacqueline was ff uit elkaar.
Ja, daarom moest ze uit elkaarquote:Op donderdag 23 april 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee er kwam wat uit, ze is gekloont
ik zie alleen een posterquote:Op donderdag 23 april 2009 20:16 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat is de webcam stream slecht zeg
Gelukkig dat dat idiote voorstel van Hans Hoogervorst van de baan is. Die man komt ook echt alleen op voor de belangen van zakenlui.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hans je kan opgelucht ademhalen
'AFM mag tophypotheek niet verbieden'
Da's hun afscheidssingle voor het Nederlandsche volk.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
maar als ze uit elkaar zijn in de zin van ze zijn gestopt waarom hebben ze dan dat nieuwe kweelende stukje bagger op de radio?
Het is een twijfel nicht eerst pvda toen vvdquote:Op donderdag 23 april 2009 20:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig dat dat idiote voorstel van Hans Hoogervorst van de baan is. Die man komt ook echt alleen op voor de belangen van zakenlui.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef purplerose het volgende:
is die bertolf trouwens dat rare ventje die wel es korte stukjes speelt bij DWDD
blond en mager scharminkel met een emo haarlok
owja ik dacht al ik zie steeds een posterquote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
mms://emil02.omroep.nl/3fm_awards-2009
Toen ik hem voor het eerst hoorde, waren mijn gedachten bij Michael Bublé.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef purplerose het volgende:
is die bertolf trouwens dat rare ventje die wel es korte stukjes speelt bij DWDD
dr kut zal nooit meer hetzelfde zijn voor dr ventquote:Op donderdag 23 april 2009 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, daarom moest ze uit elkaar.
De politiek toont zich weer ouderwets wispelturig vandaag. Eerst het geval dat de AFM, die toch door de overheid in het leven is geroepen om toezicht te houden en de consument te beschermen, toch maar geen politiek gevoelige maatregelen af mag kondigen (die politici zitten natuurlijk ook allemaal in de zak van de projectontwikkelaars en banken) en nu weer dat halfbakken JSF 'akkoord'quote:Op donderdag 23 april 2009 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hans je kan opgelucht ademhalen
'AFM mag tophypotheek niet verbieden'
Wat leuk dat Ilse haar zusje mee laat doenquote:
Ja dus, wat een raar menneke is dat zegquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat leuk dat Ilse haar zusje mee laat doen
Ook zo een gaylordquote:Op donderdag 23 april 2009 20:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toen ik hem voor het eerst hoorde, waren mijn gedachten bij Michael Bublé.
Dat is Lucky Fonz III toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef purplerose het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
dr kut zal nooit meer hetzelfde zijn voor dr ventondanks dat de verpleegkundige altijd zegt dat dat allemaal even strak wordt als daarvoor.
Het goeie antwoord is.....NEEN! het wordt nooit meer zo strak, komkommer in een gang gooien idee wordt het dan
Is Lucky Fonz III niet de huiszanger van DWDD?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja dus, wat een raar menneke is dat zeg
net zo vaag als die stotterende chick
ook zo'n doos, denkt zeker ook dat ze kan zingenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
net zo vaag als die stotterende chick
Ik stem voor verplichte keizersnedesquote:Op donderdag 23 april 2009 20:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
dr kut zal nooit meer hetzelfde zijn voor dr ventondanks dat de verpleegkundige altijd zegt dat dat allemaal even strak wordt als daarvoor.
Het goeie antwoord is.....NEEN! het wordt nooit meer zo strak, komkommer in een gang gooien idee wordt het dan
Awards zijn op Ned3.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:25 schreef themauster het volgende:
is trouwens op die tijdelijke webcamstream ook de awards strax te volgen?
Dat was onze knuffel pianistje tochquote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is Lucky Fonz III niet de huiszanger van DWDD?
Dat is één, maar het is nog erger dat dj's menen haar een podium te moeten biedenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ook zo'n doos, denkt zeker ook dat ze kan zingen
Jammer want ik kan nu niet naar Ned3 kijken vriendin wil House zienquote:
Of een gynaecoloog die wel kan naaienquote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik stem voor verplichte keizersnedes
Drink voorzichtigquote:Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef Sersjee het volgende:
Nou, ik kan de spanning haast niet aan, dus ik ga me maar overgeven aan m'n traditionele donderdagavondritueel. Ik zie vannacht wel wie er gewonnen heeft...
Heb ik nog naast gestaan toen ie jaaaaren geleden op de Firato (herinnert u zich deze nog?) op de motorkap van een auto stond te trommelenquote:
Zoals mijn vader zou zeggen: ze ken niet zingen, en ze ken niet praten, waarom horen we haar dan nog??quote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is één, maar het is nog erger dat dj's menen haar een podium te moeten bieden![]()
.
ja die moet het zijn, lucky fonz IIIquote:
Dat heb ik bij alle personen vanavond behalve ilsequote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is één, maar het is nog erger dat dj's menen haar een podium te moeten bieden![]()
.
ja ik zat fout, sowwiequote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is Lucky Fonz III niet de huiszanger van DWDD?
Pappa AZquote:Op donderdag 23 april 2009 20:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zoals mijn vader zou zeggen: ze ken niet zingen, en ze ken niet praten, waarom horen we haar dan nog??
ik heb het niet van een vreemdequote:
- zap -quote:
uitscheuren is wat anders dan gewoon zo uitgerekt zijn omdat er een kinderhoofd door moestquote:Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Of een gynaecoloog die wel kan naaien
Keizersnedequote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
uitscheuren is wat anders dan gewoon zo uitgerekt zijn omdat er een kinderhoofd door moest
je bekken is uitmekaar geweest en je baarmoederhals ook, nee dat wordt nooit meer zo kinderlijk strak als dat mannen graag willen![]()
Heb er nog weinig van gemerktquote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
uitscheuren is wat anders dan gewoon zo uitgerekt zijn omdat er een kinderhoofd door moest
je bekken is uitmekaar geweest en je baarmoederhals ook, nee dat wordt nooit meer zo kinderlijk strak als dat mannen graag willen![]()
Bier zuipen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:34 schreef purplerose het volgende:
en wat staat michiel nou te doen als we alleen maar de 3fm awards horen?
dan heb jij gewoon een dikke pik maatje komkommerquote:Op donderdag 23 april 2009 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb er nog weinig van gemerkt![]()
ja zo wil ik ook me geld wel verdienenquote:
PR moet er maar even op gaan zitten, dan is het probleem verholpenquote:
't Toeval wil dat hij net een groen flesje aan zijn mond zette toen ik je post las en toen keek naar de streams.quote:
ik smoor hem wel met me (kut)lippen hoor!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
PR moet er maar even op gaan zitten, dan is het probleem verholpen
Zot meiske is het toch ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:37 schreef gerbenp het volgende:
Wat vaag zeg, Annemieke wil nooit op de 3fm webcam komen, maar wel op tv?
huhquote:Op donderdag 23 april 2009 20:37 schreef gerbenp het volgende:
Geen hond hier vindt diequote:Op donderdag 23 april 2009 20:36 schreef superjojo het volgende:
Vinden jullie hier Alain Clark wel allemaal heel goed? Want anders begrijp ik zijn populariteit echt niet, niemand die ik ken (incluis mezelf) luistert ernaar.
Zoals Hans Teeuwen dat zo mooi kan verwoorden: Ongeïnspireerde bagger! Zeurderige kutstem en veel te catchy/poppy/breezah...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:36 schreef superjojo het volgende:
Vinden jullie hier Alain Clark wel allemaal heel goed? Want anders begrijp ik zijn populariteit echt niet, niemand die ik ken (incluis mezelf) luistert ernaar.
TV en radio zijn twee verschillende dingen!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:37 schreef gerbenp het volgende:
Is zeker door de beveiliging geglipt.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:39 schreef DJ_Ryow het volgende:
ongelofelijk! Alberto bij de 3FM Awards. dat dit kan in Nederland
NEe, en Anouk, Blof, Racoon, Kane, Krezip, van Velzen en de Jeugd van Tegenwoordig ook niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:36 schreef superjojo het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is zeker door de beveiliging geglipt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |