Dat was onze knuffel pianistje tochquote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is Lucky Fonz III niet de huiszanger van DWDD?
Dat is één, maar het is nog erger dat dj's menen haar een podium te moeten biedenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ook zo'n doos, denkt zeker ook dat ze kan zingen
Jammer want ik kan nu niet naar Ned3 kijken vriendin wil House zienquote:
Of een gynaecoloog die wel kan naaienquote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik stem voor verplichte keizersnedes
Drink voorzichtigquote:Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef Sersjee het volgende:
Nou, ik kan de spanning haast niet aan, dus ik ga me maar overgeven aan m'n traditionele donderdagavondritueel. Ik zie vannacht wel wie er gewonnen heeft...
Heb ik nog naast gestaan toen ie jaaaaren geleden op de Firato (herinnert u zich deze nog?) op de motorkap van een auto stond te trommelenquote:
Zoals mijn vader zou zeggen: ze ken niet zingen, en ze ken niet praten, waarom horen we haar dan nog??quote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is één, maar het is nog erger dat dj's menen haar een podium te moeten bieden![]()
.
ja die moet het zijn, lucky fonz IIIquote:
Dat heb ik bij alle personen vanavond behalve ilsequote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is één, maar het is nog erger dat dj's menen haar een podium te moeten bieden![]()
.
ja ik zat fout, sowwiequote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is Lucky Fonz III niet de huiszanger van DWDD?
Pappa AZquote:Op donderdag 23 april 2009 20:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zoals mijn vader zou zeggen: ze ken niet zingen, en ze ken niet praten, waarom horen we haar dan nog??
ik heb het niet van een vreemdequote:
- zap -quote:
uitscheuren is wat anders dan gewoon zo uitgerekt zijn omdat er een kinderhoofd door moestquote:Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Of een gynaecoloog die wel kan naaien
Keizersnedequote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
uitscheuren is wat anders dan gewoon zo uitgerekt zijn omdat er een kinderhoofd door moest
je bekken is uitmekaar geweest en je baarmoederhals ook, nee dat wordt nooit meer zo kinderlijk strak als dat mannen graag willen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |