Hopelijk komt Nikki van een ijskoude kermis thuis.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog paar uurtjes en de awards zijn over
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopelijk komt Nikki van een ijskoude kermis thuis.
Niet gelijk gaan kwijlenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
Dio...
Ik ga ff Nikki'snieuwste videoblog bekijken.
Nee er kwam wat uitquote:Op donderdag 23 april 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, Jacqueline was ff uit elkaar.
De afscheidsconcerten zijn nog niet geweest hoor!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
uit elkaar in de zin van gestopt
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, Jacqueline was ff uit elkaar.
Ja, daarom moest ze uit elkaarquote:Op donderdag 23 april 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee er kwam wat uit, ze is gekloont
ik zie alleen een posterquote:Op donderdag 23 april 2009 20:16 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat is de webcam stream slecht zeg
Gelukkig dat dat idiote voorstel van Hans Hoogervorst van de baan is. Die man komt ook echt alleen op voor de belangen van zakenlui.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hans je kan opgelucht ademhalen
'AFM mag tophypotheek niet verbieden'
Da's hun afscheidssingle voor het Nederlandsche volk.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
maar als ze uit elkaar zijn in de zin van ze zijn gestopt waarom hebben ze dan dat nieuwe kweelende stukje bagger op de radio?
Het is een twijfel nicht eerst pvda toen vvdquote:Op donderdag 23 april 2009 20:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig dat dat idiote voorstel van Hans Hoogervorst van de baan is. Die man komt ook echt alleen op voor de belangen van zakenlui.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef purplerose het volgende:
is die bertolf trouwens dat rare ventje die wel es korte stukjes speelt bij DWDD
blond en mager scharminkel met een emo haarlok
owja ik dacht al ik zie steeds een posterquote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
mms://emil02.omroep.nl/3fm_awards-2009
Toen ik hem voor het eerst hoorde, waren mijn gedachten bij Michael Bublé.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef purplerose het volgende:
is die bertolf trouwens dat rare ventje die wel es korte stukjes speelt bij DWDD
dr kut zal nooit meer hetzelfde zijn voor dr ventquote:Op donderdag 23 april 2009 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, daarom moest ze uit elkaar.
De politiek toont zich weer ouderwets wispelturig vandaag. Eerst het geval dat de AFM, die toch door de overheid in het leven is geroepen om toezicht te houden en de consument te beschermen, toch maar geen politiek gevoelige maatregelen af mag kondigen (die politici zitten natuurlijk ook allemaal in de zak van de projectontwikkelaars en banken) en nu weer dat halfbakken JSF 'akkoord'quote:Op donderdag 23 april 2009 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hans je kan opgelucht ademhalen
'AFM mag tophypotheek niet verbieden'
Wat leuk dat Ilse haar zusje mee laat doenquote:
Ja dus, wat een raar menneke is dat zegquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat leuk dat Ilse haar zusje mee laat doen
Ook zo een gaylordquote:Op donderdag 23 april 2009 20:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toen ik hem voor het eerst hoorde, waren mijn gedachten bij Michael Bublé.
Dat is Lucky Fonz III toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef purplerose het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
dr kut zal nooit meer hetzelfde zijn voor dr ventondanks dat de verpleegkundige altijd zegt dat dat allemaal even strak wordt als daarvoor.
Het goeie antwoord is.....NEEN! het wordt nooit meer zo strak, komkommer in een gang gooien idee wordt het dan
Is Lucky Fonz III niet de huiszanger van DWDD?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja dus, wat een raar menneke is dat zeg
net zo vaag als die stotterende chick
ook zo'n doos, denkt zeker ook dat ze kan zingenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
net zo vaag als die stotterende chick
Ik stem voor verplichte keizersnedesquote:Op donderdag 23 april 2009 20:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
dr kut zal nooit meer hetzelfde zijn voor dr ventondanks dat de verpleegkundige altijd zegt dat dat allemaal even strak wordt als daarvoor.
Het goeie antwoord is.....NEEN! het wordt nooit meer zo strak, komkommer in een gang gooien idee wordt het dan
Awards zijn op Ned3.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:25 schreef themauster het volgende:
is trouwens op die tijdelijke webcamstream ook de awards strax te volgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |