Heb er nog weinig van gemerktquote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
uitscheuren is wat anders dan gewoon zo uitgerekt zijn omdat er een kinderhoofd door moest
je bekken is uitmekaar geweest en je baarmoederhals ook, nee dat wordt nooit meer zo kinderlijk strak als dat mannen graag willen![]()
Bier zuipen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:34 schreef purplerose het volgende:
en wat staat michiel nou te doen als we alleen maar de 3fm awards horen?
dan heb jij gewoon een dikke pik maatje komkommerquote:Op donderdag 23 april 2009 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb er nog weinig van gemerkt![]()
ja zo wil ik ook me geld wel verdienenquote:
PR moet er maar even op gaan zitten, dan is het probleem verholpenquote:
't Toeval wil dat hij net een groen flesje aan zijn mond zette toen ik je post las en toen keek naar de streams.quote:
ik smoor hem wel met me (kut)lippen hoor!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
PR moet er maar even op gaan zitten, dan is het probleem verholpen
Zot meiske is het toch ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:37 schreef gerbenp het volgende:
Wat vaag zeg, Annemieke wil nooit op de 3fm webcam komen, maar wel op tv?
huhquote:Op donderdag 23 april 2009 20:37 schreef gerbenp het volgende:
Geen hond hier vindt diequote:Op donderdag 23 april 2009 20:36 schreef superjojo het volgende:
Vinden jullie hier Alain Clark wel allemaal heel goed? Want anders begrijp ik zijn populariteit echt niet, niemand die ik ken (incluis mezelf) luistert ernaar.
Zoals Hans Teeuwen dat zo mooi kan verwoorden: Ongeïnspireerde bagger! Zeurderige kutstem en veel te catchy/poppy/breezah...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:36 schreef superjojo het volgende:
Vinden jullie hier Alain Clark wel allemaal heel goed? Want anders begrijp ik zijn populariteit echt niet, niemand die ik ken (incluis mezelf) luistert ernaar.
TV en radio zijn twee verschillende dingen!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:37 schreef gerbenp het volgende:
Is zeker door de beveiliging geglipt.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:39 schreef DJ_Ryow het volgende:
ongelofelijk! Alberto bij de 3FM Awards. dat dit kan in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |