Same here ...quote:Op donderdag 23 april 2009 14:22 schreef bigshadow het volgende:
Dit is echt mijn karigste jaar ooit qua punten. Ook qua tijd overigens
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:44 schreef bigshadow het volgende:
En als de punten voor het oprapen liggen, ben ik rijkelijk te laat met kijken!
quote:With a voice that sounds like the reincarnation of an old gospel preacher from the 1920s and a fascination with sin, death, and redemption to match,is one of the most unique artists to emerge on the Americana scene in years.
's songs have a stark universality that is sketched out with minimal instrumentation, usually just a banjo or guitar and a smattering of percussion.
His voice is the one Tom Waits has been after for years (imagine a cross between Captain Beefheart and Dock Boggs), and his folk- and blues-inflected songs feel like they've been left out in the rain for months, weathered and tightened to the snapping point.
Maar hij ziet er wel stoer uit.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef bartrid het volgende:
Opgezocht, nooit van gehoord.
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:11 schreef cafca het volgende:
Hij heeft in ieder geval veel kauwgom gegeten
[..]
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef bartrid het volgende:
Opgezocht, nooit van gehoord.
[..]
quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:11 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
Een kerel die ik al heel lang ken noem ik sinds ie zijn eerste tattoo nam; Hubba Bubba.
Kan ie niet heel erg waarderen
quote:The mid twenty joys around a heart that's black and blue
Tattooed love boys
I tore my knees up getting to you
'cause I needed
To find out what the thing was for
Been reading
But man the time came to explore
quote:A good time was guaranteed for one and all
The tattoos did target practice in the hall
While waiting for their number to get called out
I, I, I, I found out what the wait was about
I was a good time, yeah, I got pretty good
At changing tyres upstairs bro
I shot my mouth off and you showed me what that hole was for
opgezocht: had 't nooit geradenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:48 schreef ranja het volgende:
Dat kan, het is geen single geweest.
dat wel jaquote:De lp zal wel in een hoop trivia-ers' kasten staan denk ik toch.
wel opgezocht, maar heb de plaat niet...quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:01 schreef schaap001 het volgende:
[..]
opgezocht: had 't nooit geraden![]()
[..]
dat wel ja![]()
Idem, ken het nummer volgens mij ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef bartrid het volgende:
[..]
wel opgezocht, maar heb de plaat niet...
Chrissy Hyndequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:04 schreef ranja het volgende:
Openbreek vraag.
Wie zong over de Tattooed Love Boys?
Tevens één van haar grootstequote:Op vrijdag 24 april 2009 20:27 schreef ranja het volgende:
Tja, was was haar eerste...
Als belsen mevrouw Ritmeester is, heeft ze dus een punt verdiendquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:02 schreef belsen het volgende:
Ik ben gelukkig zonder jou...omdat ik ook wel kan leven als ik Frits Spits niet hoor.
quote:It's all over and I'm standin' pretty
In this dust that was a city
If I could find a souvenier
Just to prove the world was here
quote:
Jawohlquote:Op maandag 27 april 2009 13:15 schreef cafca het volgende:
99 Red Balloons van Nena?
Beetje gejat van Prince welquote:
Ziet er wel bekend uit, maar dan vast van een jaar of 20 jongerquote:
Ik word nerveus van die stem, mij veel te hysterisch. Maar ik heb slechtere platen gehoordquote:Op maandag 27 april 2009 20:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Beetje gejat van Prince welMaar dat geeft niet.
De stem is wel even wennen, ben nog niet erg enthousiast.
maak daar maar 40 jaar jonger vanquote:Op maandag 27 april 2009 20:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Ziet er wel bekend uit, maar dan vast van een jaar of 20 jonger
Wilde gok op Steve Lukather omdat die laatst in Nederland was (of nog komt)
quote:Op maandag 27 april 2009 21:39 schreef Burnett het volgende:
mick taylor
behoort 'weinig tijd voor fok!' dan ook tot de verschijnselen?quote:
De enige keer in mijn leven dat ik ben weggelopen voordat een concert begon was bij The Sugarcubes...quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:16 schreef Mark het volgende:
Ik blijf ver weg van alles dat met Bjork te maken heeft
Nee, dat heet "verbeterd" internetfilter op de werkvloerquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
behoort 'weinig tijd voor fok!' dan ook tot de verschijnselen?
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:12 schreef ranja het volgende:
het zijn allemaal live albums
Dat had leuk geweest, maar nee...quote:Op woensdag 29 april 2009 09:37 schreef ranja het volgende:
Ok, gokje. Het zijn alle 3 concerten van dezelfde datum?
Dan zou bijvoorbeeld Queen Live Killers (en nog vele andere live-albums) er ook bij horen, maar die passen allemaal echt niet in dit rijtje (wat betreft de link die ik wil horen).quote:Op woensdag 29 april 2009 09:42 schreef belsen het volgende:
Het is alle drie een live-album dat is bewerkt in de studio vanuit meerdere liveconcerten.
ook niet....quote:Op woensdag 29 april 2009 09:47 schreef Burnett het volgende:
Ken alleen die van The Who...
3x Summertime Blues?
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:03 schreef bigshadow het volgende:
Van origine bootlegs die vervolgens officieel zijn uitgebracht?
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:09 schreef cafca het volgende:
(bijna) dezelfde hoes
Zou wel een beetje moeilijk zijn met Live At The Metro, Live At Shepperton '74 en Live At Leeds?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:51 schreef ranja het volgende:
Alledrie in dezelfde zaal?
Leeds is een stadquote:Op woensdag 29 april 2009 10:18 schreef belsen het volgende:
Zou wel een beetje moeilijk zijn met Live At The Metro, Live At Shepperton '74 en Live At Leeds?
Toen ik het las dacht ik...
't Is niet alle drie Camel nee.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:37 schreef schaap001 het volgende:
artwork in de stijl van een sigarettenmerk
Inderdaad, niet allemaal Camel. (Gitanes en Lucky Strike, als ik het goed heb)quote:Op woensdag 29 april 2009 10:37 schreef schaap001 het volgende:
artwork in de stijl van een sigarettenmerk
Ben je een beetje door je vragen heen?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad, niet allemaal Camel. (Gitanes en Lucky Strike, als ik het goed heb)
schaap + 1
Tja, weinig tijd en inspiratie, ik denk ik gooi er ff snel een vraag in.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ben je een beetje door je vragen heen?Volgens mij heb ik hier een maand of 2 geleden al een punt mee verdiend
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Allemaal op dubieuze wijze verongelukt?
het heeft wel te maken met de dood van Jimquote:Op woensdag 29 april 2009 13:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Allemaal op dubieuze wijze verongelukt?
Klopt wel, maar er zit een subtiel verschil tussen de heren, maar ik ga 'm goed rekenen, want ik heb geen tijd meer en het kan -met dank aan Koninginnedagquote:Op woensdag 29 april 2009 14:34 schreef Burnett het volgende:
Hebben allemaal gezongen samen met de 3 resterende The Doors?
Een andere Monkee?quote:
Dolenz it is!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:45 schreef belsen het volgende:
[..]
Een andere Monkee?
Dolenz???
Jones was daar toch 'drummer'?
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:55 schreef Burnett het volgende:
David Bowie
quote:Op woensdag 29 april 2009 08:58 schreef schaap001 het volgende:
Kane Roberts is dat
'bekend' van Alice Cooper
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:54 schreef cafca het volgende:
Asia?
Vervolgvraag, hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:05 schreef schaap001 het volgende:
Africa?
dat viel mij ook op jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Starfucker, of de gekuisde DWDD-versie: Strafucker
tikkie terugquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
France Gall
quote:Who was that man?
I'd like to shake his hand
He made my baby
Fall in love with me
En dus zangeres Kathleen Hanna.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:43 schreef Z het volgende:
Le Tigre.
quote:are a British indie rock band, with heavy influences from Dexys Midnight Runners and northern soul. The band includes ex-Huggy Bear bass player Jon Slade, ex-Morrissey/The Meteors drummer Woodie Taylor and included future Velocette members Sarah Bleach and Jax Coombes. They have been cited heavily by current UK punk band The Cribs as being a big influence.
is renowned for exuding a quintessentially British charm[1].
correct!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ace Frehley?
maar ookquote:"" was een Nederlandse rockband die in hoofdzaak actief was van 1977 tot 1982. De groep werd in het najaar van 1977 opgericht door ex-Alquinleden Ferdinand Bakker (gitaar), Job Tarenskeen (drums) en zanger en songwriter Hugo Sinzheimer (pseudoniem van Hugo Postma, hij gebruikte de naam van zijn moeder als artiestennaam). De eerste line up van de band bestond verder uit de Zweed Ake Daniëlson (key boards), John Vee (pseudoniem van Jan Voster, basgitaar) en Erik de Zwaan (gitaar). Job Tarenskeen, John Vee en Erik de Zwaan verlieten in 1979 de groep. De Engelsman Kim Haworth (drums) en Gerrit Veen (bas) namen hun plaats in. Veen werd later vervangen door Freddie Cavalli (pseudoniem van Fred van Kampen) en weer later door Dick Schulte Nordholt.
quote:are a British psychobilly band formed in 1980. Originally from the United Kingdom, they are often credited with giving the psychobilly subgenre—which fuses punk rock with rockabilly—its distinctive sound and style. Though the origins of psychobilly are debated,
are the first band to self-identify as psychobilly, and often hold the distinguishment of being the only "pure" psychobilly band among fans of the subgenre.
Fans of the band (known as the World Wide Wrecking Crew (WWWC)) are known to use the slogan, "Onlyare Pure Psychobilly," (often shortened to "OTMAPP") as a rallying cry.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:51 schreef ranja het volgende:
Zijn dat Jennifer Paige en Boris?
da's inderdaad geen prettige gedachte, nee... maar toch echt....quote:Die onderste 2 ken ik wel maar ok ik daar een link tussen (wil) kan ontdekken betwijfel ik![]()
Tsja, aangezien er geen halve punten bestaan om te verdelen, geef ik 'm toch maar aan degene die 'm (in dit geval onbewustquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:02 schreef ranja het volgende:
Ok, en 1 van de leden van de 4e foto heet Grant Hart. Dat is al een overeenkomst.
Nou die andere nog.
quote:-fan wint gitaarles van
![]()
Een fan vanheeft een gitaarles gewonnen van
-gitarist
. De winnaar bood daarvoor ruim 8500 euro tijdens een liefdadigheidsveiling in Londen, zo meldt de Britse omroep BBC vrijdag.
De fan, die op eigen verzoek anoniem wil blijven, krijgt een twee uur lange een privéles vanin diens huis. Het is de eerste keer dat de rockgitarist een gitaarles geeft.
De opbrengst van de veiling, die in totaal bijna 34 duizend euro bedraagt, gaat naar de liefdadigheidsinstelling ABC Trust.
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:19 schreef Mark het volgende:
Queen en Brian May
Precies wat ik ook dacht, niet veel geld voor een 2 uur durende sessie met je idoolquote:Op zondag 3 mei 2009 12:25 schreef schaap001 het volgende:
Klopt! Wel leuk, zeg: en dan vind ik 8500 euro niet eens veel eigenlijk.
Helemaal goed!quote:Op zondag 3 mei 2009 14:25 schreef schaap001 het volgende:
Samson ! (met Bruce D)
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:58 schreef Mark het volgende:
Desperado? Ik lijk Dee Snider en Clive Burr te zien
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:12 schreef schaap001 het volgende:
AC/DC - Jailbreak
Dat idee had ik al, vandaar dequote:
Genoteerd!quote:probeer 's een vroeg album: Medusa bijvoorbeeld!
warm... het is wat je aantreft in een circusquote:Op zondag 3 mei 2009 17:44 schreef Burnett het volgende:
gokje op Circus...
Kom doordeweeks overdag niet meer aan internet toe en 's avonds heb ik geen zin om weer achter de PC te zitten...quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:59 schreef Burnett het volgende:
Trapeze
Wie isquote:De groep wijzigde haar naam in Deep Purple, en nam een eerste single op: "Hush". Dit was meteen de eerste hit. De single werd gevolgd door een cover van "Kentucky Woman" van, waarna de eerste LP volgde: Shades Of Deep Purple.
'k zou bijna zeggen 'tuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 18:46 schreef Burnett het volgende:
joe south
het zal nooit wat worden met zequote:
quote:
quote:Nylon have announced the launch of NYLON Records and the debut release from the label - Paris’’ About Love. The French ladies bring their stylishly sexy candy-punk-pop to NYLON as part of a global deal the band has announced with the newly-launched record label. The jeune filles set up base in L.A. with producer Butch Walker (Katy Perry, Pink, Avril Lavigne) and mix-master Claudius Mittendorfer (Foo Fighters, Franz Ferdinand, Muse) to create the new album, which is due out in June 2009.
quote:Op maandag 4 mei 2009 09:49 schreef bartrid het volgende:
En ik heb nog steeds geen idee.
http://www.marcelbrood.nl/quote:Op maandag 4 mei 2009 14:50 schreef Mark het volgende:
Dan gokken we op de zoon van herman Brood ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |