Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topicquote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
Juiste...denk dat ik het grootste commerciële gedoe in Amsterdam maar op ga zoekenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:41 schreef Samzz het volgende:
Met koninginnedag naar Nieuw-Dijk... Boh Foi toch, hoppa
Ik ook!quote:Op donderdag 23 april 2009 11:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Whehehe, 5 mei Bevrijdingsfestival Zwolle
kaarten bestellen voor de hoeve?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vorig jaar daar ook nog beland zeker wel een feest toen.
Hopelijk maandag (Na bruins) op tijd wakker dat ik nog kaarten kan bestellen.
bisonkitquote:Op donderdag 23 april 2009 13:12 schreef Samzz het volgende:
Mijn nagels scheuren... Lang niet grappig
Gezelligquote:Op donderdag 23 april 2009 12:07 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
En voor de hoeve kaarten? Wat is dat nu voor onzin?
bison kit ook wel. maar pcv lijm is denk ik wel handiger jaquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:53 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gaan we het nou weer over sex hebben?
Oja ook nog, de oplossing is dus gevondenquote:Op donderdag 23 april 2009 14:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bison kit ook wel. maar pcv lijm is denk ik wel handiger ja
zit meestal nog zo'n kwastje bij
Nagels --> Bijten --> Sex ?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:53 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gaan we het nou weer over sex hebben?
Mdrop kijkt naar TMFquote:Op donderdag 23 april 2009 15:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oja ook nog, de oplossing is dus gevonden!
* Mdrop Ergert zich aan meisjes die TMF bellen en dan die rare Sasha ofzo niet verstaan.
Hij heeft Fem toch al?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nagels --> Bijten --> Sex ?
Bob toch, moeten we iemand voor je gaan versieren zodat je iets minder freaky gaat doen?
Ik heb geen flauw idee is dat zo? Dan gaat er blijkbaar iets niet goed in die relatiequote:
Oow, die kans is zeker aanwezig...Dat het niet goed zit danquote:Op donderdag 23 april 2009 16:08 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee is dat zo? Dan gaat er blijkbaar iets niet goed in die relatie
en dan gaat het morgen uit, zit je daar met je kettinkjequote:Op donderdag 23 april 2009 17:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb gisteren trouwens een kettinkje gekregen voor m'n verjaardag van m'n meisje, met haar naam erop, en onze datum![]()
Altijd beter als een tattoo dan maarquote:Op donderdag 23 april 2009 17:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan gaat het morgen uit, zit je daar met je kettinkje
tatoo moet je ook nooit doen met namen van een vriendin ofzo.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Altijd beter als een tattoo dan maar.
Omsmelten....
en dan heb je 5 jaar later weer wat met je exquote:Op donderdag 23 april 2009 18:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
Kan toch gemakkelijk tattoo met naam? Zet je er later gewoon "hoer" of "slet" achter
Ook een mogelijkheid, denk dat je uniek bent met 'HOER!' op je schouderbladquote:Op donderdag 23 april 2009 18:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
Kan toch gemakkelijk tattoo met naam? Zet je er later gewoon "hoer" of "slet" achter
Succes met de hobbyquote:
Dan maak je het gewoon een zwart gat van.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan heb je 5 jaar later weer wat met je ex
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:13 schreef Fems het volgende:
Hallo mensen van het goede leven!
Ik verveeeeel me
Met mij en Femsie zit het hardstikke goedquote:Op donderdag 23 april 2009 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oow, die kans is zeker aanwezig...Dat het niet goed zit dan
Je speelt in het 1e van de hoeve? Hier in Almelo speelden ook allerlei clubsquote:
ik in het 1equote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je speelt in het 1e van de hoeve? Hier in Almelo speelden ook allerlei clubs
Bierdrinkteam?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik in het 1e
ik speel momenteel in het 5e, en dat bevalt me best
valt wel mee, maar ik doe voornamelijk voor de gezelligheid voetballenquote:
mijn auto doet het nu perfectquote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef Fems het volgende:
[..]
Is je auto weer heel?
Ik denk dat het verstandig dat ik eerst stop met sterretjes zien
Heb een spierspanningshoofdpijn ofzo (volgens de dokter)quote:
quote:mijn auto doet het nu perfect
ze zuigt geen valse lucht meer aan![]()
Maar de 3e helft was voor jullie tochquote:Op donderdag 23 april 2009 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
hier ist wa best
allenig 'n betje sneu dat wie verloor'n hebt
Dat is dan weer jammer inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2009 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
hier ist wa best
allenig 'n betje sneu dat wie verloor'n hebt
ojah, das wel naar.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:19 schreef Fems het volgende:
[..]
Heb een spierspanningshoofdpijn ofzo (volgens de dokter)
Loop al 2 weken met hoofdpijn, dus erg vervelend. En laatste tijd moet ik steeds mijn ogen aanspannen om scherp te zien en zie ik vaak zwart en sterretjes. Dus toen naar de dokter geweest en die zei dat.
goede zaakquote:En vandaag naar de fysio geweest die mijn hele rug weer losgemaakt heeft.. Dus ik ben weer heerlijk gekraakt vandaag, hopen dat het helpt!
jazekerquote:[..]
En zelfs zelf gemaakt! woah
moah, zo lang bun 'k nie wes. de knip was leugquote:Op donderdag 23 april 2009 22:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar de 3e helft was voor jullie toch![]()
?
tjah, dooj niks meer anquote:Op donderdag 23 april 2009 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer inderdaad
tuurlijk, daarvoor doe ik hetquote:Op donderdag 23 april 2009 22:26 schreef Fems het volgende:
Het klopje en het kusje onthoud je je ja!?![]()
slaap lekkerquote:Ik duik trouwens mijn bed in, heeeeerlijk!
Tot morgen mensen!
x
pas op, voort wordt je nog moequote:Op donderdag 23 april 2009 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fems, ik ben ook losgekraakt vandaag. Gister voor t eerst naar de fysio geweest sinds een paar jaar. Kreeg te horen dat ik véélste laat ben gekomen, ben helemaal door mn ruggengraat gaan hangen enzo. Gaat maanden duren voor ik er weer uit kom. Word nu elke week gekraakt en moet téveel oefeningen doen
Haha, daar ben ik niet bang voor. Zijn geen vermoeiende oefeningenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pas op, voort wordt je nog moe
oow, valt nog met.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, daar ben ik niet bang voor. Zijn geen vermoeiende oefeningen
Omdat mn hele onderrug vast zit. Buigt niet meer mee zoals het hoort, ben net een plank (woorden van Manon)quote:Op donderdag 23 april 2009 22:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oow, valt nog met.
maar, woarum moej noar zo'n kraker?
wanneer buigt iets zoals het niet hoort?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat mn hele onderrug vast zit. Buigt niet meer mee zoals het hoort, ben net een plank (woorden van Manon)
Nou, het buigt helemaal niet. Het blijft gewoon 1 rechte plank als ik wil bukken. Mijn bovenrug buigt wel, maar mijn onderrug blijft gewoon 1 plankquote:Op donderdag 23 april 2009 22:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer buigt iets zoals het niet hoort?
ik heb wel eens mangs dat als ik wil bukken om iets op te pakken dat ik dan al pijnlijke scheuten in m'n rug heb. en dan heb ik nog niets vast.
oow, dat heb ik volgens mij nog nietquote:Op donderdag 23 april 2009 23:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, het buigt helemaal niet. Het blijft gewoon 1 rechte plank als ik wil bukken. Mijn bovenrug buigt wel, maar mijn onderrug blijft gewoon 1 plank
Kan mn rug wel in de lengteas draaien in de hoop dat er iets knakt, maar het is al zo ver dat het niet wil knakkenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:05 schreef Chr1st1aan het volgende:
Kun jij jezelf dan niet grotendeels los knakken?
Sinds dat ik dat heb gehad knak ik alles wat maar geknakt kan worden
en ik dacht dat zwemmen nog wel zo goed wasquote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik moet heel wat dingen veranderen. Zoals mijn houding achter de laptop. Moet het zwemmen nu heel rustig aan gaan doen, mag geen vlinderslag meer zwemmen, etc. En die oefeningen dus heel veel doen. Maar dat moet maar.. heb mn rug ook teveel naar de tering geholpen
En nu ga ik slapen. Doeg
hmm, bliksems.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomme waarom gebeurt dit mij nou weer
Enkele topics geleden zei ik dat ik verliefd was, maar dat was een peuleschil bij wat ik nu voel, dat was meer om hoe ze eruit zag en dat ik haar regelmatig zag, maar dit
Ik ben nu ontzettend verliefd op een vrouw die ik al jaren ken, eerst als 'penpals', daarna had ze een student-exchange met figuren uit Parijs, en kwam ze naar mij toe in Hulst. Geweldig weekend was dat. Dat was alweer 7 jaar geleden.
Ik heb sinds kort een Facebook account, en de eerste die me toevoegde was zij. Sinds begin maart spreken we weer met elkaar, en ik kreeg al gevoelens. Sinds eergisteren is ze weer bij haar ouders, en die hebben een computer met een webcam, wat het nog beter maakt om te SkypenIk werd meteen totaal verliefd op haar, en heb gisteren zelf een webcam gekocht zodat ze mij ook kon zien. Vanaf het moment dat we elkaar spreken en de cams aangaan zitten we elkaar alleen maar aan te kijken, en naar elkaar te glimlachen. Ik wil haar zo graag, en ik zie duidelijk dat ze mij ook wil
Ze zei daarnet nog "I'm not allowed to fall for a guy across the ocean! We'll be heartbroken, both of us!" Ik antwoordde met "You never know what the future will bring us...", en toen keek ze me met zo´n overdonderend verliefde blik aan dat mijn hart even stopte met slaan, om daarna haar blik te beantwoorden. Het doet zoveel pijn om zover bij elkaar vandaan te zitten!
Succes gewenstquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:30 schreef Rikketik het volgende:
Nou valt dit een beetje in het niet bij Justins verhaal, maar ik heb vanmorgen de aantrekkelijkste vrouw ooit gezien. Serieus, ik kan gelukkig sterven. Correctie: ik ga haar palen en dán kan ik gelukkig sterven.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef Rikketik het volgende:
Thanx. Ik ben nog even aan het bekijken hoe ik haar moet verleiden. Ergens lijkt het me gewoon het makkelijkst om midden in de winkel m'n broek te laten zakken, maar dan moet ik ook alle andere gewillige vrouwen van me afslaan. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:25 schreef rulerofdeath het volgende:
FIPO
Dat klinkt best ernstig! Heerlijk voelt dat he, na het kraken? Net alsof je weer veel makkelijker kan bewegen!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fems, ik ben ook losgekraakt vandaag. Gister voor t eerst naar de fysio geweest sinds een paar jaar. Kreeg te horen dat ik véélste laat ben gekomen, ben helemaal door mn ruggengraat gaan hangen enzo. Gaat maanden duren voor ik er weer uit kom. Word nu elke week gekraakt en moet téveel oefeningen doen
plaats dan een fotoquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:44 schreef Fems het volgende:
Mijn msn doet het niet..
En zal ik mijn haar los of vast doen? (alsof jullie weten hoe ik en mijn haar eruitzien! )
Oppassen dikkequote:Op donderdag 23 april 2009 22:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ojah, das wel naar.
maar ik wil ook wel rijden en dat jij de auto dan een klopje geeft en mij een kusje
[..]
goede zaak
[..]
jazekerik kan wel eens wat
Doe maar vast, anders krijg ik nog meer concurentie...quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:44 schreef Fems het volgende:
Mijn msn doet het niet..
En zal ik mijn haar los of vast doen? (alsof jullie weten hoe ik en mijn haar eruitzien! )
dik?quote:
quote:
ik doe m'n bestquote:
ik zal het zeggenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Als je dood gaat moet je het even meedelen, oke?
veel plezierquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:59 schreef Fems het volgende:
[..]![]()
Ik ga nu 'alweeer' naar het dorp!
Dag rudolftherednoserendier
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:31 schreef Rikketik het volgende:
Nou dat was een constructief uurtje. Ik ga vol goede moed naar de stad en ik keer terug met....
...batterijen?
Je hebt toch geen baan? begin jezelf te voorzien van een greencard en de wereld te ontdekken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, het hoge woord is eruitZe is stapelgek verliefd op me
Nu MOET ik deze zomer wel naar haar toe!
wie is 'ze' in dit geval?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, het hoge woord is eruitZe is stapelgek verliefd op me
Nu MOET ik deze zomer wel naar haar toe!
Dit dus.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomme waarom gebeurt dit mij nou weer
Enkele topics geleden zei ik dat ik verliefd was, maar dat was een peuleschil bij wat ik nu voel, dat was meer om hoe ze eruit zag en dat ik haar regelmatig zag, maar dit
Ik ben nu ontzettend verliefd op een vrouw die ik al jaren ken, eerst als 'penpals', daarna had ze een student-exchange met figuren uit Parijs, en kwam ze naar mij toe in Hulst. Geweldig weekend was dat. Dat was alweer 7 jaar geleden.
Ik heb sinds kort een Facebook account, en de eerste die me toevoegde was zij. Sinds begin maart spreken we weer met elkaar, en ik kreeg al gevoelens. Sinds eergisteren is ze weer bij haar ouders, en die hebben een computer met een webcam, wat het nog beter maakt om te SkypenIk werd meteen totaal verliefd op haar, en heb gisteren zelf een webcam gekocht zodat ze mij ook kon zien. Vanaf het moment dat we elkaar spreken en de cams aangaan zitten we elkaar alleen maar aan te kijken, en naar elkaar te glimlachen. Ik wil haar zo graag, en ik zie duidelijk dat ze mij ook wil
Ze zei daarnet nog "I'm not allowed to fall for a guy across the ocean! We'll be heartbroken, both of us!" Ik antwoordde met "You never know what the future will bring us...", en toen keek ze me met zo´n overdonderend verliefde blik aan dat mijn hart even stopte met slaan, om daarna haar blik te beantwoorden. Het doet zoveel pijn om zover bij elkaar vandaan te zitten!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:51 schreef rulerofdeath het volgende:
"why are you in the USA?"
- "to get laid"
[Gerard Ekdom-modus ON]quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:49 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gast lees jezelf eens in voordat je hier midden in de romance van justin komt rollen
verliefdheid is tofquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
I am here to find the woman i love, now let me through!
Waarom weet ik niet, maar ik denk ineens aan een sketch van Monty Python met zn Engels-Roemeense woordenboekquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
scheelt dat je er niet islamitisch uitziet
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet, maar ik denk ineens aan een sketch van Monty Python met zn Engels-Roemeense woordenboek
Could you show me the way to the busstation? <wordt> I want to touch your bottom
Dus hij als roemeen naar een engelsman, vraagt/zegt "I want to touch your bottom", en de engelsman wijst naar de volgende straat![]()
Ehh,quote:
dik feest volgende week oniequote:Op vrijdag 24 april 2009 19:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Ehh,
Nog niet echt volgens mij.
Vanavond komen 2 vriendinnen hier..
En zondag gaan mijn ouders een weekje naar mijn zus in zweden, dus dan heb ik het huis voor me alleen:)
Jij?
je mag me helpen met de autoquote:
dat magquote:
Dat mag je zelf doen, daar heb ik geen verstand van! Ik ga zo lekker een beauty avondje houden denk ik... kan t wel gebruiken, ik zie eruit johquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat mag
maar ik wou eigenlijk de accubak waterdicht maken
hmm, jammerquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag je zelf doen, daar heb ik geen verstand van! Ik ga zo lekker een beauty avondje houden denk ik... kan t wel gebruiken, ik zie eruit joh
tectyl moet drogenquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:15 schreef Fems het volgende:
[..]
Zo, das lang!
Ik ga zo maar eens chocoladeijs eten ofzo
Gewoon de polen insmeren met vaseline, sim-pel. Kan je er liters water over knallen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat mag
maar ik wou eigenlijk de accubak waterdicht maken
maar dan heb ik alsnog het dashboardkastje vol met waterquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:45 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gewoon de polen insmeren met vaseline, sim-pel. Kan je er liters water over knallen.
Gisteren met een waterslang met 4atm even onder de motorkap huis gehoudenquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dan heb ik alsnog het dashboardkastje vol met water
en dat gat wil ik juist dicht hebben
maar als ik er aan denk dan zal ik de polen even insmeren. op zich wel een goeie
quote:
Totdat ze stiekem van binnen wegroesten?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:58 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gisteren met een waterslang met 4atm even onder de motorkap huis gehoudenDefensie spul kan echt tegen alles
die zijn lelijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:35 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit de nieuwe trend word ga ik stakenDaar is toch helemaal niks sexy aan?
Dat zijn geen All Stars. Dit is van het merk Ash en ze kosten 100 euroquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:40 schreef Rikketik het volgende:
Ik weet niet of het doel van All Stars is om sexy te zijn.
ik trek ze niet aanquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn geen All Stars. Dit is van het merk Ash en ze kosten 100 euro![]()
Deze schoenen doen helemaal niks voor je ben ik bang...
Jij snapt mijquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:49 schreef Rikketik het volgende:
Dan zijn het veredelde All Stars.
Maar die hak hadden ze wel weg mogen laten ja. Van die cross-overs werken toch niet. Als je op gympen wilt lopen, koop je gympen en als je op hakken wil lopen dan koop je (stijlvolle) hakken.
whahahahahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij snapt mij
Ik zit met een probleemZe hebben op de ZC geen stopcontacten. Hoe moet ik fohnen?
Niet?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij snapt mij
Ik zit met een probleemZe hebben op de ZC geen stopcontacten. Hoe moet ik fohnen?
ZC?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij snapt mij
Soms ben ik nog wel is liefquote:
En dan nog vreemd kijken waarom de stroom er telkens afvliegtquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah, heb toen op de camping een stel meiden gehad die met een electrisch fornuis wouden koken. en dat terwijl ze maar 2A ter beschikking hadden
Daar let toch niemand op joh.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:13 schreef Samzz het volgende:
Tuurlijk wel... moet ik er soms bijlopen als een poedel? Ik heb een pony, en die moet gefohnt anders zit er een stomme krul in en dat kan gewoon niet.
juistquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En dan nog vreemd kijken waarom de stroom er telkens afvliegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
juist
dingen zijn minimaal 2KWDat weet ik zelfs, dat dat niet kan. Maar ik heb een reisfohn gevonden! 800 watt... Geloof dat wij er ook nog zoeentje hebben liggen. Even zoeken vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik wel. Ik erger me dood als die pony niet zit zoals ik wil...quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:34 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar bed... zoek t morgen wel verder uit
Trusten liefjes
quote:
tectyl moest nog 3-4 uur drogen, maar is nog niet opgedroogdquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
Aan de auto sleutelen deed ik ook altijd op de vrijdag avond rond 23:30
Euh. Tectyl voor een accu? Ik dacht dat dat alleen een paar polen aansluiten was en paar schroeven hehequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tectyl moest nog 3-4 uur drogen, maar is nog niet opgedroogd
Een blijvertjequote:
die accubak is lek, en daardoor komt er water in m'n dashboardkastjequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Euh. Tectyl voor een accu? Ik dacht dat dat alleen een paar polen aansluiten was en paar schroeven hehe
Aaah sooo ich begrijp. Ach morgen is dat zo droog met dat warme weer (als 't al niet weer is veranderd )quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die accubak is lek, en daardoor komt er water in m'n dashboardkastjeen dat lek probeer ik te dichten door die accubak te tectyleren
maar ik moet morgen om 7:10 weg met de autoquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:55 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Aaah sooo ich begrijp. Ach morgen is dat zo droog met dat warme weer (als 't al niet weer is veranderd )
Het gaat door op 1. in de gevangenis!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2009 01:02:53 ]
Sowieso blijft Elijah Wood altijd "die hobbit"quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:56 schreef Rikketik het volgende:
Dat was toch die film met Frodo? Het eerste deel althans. Die was tof.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sowieso blijft Elijah Wood altijd "die hobbit"
Bijna, maar ik zei het nog in de ochtend, dus goedemorgen was goed. Wijsneus.quote:
Ben ik blij dat wij hier geen sluit meer hoeven te draaienquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tot 12 uur de drive... maar ik ben niet klaar voor 2 uur vannacht
Lucky fuckerquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ben ik blij dat wij hier geen sluit meer hoeven te draaien
't Was een grapjequote:Op zaterdag 25 april 2009 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bijna, maar ik zei het nog in de ochtend, dus goedemorgen was goed. Wijsneus.
Ervaringquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
Versier die gasten, ookal zijn ze getrouwd ofzo boeiend, zorgt alleen maar voor meer fun hehe
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
Versier die gasten, ookal zijn ze getrouwd ofzo boeiend, zorgt alleen maar voor meer fun hehe
Kerels versieren?? Heb je wat te doen vanavond?quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Kerels versieren?? Heb je wat te doen vanavond?
Jaja hard to get spelen he, Markje van mequote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:38 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jaja hard to get spelen he, Markje van me
Dit wordt me te kinky, Maar zou die Psv-er mee willen doen denk je?quote:
Ik denk het welquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:42 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dit wordt me te kinky, Maar zou die Psv-er mee willen doen denk je?
Puur alleen voor de seks he? Wil niet dat je emotioneel gebonden raakt aan hem!quote:
Ik slacht heel psv vanavond af, dus wees maar niet bangquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Puur alleen voor de seks he? Wil niet dat je emotioneel gebonden raakt aan hem!
Als je dat doet zit er wat extra's voor jou in vanacht dat je het even weet!quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik slacht heel psv vanavond af, dus wees maar niet bang
Kusj....EUH BOKS OUWE LATORRRquote:
Schrik er ook zelf een beetje van.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, ik was er nog steeds hoor... maar schrik hier wel even van
Dat is dan wel weer heel erg homofoobquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb maar 1 advies voor jullie: don't be afraid to be straight
Bob, ga iemand anders plagenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer heel erg homofoob
En ik dacht dat je van mij hield...quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:38 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jaja hard to get spelen he, Markje van me
Een beetje homofoob is niet zo erg hoor... T zijn net moslims, taking over the worldquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer heel erg homofoob
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Samzz ik hou nog wel van jou hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik dacht dat je van mij hield...![]()
Nu moet ik maar troost zoeken bij die ongelooflijk hete tuinman. Al is ie al weg en heb ik geen telefoonnummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Samzz ik hou nog wel van jou hoor![]()
JeeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Christiaan wil niet meer...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Samzz ik hou nog wel van jou hoor![]()
Is onze liefde voorbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga het van me af douchen, bahJe hebt me gebruikt klootzak
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Jeejquote:
Niet jaloers zijnquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:48 schreef rulerofdeath het volgende:
gezellige bende op deze pagina onie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |