Succes gewenstquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:30 schreef Rikketik het volgende:
Nou valt dit een beetje in het niet bij Justins verhaal, maar ik heb vanmorgen de aantrekkelijkste vrouw ooit gezien. Serieus, ik kan gelukkig sterven. Correctie: ik ga haar palen en dán kan ik gelukkig sterven.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef Rikketik het volgende:
Thanx. Ik ben nog even aan het bekijken hoe ik haar moet verleiden. Ergens lijkt het me gewoon het makkelijkst om midden in de winkel m'n broek te laten zakken, maar dan moet ik ook alle andere gewillige vrouwen van me afslaan. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:25 schreef rulerofdeath het volgende:
FIPO
Dat klinkt best ernstig! Heerlijk voelt dat he, na het kraken? Net alsof je weer veel makkelijker kan bewegen!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fems, ik ben ook losgekraakt vandaag. Gister voor t eerst naar de fysio geweest sinds een paar jaar. Kreeg te horen dat ik véélste laat ben gekomen, ben helemaal door mn ruggengraat gaan hangen enzo. Gaat maanden duren voor ik er weer uit kom. Word nu elke week gekraakt en moet téveel oefeningen doen
plaats dan een fotoquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:44 schreef Fems het volgende:
Mijn msn doet het niet..
En zal ik mijn haar los of vast doen? (alsof jullie weten hoe ik en mijn haar eruitzien! )
Oppassen dikkequote:Op donderdag 23 april 2009 22:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ojah, das wel naar.
maar ik wil ook wel rijden en dat jij de auto dan een klopje geeft en mij een kusje
[..]
goede zaak
[..]
jazekerik kan wel eens wat
Doe maar vast, anders krijg ik nog meer concurentie...quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:44 schreef Fems het volgende:
Mijn msn doet het niet..
En zal ik mijn haar los of vast doen? (alsof jullie weten hoe ik en mijn haar eruitzien! )
dik?quote:
quote:
ik doe m'n bestquote:
ik zal het zeggenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Als je dood gaat moet je het even meedelen, oke?
veel plezierquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:59 schreef Fems het volgende:
[..]![]()
Ik ga nu 'alweeer' naar het dorp!
Dag rudolftherednoserendier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |