ik doe m'n bestquote:

ik zal het zeggenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Als je dood gaat moet je het even meedelen, oke?

veel plezierquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:59 schreef Fems het volgende:
[..]![]()
Ik ga nu 'alweeer' naar het dorp!
Dag rudolftherednoserendier

quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:31 schreef Rikketik het volgende:
Nou dat was een constructief uurtje. Ik ga vol goede moed naar de stad en ik keer terug met....
...batterijen?

Je hebt toch geen baan? begin jezelf te voorzien van een greencard en de wereld te ontdekken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, het hoge woord is eruitZe is stapelgek verliefd op me
Nu MOET ik deze zomer wel naar haar toe!

wie is 'ze' in dit geval?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, het hoge woord is eruitZe is stapelgek verliefd op me
Nu MOET ik deze zomer wel naar haar toe!

Dit dus.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomme waarom gebeurt dit mij nou weer
Enkele topics geleden zei ik dat ik verliefd was, maar dat was een peuleschil bij wat ik nu voel, dat was meer om hoe ze eruit zag en dat ik haar regelmatig zag, maar dit
Ik ben nu ontzettend verliefd op een vrouw die ik al jaren ken, eerst als 'penpals', daarna had ze een student-exchange met figuren uit Parijs, en kwam ze naar mij toe in Hulst. Geweldig weekend was dat. Dat was alweer 7 jaar geleden.
Ik heb sinds kort een Facebook account, en de eerste die me toevoegde was zij. Sinds begin maart spreken we weer met elkaar, en ik kreeg al gevoelens. Sinds eergisteren is ze weer bij haar ouders, en die hebben een computer met een webcam, wat het nog beter maakt om te SkypenIk werd meteen totaal verliefd op haar, en heb gisteren zelf een webcam gekocht zodat ze mij ook kon zien. Vanaf het moment dat we elkaar spreken en de cams aangaan zitten we elkaar alleen maar aan te kijken, en naar elkaar te glimlachen. Ik wil haar zo graag, en ik zie duidelijk dat ze mij ook wil
Ze zei daarnet nog "I'm not allowed to fall for a guy across the ocean! We'll be heartbroken, both of us!" Ik antwoordde met "You never know what the future will bring us...", en toen keek ze me met zo´n overdonderend verliefde blik aan dat mijn hart even stopte met slaan, om daarna haar blik te beantwoorden. Het doet zoveel pijn om zover bij elkaar vandaan te zitten!

quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:51 schreef rulerofdeath het volgende:
"why are you in the USA?"
- "to get laid"

[Gerard Ekdom-modus ON]quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:49 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gast lees jezelf eens in voordat je hier midden in de romance van justin komt rollen
verliefdheid is tofquote:

quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
I am here to find the woman i love, now let me through!

Waarom weet ik niet, maar ik denk ineens aan een sketch van Monty Python met zn Engels-Roemeense woordenboekquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
scheelt dat je er niet islamitisch uitziet

quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet, maar ik denk ineens aan een sketch van Monty Python met zn Engels-Roemeense woordenboek
Could you show me the way to the busstation? <wordt> I want to touch your bottom
Dus hij als roemeen naar een engelsman, vraagt/zegt "I want to touch your bottom", en de engelsman wijst naar de volgende straat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |