abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 april 2009 @ 22:55:18 #76
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_68321557
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Omdat mn hele onderrug vast zit. Buigt niet meer mee zoals het hoort, ben net een plank (woorden van Manon)
wanneer buigt iets zoals het niet hoort?

ik heb wel eens mangs dat als ik wil bukken om iets op te pakken dat ik dan al pijnlijke scheuten in m'n rug heb. en dan heb ik nog niets vast.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  donderdag 23 april 2009 @ 23:02:01 #77
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_68321809
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:55 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

wanneer buigt iets zoals het niet hoort?

ik heb wel eens mangs dat als ik wil bukken om iets op te pakken dat ik dan al pijnlijke scheuten in m'n rug heb. en dan heb ik nog niets vast.
Nou, het buigt helemaal niet. Het blijft gewoon 1 rechte plank als ik wil bukken. Mijn bovenrug buigt wel, maar mijn onderrug blijft gewoon 1 plank
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  donderdag 23 april 2009 @ 23:03:09 #78
148588 rulerofdeath
pi_68321852
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Nou, het buigt helemaal niet. Het blijft gewoon 1 rechte plank als ik wil bukken. Mijn bovenrug buigt wel, maar mijn onderrug blijft gewoon 1 plank
oow, dat heb ik volgens mij nog niet
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
pi_68321923
Kun jij jezelf dan niet grotendeels los knakken?

Sinds dat ik dat heb gehad knak ik alles wat maar geknakt kan worden
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  donderdag 23 april 2009 @ 23:07:16 #80
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_68321995
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:05 schreef Chr1st1aan het volgende:
Kun jij jezelf dan niet grotendeels los knakken?

Sinds dat ik dat heb gehad knak ik alles wat maar geknakt kan worden
Kan mn rug wel in de lengteas draaien in de hoop dat er iets knakt, maar het is al zo ver dat het niet wil knakken Als mijn therapeut wat langer bezig is, moet het me zelf ook weer lukken, zeidie..
|| justdiggit.org ||
  donderdag 23 april 2009 @ 23:08:25 #81
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_68322056
Maar ik moet heel wat dingen veranderen. Zoals mijn houding achter de laptop. Moet het zwemmen nu heel rustig aan gaan doen, mag geen vlinderslag meer zwemmen, etc. En die oefeningen dus heel veel doen. Maar dat moet maar.. heb mn rug ook teveel naar de tering geholpen

En nu ga ik slapen. Doeg
|| justdiggit.org ||
pi_68322090
Doei
  donderdag 23 april 2009 @ 23:09:53 #83
148588 rulerofdeath
pi_68322106
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik moet heel wat dingen veranderen. Zoals mijn houding achter de laptop. Moet het zwemmen nu heel rustig aan gaan doen, mag geen vlinderslag meer zwemmen, etc. En die oefeningen dus heel veel doen. Maar dat moet maar.. heb mn rug ook teveel naar de tering geholpen

En nu ga ik slapen. Doeg
en ik dacht dat zwemmen nog wel zo goed was

maar slaap lekker
  Moderator / Redactie FP vrijdag 24 april 2009 @ 00:26:10 #84
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_68324280
Verdomme waarom gebeurt dit mij nou weer

Enkele topics geleden zei ik dat ik verliefd was, maar dat was een peuleschil bij wat ik nu voel, dat was meer om hoe ze eruit zag en dat ik haar regelmatig zag, maar dit

Ik ben nu ontzettend verliefd op een vrouw die ik al jaren ken, eerst als 'penpals', daarna had ze een student-exchange met figuren uit Parijs, en kwam ze naar mij toe in Hulst. Geweldig weekend was dat. Dat was alweer 7 jaar geleden.

Ik heb sinds kort een Facebook account, en de eerste die me toevoegde was zij. Sinds begin maart spreken we weer met elkaar, en ik kreeg al gevoelens. Sinds eergisteren is ze weer bij haar ouders, en die hebben een computer met een webcam, wat het nog beter maakt om te Skypen Ik werd meteen totaal verliefd op haar, en heb gisteren zelf een webcam gekocht zodat ze mij ook kon zien. Vanaf het moment dat we elkaar spreken en de cams aangaan zitten we elkaar alleen maar aan te kijken, en naar elkaar te glimlachen. Ik wil haar zo graag, en ik zie duidelijk dat ze mij ook wil

Ze zei daarnet nog "I'm not allowed to fall for a guy across the ocean! We'll be heartbroken, both of us!" Ik antwoordde met "You never know what the future will bring us...", en toen keek ze me met zo´n overdonderend verliefde blik aan dat mijn hart even stopte met slaan, om daarna haar blik te beantwoorden. Het doet zoveel pijn om zover bij elkaar vandaan te zitten!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 24 april 2009 @ 00:27:42 #85
148588 rulerofdeath
pi_68324313
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomme waarom gebeurt dit mij nou weer

Enkele topics geleden zei ik dat ik verliefd was, maar dat was een peuleschil bij wat ik nu voel, dat was meer om hoe ze eruit zag en dat ik haar regelmatig zag, maar dit

Ik ben nu ontzettend verliefd op een vrouw die ik al jaren ken, eerst als 'penpals', daarna had ze een student-exchange met figuren uit Parijs, en kwam ze naar mij toe in Hulst. Geweldig weekend was dat. Dat was alweer 7 jaar geleden.

Ik heb sinds kort een Facebook account, en de eerste die me toevoegde was zij. Sinds begin maart spreken we weer met elkaar, en ik kreeg al gevoelens. Sinds eergisteren is ze weer bij haar ouders, en die hebben een computer met een webcam, wat het nog beter maakt om te Skypen Ik werd meteen totaal verliefd op haar, en heb gisteren zelf een webcam gekocht zodat ze mij ook kon zien. Vanaf het moment dat we elkaar spreken en de cams aangaan zitten we elkaar alleen maar aan te kijken, en naar elkaar te glimlachen. Ik wil haar zo graag, en ik zie duidelijk dat ze mij ook wil

Ze zei daarnet nog "I'm not allowed to fall for a guy across the ocean! We'll be heartbroken, both of us!" Ik antwoordde met "You never know what the future will bring us...", en toen keek ze me met zo´n overdonderend verliefde blik aan dat mijn hart even stopte met slaan, om daarna haar blik te beantwoorden. Het doet zoveel pijn om zover bij elkaar vandaan te zitten!
hmm, bliksems.
laat dat dikgedrukte niet te lang duren, dat kon nog wel eens verkeerd aflopen
  vrijdag 24 april 2009 @ 00:28:08 #86
148588 rulerofdeath
pi_68324322
is er trouwens een kans dat ze weer deze kant opaan komt?

of jij misschien die kant op
  vrijdag 24 april 2009 @ 00:28:22 #87
148588 rulerofdeath
pi_68324328
en nu ga ik slapen

trusten leu
  Moderator / Redactie FP vrijdag 24 april 2009 @ 00:32:45 #88
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_68324407
Nou ik wil heel graag naar daar gaan om haar te verrassen, alleen heb ik het adres van haar ouders niet, ik weet alleen dat ze in Pennsylvania zit

En de weinige hoeveelheid geld die ik nu heb doet het ook niet echt
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_68326190
Lekker naast de deur drizzt

Wel lief verhaaltje heur
  vrijdag 24 april 2009 @ 07:20:19 #90
148588 rulerofdeath
pi_68326191
goedemorgen

@justin: das wel een leuk idee.
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:27:50 #91
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_68327962
Over onmogelijke liefdes gesproken. Ze is dus Amerikaans als ik het goed begrijp? Niet bepaald een land waar je zo even naartoe rijdt. Een meisje dat ik ken heeft een vriend in Engeland, dat lijkt me al lastig.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:30:32 #92
171357 Rikketik
pi_68328041
Nou valt dit een beetje in het niet bij Justins verhaal, maar ik heb vanmorgen de aantrekkelijkste vrouw ooit gezien. Serieus, ik kan gelukkig sterven. Correctie: ik ga haar palen en dán kan ik gelukkig sterven.
pi_68328071
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:30 schreef Rikketik het volgende:
Nou valt dit een beetje in het niet bij Justins verhaal, maar ik heb vanmorgen de aantrekkelijkste vrouw ooit gezien. Serieus, ik kan gelukkig sterven. Correctie: ik ga haar palen en dán kan ik gelukkig sterven.
Succes gewenst !
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:36:49 #94
171357 Rikketik
pi_68328213
Thanx. Ik ben nog even aan het bekijken hoe ik haar moet verleiden. Ergens lijkt het me gewoon het makkelijkst om midden in de winkel m'n broek te laten zakken, maar dan moet ik ook alle andere gewillige vrouwen van me afslaan. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:42:59 #95
148588 rulerofdeath
pi_68328431
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef Rikketik het volgende:
Thanx. Ik ben nog even aan het bekijken hoe ik haar moet verleiden. Ergens lijkt het me gewoon het makkelijkst om midden in de winkel m'n broek te laten zakken, maar dan moet ik ook alle andere gewillige vrouwen van me afslaan. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:58:32 #96
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_68328947
Wat een lief verhaal Justin Maar het lijkt op een onmogelijke liefde. En toch.. als jullie echt zo gek op elkaar zijn.. en jullie 'ment to be' zijn, komen julllie wel bij elkaar
|| justdiggit.org ||
pi_68332515
Vakantie
Brutal. Fucking. Metal.
pi_68332810
Nu pas?
pi_68332824
Ja
Brutal. Fucking. Metal.
pi_68333362
Ik goa hen, Douchen en sportschool Totsjieeens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')