wanneer buigt iets zoals het niet hoort?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat mn hele onderrug vast zit. Buigt niet meer mee zoals het hoort, ben net een plank (woorden van Manon)
Nou, het buigt helemaal niet. Het blijft gewoon 1 rechte plank als ik wil bukken. Mijn bovenrug buigt wel, maar mijn onderrug blijft gewoon 1 plankquote:Op donderdag 23 april 2009 22:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer buigt iets zoals het niet hoort?
ik heb wel eens mangs dat als ik wil bukken om iets op te pakken dat ik dan al pijnlijke scheuten in m'n rug heb. en dan heb ik nog niets vast.
oow, dat heb ik volgens mij nog nietquote:Op donderdag 23 april 2009 23:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, het buigt helemaal niet. Het blijft gewoon 1 rechte plank als ik wil bukken. Mijn bovenrug buigt wel, maar mijn onderrug blijft gewoon 1 plank
Kan mn rug wel in de lengteas draaien in de hoop dat er iets knakt, maar het is al zo ver dat het niet wil knakkenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:05 schreef Chr1st1aan het volgende:
Kun jij jezelf dan niet grotendeels los knakken?
Sinds dat ik dat heb gehad knak ik alles wat maar geknakt kan worden
en ik dacht dat zwemmen nog wel zo goed wasquote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik moet heel wat dingen veranderen. Zoals mijn houding achter de laptop. Moet het zwemmen nu heel rustig aan gaan doen, mag geen vlinderslag meer zwemmen, etc. En die oefeningen dus heel veel doen. Maar dat moet maar.. heb mn rug ook teveel naar de tering geholpen
En nu ga ik slapen. Doeg
hmm, bliksems.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomme waarom gebeurt dit mij nou weer
Enkele topics geleden zei ik dat ik verliefd was, maar dat was een peuleschil bij wat ik nu voel, dat was meer om hoe ze eruit zag en dat ik haar regelmatig zag, maar dit
Ik ben nu ontzettend verliefd op een vrouw die ik al jaren ken, eerst als 'penpals', daarna had ze een student-exchange met figuren uit Parijs, en kwam ze naar mij toe in Hulst. Geweldig weekend was dat. Dat was alweer 7 jaar geleden.
Ik heb sinds kort een Facebook account, en de eerste die me toevoegde was zij. Sinds begin maart spreken we weer met elkaar, en ik kreeg al gevoelens. Sinds eergisteren is ze weer bij haar ouders, en die hebben een computer met een webcam, wat het nog beter maakt om te SkypenIk werd meteen totaal verliefd op haar, en heb gisteren zelf een webcam gekocht zodat ze mij ook kon zien. Vanaf het moment dat we elkaar spreken en de cams aangaan zitten we elkaar alleen maar aan te kijken, en naar elkaar te glimlachen. Ik wil haar zo graag, en ik zie duidelijk dat ze mij ook wil
Ze zei daarnet nog "I'm not allowed to fall for a guy across the ocean! We'll be heartbroken, both of us!" Ik antwoordde met "You never know what the future will bring us...", en toen keek ze me met zo´n overdonderend verliefde blik aan dat mijn hart even stopte met slaan, om daarna haar blik te beantwoorden. Het doet zoveel pijn om zover bij elkaar vandaan te zitten!
Succes gewenstquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:30 schreef Rikketik het volgende:
Nou valt dit een beetje in het niet bij Justins verhaal, maar ik heb vanmorgen de aantrekkelijkste vrouw ooit gezien. Serieus, ik kan gelukkig sterven. Correctie: ik ga haar palen en dán kan ik gelukkig sterven.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef Rikketik het volgende:
Thanx. Ik ben nog even aan het bekijken hoe ik haar moet verleiden. Ergens lijkt het me gewoon het makkelijkst om midden in de winkel m'n broek te laten zakken, maar dan moet ik ook alle andere gewillige vrouwen van me afslaan. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |