Dat is dan wel weer heel erg homofoobquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb maar 1 advies voor jullie: don't be afraid to be straight
Bob, ga iemand anders plagenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer heel erg homofoob
En ik dacht dat je van mij hield...quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:38 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jaja hard to get spelen he, Markje van me
Een beetje homofoob is niet zo erg hoor... T zijn net moslims, taking over the worldquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer heel erg homofoob
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Samzz ik hou nog wel van jou hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik dacht dat je van mij hield...![]()
Nu moet ik maar troost zoeken bij die ongelooflijk hete tuinman. Al is ie al weg en heb ik geen telefoonnummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Samzz ik hou nog wel van jou hoor![]()
JeeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Christiaan wil niet meer...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Samzz ik hou nog wel van jou hoor![]()
Is onze liefde voorbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga het van me af douchen, bahJe hebt me gebruikt klootzak
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Jeejquote:
Niet jaloers zijnquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:48 schreef rulerofdeath het volgende:
gezellige bende op deze pagina onie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |