quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
No deal. Tenzij ik 'm zelf mag uitkiezen.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:27 schreef Cosworth het volgende:
Nou, als je mij dan 370 euro geeft, krijg je van mij een stoel!
Deal?
Oh.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:28 schreef Anne het volgende:
[..]
No deal. Tenzij ik 'm zelf mag uitkiezen.
Dankjewelquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:33 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Oh.![]()
Dan kies je vast een heule dure uit...
Ik heb mijn auto nu 13 maand en heb dr nu ruim 19.000 km mee gereden (afgelopen dinsdag over de 90.000 gedrukt, staat nu 'alweer' op 90.129quote:Op woensdag 22 april 2009 22:50 schreef Dingest het volgende:
Ik rijd in m'n eigen auto iets van 10.000 km per jaar gemiddeld. En nog zoiets in andere auto's (ik mag heel vaak de auto van m'n ouders mee, en ik rijd in de vakanties en zo). En nog heb ik het idee dat het niet erg veel is
Waar moet je in vredesnaam zoveel naar toe?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb mijn auto nu 13 maand en heb dr nu ruim 19.000 km mee gereden (afgelopen dinsdag over de 90.000 gedrukt, staat nu 'alweer' op 90.129).
En dat als arme student
Nergens, nouja ik loop stage en daarvoor moet ik iedere maandag en dinsdag 30 km voor rijden, verder heb ik van waterpolo wedstrijden (uit) waarnaar ik meestal rijd, ik ben een keer naar een leuke meid iets verderop gereden (in totaal die avond 500 km), en ik vind het gewoon superleuk om te rijden dus als ik even niets te doen heb zit ik achter het stuurquote:Op woensdag 22 april 2009 22:56 schreef Dingest het volgende:
[..]
Waar moet je in vredesnaam zoveel naar toe?
Een vriend mij loopt ook stage en mag kiezen tussen een auto van daar (iedere ochtend ophalen, avond afleveren) of een kilometervergoeding. Dat drukt de kosten wel watquote:Op woensdag 22 april 2009 23:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nergens, nouja ik loop stage en daarvoor moet ik iedere maandag en dinsdag 30 km voor rijden, verder heb ik van waterpolo wedstrijden (uit) waarnaar ik meestal rijd, ik ben een keer naar een leuke meid iets verderop gereden (in totaal die avond 500 km), en ik vind het gewoon superleuk om te rijden dus als ik even niets te doen heb zit ik achter het stuur
Tikt ook heerlijk aan ja. Ik kies ervoor om met de auto te gaan, ik kan ook met de trein gaan, is in feite even snel, alleen moet dan 100 meter lopen ofzo. Maar van treinzitten word ik zo sloom, en ik doe pabo (leraar basisonderwijs) en dan moet je niet sloom in de klas zitten enzoquote:Op woensdag 22 april 2009 23:06 schreef Dingest het volgende:
[..]
Een vriend mij loopt ook stage en mag kiezen tussen een auto van daar (iedere ochtend ophalen, avond afleveren) of een kilometervergoeding. Dat drukt de kosten wel wat
Ik bedenk mij eigenlijk net dat van die 20.000 km per jaar, het merendeel ook hobbymatig/vrije tijd isEven naar vrienden is minimaal 2x250 km rijden en een paar keer per jaar mijn oma ophalen 2x200, dan schiet het ook wel op.
Is dat alles? Met mijn oude auto tankte ik voor meer als 100 euro per weekquote:Op woensdag 22 april 2009 22:45 schreef nijnja het volgende:
Wat ik mij nou eigenlijk afvraag, rijden jullie ook echt veel?
Ik zit wel een beetje mee te lezen enzo, maar hier lees ik echt weinig over. Ik kreeg vandaag mijn bankafschrift en ik schrok wel enigszins...
In de periode 22-03 tot en met 15-04 heb ik 5 keer getankt voor een totaal bedrag van over de 160 euries
Ben ik dan heel gek, of hoe zit dat hier?
Op zich maak je daar wel een goed puntquote:Op woensdag 22 april 2009 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat alles? Met mijn oude auto tankte ik voor meer als 100 euro per weeken daar kon ik dan 600km mee rijden.
Gelukkig kan ik nu gewoon voor 100 euro ruim 1200 km rijdenOverigens heb ik dat deze week ook al gehaald
Ja oke, maar mag ik naar je werk/studie wat dan ook vragenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat alles? Met mijn oude auto tankte ik voor meer als 100 euro per weeken daar kon ik dan 600km mee rijden.
Gelukkig kan ik nu gewoon voor 100 euro ruim 1200 km rijdenOverigens heb ik dat deze week ook al gehaald
Mn auto rijd 1 op 10 ongeveer, deze week iets minder zuinig vanwege veel Dld kms. Overigens ben ik van benzine naar lpg gegaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:06 schreef Dingest het volgende:
[..]
Op zich maak je daar wel een goed puntHet hangt er wel een beetje vanaf hoeveel je wagen verbruikt. Als-ie 1:5 rijdt dan valt het in kilometers wel mee hoeveel je rijdt...
Ja oke, ik heb er 1 op 17 mee gehaald (fiesta mk3.5 dus), maar meestal zit ik rond de 1 op 12quote:Op donderdag 23 april 2009 00:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn auto rijd 1 op 10 ongeveer, deze week iets minder zuinig vanwege veel Dld kms. Overigens ben ik van benzine naar lpg gegaan.
@nijnja, ik ben op dit moment werkloos, maar met mn oude auto reed ik elke dag Utrecht - Amsterdam. Deze week ben ik naar Frankfurt geweest en daarvoor een rit gehad in Brabant. Daarom zit ik nu al over de 1200km.
Normaal rij ik tussen de 300 en 500km per week op dit moment. Als ik weer werk heb zal dat ongeveer gelijk blijven verwacht ik. Of iets omhoog gaan, maar niet veel.
Herm, 2e M.Sc is binnen, helaas niet helemaal op de manier zoals ik wilde (>8), maar mag nog steeds niet klagen (>7,5).quote:Op woensdag 22 april 2009 23:58 schreef hermandeperman het volgende:
* Anne rijdt elke dag 135 km.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:45 schreef nijnja het volgende:
Wat ik mij nou eigenlijk afvraag, rijden jullie ook echt veel?
Ik zit wel een beetje mee te lezen enzo, maar hier lees ik echt weinig over. Ik kreeg vandaag mijn bankafschrift en ik schrok wel enigszins...
In de periode 22-03 tot en met 15-04 heb ik 5 keer getankt voor een totaal bedrag van over de 160 euries
Ben ik dan heel gek, of hoe zit dat hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |