Ja maar daar zal toch een veel groter budget achter? notabene Talpa en Talpa TV incl. een peperdure Villa, dat kun je onmogelijk vergelijken met dit concept...quote:Op woensdag 22 april 2009 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
14.000 dat is toch een respectabel aantal!
Maar dat wil dan toch niet zeggen dat alleen op Fok reclame gemaakt mag worden? Ik kom iig te weing tegen op het Internet over de Bunker.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ha, deze post gemist.
Ik kan niet voor Danny praten maar ik ondermijn niks. Ik heb een interview mogen doen en dat heb ik maximaal uitgebuit met een teaser en 2 kloeke afleveringen op FOK!tv. Ik open dagelijks nieuwsberichten die soms tot 30.000 views komen. Ik open goedlopende topics in TBO en doe mee om een hype te creeeren.
Dat gezegd hebbende, ik ben verder geen insidecrew en zo hoef ik me ook niet te gedragen. Dit is FOK!. B&B hebben FOK! gevraagd als partner om wat FOK! is. Spraakmakend, hard, lief, trouw, argwanend, altijd zoekend naar relletjes. Dat is FOK! al 10 jaar.
Hoe wordt de PR chick aangepakt volgens jou? En verder heeft Peter het wellicht wat zwaarder dan de rest, maar ja, hij vraagt aandacht op FOK! en dan krijg je ook aandacht.
Verder stel ik veel kritische vragen waarop ik oprecht antwoord zou zien. De meeste FOK!kers zijn geen meelopers. Nooit geweest, worden we ook niet.
Goeie vraag!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:02 schreef Stefan het volgende:
Ben nog wel benieuwd hoe je de streams kunt bekijken. Gaat het zoals inlog op FOK!, dus dat je overal kunt inloggen en kijiken of per IP adres?
Er mag overal reclame gemaakt worden. Je hebt toch ook doe goldenshowerpagina en TV Goebbels? En Haifs.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar dat wil dan toch niet zeggen dat alleen op Fok reclame gemaakt mag worden? Ik kom iig te weing tegen op het Internet over de Bunker.
Hahahaha ja je kunt het in ieder geval mooi vertellenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:59 schreef Stefan het volgende:
Ha, deze post gemist.
Ik kan niet voor Danny praten maar ik ondermijn niks. Ik heb een interview mogen doen en dat heb ik maximaal uitgebuit met een teaser en 2 kloeke afleveringen op FOK!tv. Ik open dagelijks nieuwsberichten die soms tot 30.000 views komen. Ik open goedlopende topics in TBO en doe mee om een hype te creeeren.
Dat gezegd hebbende, ik ben verder geen insidecrew en zo hoef ik me ook niet te gedragen. Dit is FOK!. B&B hebben FOK! gevraagd als partner om wat FOK! is. Spraakmakend, hard, lief, trouw, argwanend, altijd zoekend naar relletjes. Dat is FOK! al 10 jaar.
Hoe wordt de PR chick aangepakt volgens jou? En verder heeft Peter het wellicht wat zwaarder dan de rest, maar ja, hij vraagt aandacht op FOK! en dan krijg je ook aandacht.
Verder stel ik veel kritische vragen waarop ik oprecht antwoord zou zien. De meeste FOK!kers zijn geen meelopers. Nooit geweest, worden we ook niet.
En DownLive.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:05 schreef Stefan het volgende:
Je hebt toch ook doe goldenshowerpagina en TV Goebbels? En Haifs.
Da's meer van vriendje tot vriendje.... maar reclame heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er mag overal reclame gemaakt worden. Je hebt toch ook doe goldenshowerpagina en TV Goebbels? En Haifs.
Life en Cooking?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's meer van vriendje tot vriendje.... maar reclame heb ik niet gezien.
Ja, dat mag zo zijn, maar toch denk ik dat dit potentie heeft.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja maar daar zal toch een veel groter budget achter? notabene Talpa en Talpa TV incl. een peperdure Villa, dat kun je onmogelijk vergelijken met dit concept...
440.000 kijkers waarvan 0 doelgroep. En een oningeresseerde Irene Moors. Fragment staat op joetjoepquote:
Hmmm had ik nog niet gezien. Thanks.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
440.000 kijkers waarvan 0 doelgroep. En een oningeresseerde Irene Moors. Fragment staat op joetjoep
Waarom zit Bart niet bij Spuiten & Slikken en DWDD
Niemand vergelijkt dat toch ook? B&B moeten het hebben van streamers die betalen. En ze mikken op 10.000.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja maar daar zal toch een veel groter budget achter? notabene Talpa en Talpa TV incl. een peperdure Villa, dat kun je onmogelijk vergelijken met dit concept...
Nouja, ik neem aan dat de huisvrouwen die kijken niet denken, he leuk, een bunker.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. verkeerde doelgroep hoorde ik net al hierboven...
Ja ik heb daar ook een stukje van gezien, het klonk inderdaad een beetje Realtime Soap Moe.. maar ja, de schijnwerpers móeten tenslotte op Carlo en Irene blijven staan.. dus kinnesinne op elke concurent..quote:Op woensdag 22 april 2009 23:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
440.000 kijkers waarvan 0 doelgroep. En een oningeresseerde Irene Moors. Fragment staat op joetjoep
Waarom zit Bart niet bij Spuiten & Slikken en DWDD
De laatste dagen is er nogal wat te doen in de media dus ik geloof dat het wel goed komt.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:47 schreef koemleit het volgende:
dat is mijn stelling...
als je kijkt hoe weinig animo er is in dit subforum...
en buiten FOK!. zijn er denk ik niet veel mensen die er vanaf weten.
vertel me hier waarom het wel/niet meer dan 1000 volgers gaat krijgen.
welke media dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:44 schreef LaTourette het volgende:
[..]
De laatste dagen is er nogal wat te doen in de media dus ik geloof dat het wel goed komt.
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:25 schreef 5thencounter het volgende:
Ja ik heb daar ook een stukje van gezien, het klonk inderdaad een beetje Realtime Soap Moe.. maar ja, de schijnwerpers móeten tenslotte op Carlo en Irene blijven staan.. dus kinnesinne op elke concurent..
Yep, zeer intensief zelfs.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ooit gehoord van streamverslagen, nieuwsberichten, filmpjes met hoogtepunten, actuele topics etc. Hebben die pessimisten hier ooit een RLS gevolgd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |