euh jij moest reclame maken voor jezellufquote:Op woensdag 22 april 2009 22:15 schreef BobbyRond het volgende:
Bij de 7,95 zitten ook losse samenvattingen, dus de 'mooie momenten' zal je niet missen.
Ik gok zomaar dat die twee bamiballen heel hard aan het werk zijn om ervoor te zorgen dat er vrijdagavond live kan worden gegaan ...quote:Op woensdag 22 april 2009 22:20 schreef snetje het volgende:
over die andere 2 gesproken .... waar zijn die gehaktballen eigenlijk
Highlights, geen samenvattingen. De samenvattingen komen van de users. Ik denk dat de die hards zelf gaan knippen en plakken en op YT zetten.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:15 schreef BobbyRond het volgende:
Bij de 7,95 zitten ook losse samenvattingen, dus de 'mooie momenten' zal je niet missen.
Ja, ik vind het ook een heel charmant idee van die twee. Prijzenswaardig.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat die twee bamiballen heel hard aan het werk zijn om ervoor te zorgen dat er vrijdagavond live kan worden gegaan ...
En on topic maakt het mij eigenlijk weinig uit of er meer of minder dan 1000 volgers zijn. Ik vind het 'idealistische' en avontuurlijke deel van het idee op zich al zeer charmant.
Het gewoon doen, ietwat op z'n houtje -touwtjes, vind ik wel een mooi gegeven. Ook dat gaat hiermee helemaal back to basic. En dat vind ik wel wat hebben, ongeacht het succes.
Prima, 8 euro. Ik betaal liever 1x 8 ook al kijk ik slechts 2x dan dat ik elke week opnieuw 2 euro moet dokken.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:40 schreef 5thencounter het volgende:
Maar in dit geval kiezen ze voor alles of nix, je betaald de streams gelijk voor de hele maand, dus als je er geen moer aan blijkt te vinden.. jammer dan, but no refund...
iets meer dan 414.000 leden...quote:Op woensdag 22 april 2009 22:34 schreef akveor het volgende:
B en B zouden bijv. heel goedkoop op FTD kunnen adverteren. Voor een paar euro per dag een 50000 fanatieke internetgebruikers kunnen bereiken.
Ja, maar ze willen uiteindelijk winst maken danwel kiet draaien. Ze zijn geen publieke omroep natuurlijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook een heel charmant idee van die twee. Prijzenswaardig.
Die allemaal series en films downloaden. Ik ben FTD lid maar zou me niet laten verleiden tot een abo als ik er verder niks over weet.quote:
Doe ik ook, maar het zegt niets meer over hoe men het programma vindt daarna , tenzij ze dat hier komen vertellen dus..met het risico weer voor 48 uur in de ijskast gezet te worden..quote:Op woensdag 22 april 2009 22:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Prima, 8 euro. Ik betaal liever 1x 8 ook al kijk ik slechts 2x dan dat ik elke week opnieuw 2 euro moet dokken.
Ja, smap wat je bedoelt. De makers kunnen zich met 30.000 betalende leden al rijk rekenen en meteen een deel 2 beginnen, maar als van die 30.000 er 27.000 al na een week afhaken en die 8 piek verlies gewoon nemen dan hebben ze een probleem bij de bunker 2quote:Op woensdag 22 april 2009 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar het zegt niets meer over hoe men het programma vindt daarna , tenzij ze dat hier komen vertellen dus..met het risico weer voor 48 uur in de ijskast gezet te worden..
Ik weet ook niet of het zou werken en het was mijn idee ook niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die allemaal series en films downloaden. Ik ben FTD lid maar zou me niet laten verleiden tot een abo als ik er verder niks over weet.
De enige manier waarop we kunnen laten merken dat we het programma waarderen is dus votes kopen of niet.. maarrehh Bunker 2 ??quote:Op woensdag 22 april 2009 22:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, smap wat je bedoelt. De makers kunnen zich met 30.000 betalende leden al rijk rekenen en meteen een deel 2 beginnen, maar als van die 30.000 er 27.000 al na een week afhaken en die 8 piek verlies gewoon nemen dan hebben ze een probleem bij de bunker 2
Na een kort zomerstopje zou het weer verder gaan met deel 2, je koopt voor 1 maand streamsquote:Op woensdag 22 april 2009 22:52 schreef 5thencounter het volgende:
De enige manier waarop we kunnen laten merken dat we het programma waarderen is dus votes kopen of niet.. maarrehh Bunker 2 ??![]()
Is dat niet alwat te ver vooruit kijken?
ook al zou ik de enigste zijn die zou kijken .. ik vind het een top ideequote:Op woensdag 22 april 2009 22:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat die twee bamiballen heel hard aan het werk zijn om ervoor te zorgen dat er vrijdagavond live kan worden gegaan ...
En on topic maakt het mij eigenlijk weinig uit of er meer of minder dan 1000 volgers zijn. Ik vind het 'idealistische' en avontuurlijke deel van het idee op zich al zeer charmant.
Het gewoon doen, ietwat op z'n houtje -touwtjes, vind ik wel een mooi gegeven. Ook dat gaat hiermee helemaal back to basic. En dat vind ik wel wat hebben, ongeacht het succes.
Oeps thanks voor de update. Toch goedkoop een groot bereikquote:
Al zou 1 op de 10.000 maar even een kijkje nemen. Uurtje gratis streams en wie weet. Adverteren leek me daar goedkoop. Het ging me dan ook meer om het idee dat ze wel mensen moeten proberen te bereiken dan alleen Fokkers.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die allemaal series en films downloaden. Ik ben FTD lid maar zou me niet laten verleiden tot een abo als ik er verder niks over weet.
Ha, deze post gemist.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
Wat ik me nou steeds afvraagt, waarom zitten sommige mensen (Danny, Stefan o.a.) die hier crew zijn hun eigen projectje te ondermijnen?
Als ik zie hoe ze sommige deelnemers of medewerkers (PR-chick) aanpakken, dan is daar niet echt terug te vinden dat FOK partner van dit geheel is, en het negatieve druipt eraf
14.000 dat is toch een respectabel aantal!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Op een forum in Duitsland hadden ze het ook over The Bunker.
John uit Denemarken heeft een eigen site en volgt met een grote groep alle BB's, reality's.
10 jaar reality 1999-2009 .
Een DGK medewerker schreef dat DGK ongeveer 14.000 streamers had?
Precies, dat is wat ik bedoel. Ze zouden ook kunnen kijken of ze gebruik kunnen maken van mailinglijsten van bepaalde sites. Mogelijkheden genoeg. Maar te weinig benut naar mijn idee.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het zou werken en het was mijn idee ook niet.
Ik corrigeerde het aantal alleen
Wel is het zo dat op zo aantal het maar een klein percentage hoeft te zijn die zich, door een pakkende reclame, daar wel toe laten verleiden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |