Geen idee, het topic heet: stel je vraag, of ze antwoorden moeten we afwachtenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:23 schreef -SG- het volgende:
Worden de vragen ook nog door hen beantwoord?
Jaquote:Op maandag 23 maart 2009 16:23 schreef -SG- het volgende:
Worden de vragen ook nog door hen beantwoord?
4x jaquote:Op maandag 23 maart 2009 16:28 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn vragen:
1 - zijn de streams live?
2 - zijn de streams betaald?
3 - begint het echt zo snel? en is dat realistisch?
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:54 schreef golfer het volgende:
Welk percentage van de betalingen gaat naar Fok! ?
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:57 schreef Stefan het volgende:Ik dacht al, wanneer komt golfer terug van zn wandelingetje met zuster Ambrosia
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:21 schreef Stefan het volgende:
of komen er ook nog samenvattingen met verhaallijnen?
Het is FOK! btwquote:Op maandag 23 maart 2009 16:54 schreef golfer het volgende:
Welk percentage van de betalingen gaat naar Fok! ?
Die zullen hier wel geschreven worden door de streamers neem ik zo aanquote:Op maandag 23 maart 2009 17:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar..
Had Danny z'n capslock aan staan toen hij het oprichtte?quote:
Dat ga ik dan zeker in de gaten houden.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die zullen hier wel geschreven worden door de streamers neem ik zo aan
Ik neem aan dat jij het concept aan meerdere zenders hebt aangeboden?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:36 schreef enjoybram het volgende:
Zenders hebben zwaar "weer" maar zeg nooit nooit!
rtl ja/ maar geen tot te weinig geldquote:Op maandag 23 maart 2009 17:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij het concept aan meerdere zenders hebt aangeboden?
Wat was hun voornaamste reden om 'nee' te zeggen? Het concept of het gebrek aan te verwachten kijkers/reclame-inkomsten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |