Michiel moet zich ook aan foute nummers wagen.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Briggy het volgende:
You don't know... hoe die plaat mijn strot uit komt
Guten Abendquote:
Mijnheer Veenstraquote:
Dive Like Maria te gast. TOF !quote:Jaaaaaa drie uur lang @metmichiel draaien met ook live in de studio: @DriveLikeMaria !
4 minuten ago from TweetDeck
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:29 schreef MarijeH het volgende:
Moest vandaag tijdens mijn stage nog aan dit topic denken. Was toen alain clark op de radio was volgens mij.![]()
quote:Maar verder gaat het goed op stage.
Geen idee, maar Roosmarijn heeft het ook druk met de 3FM Awards morgenavond. Daar zou het ook door kunnen komen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:34 schreef themauster het volgende:
Vannacht geen bertje maar Roosmarijn ik denk dat dat komt omdat Roosmarijn vanaf vrijdag moet invallen voor Ekdom of valt Roosmarijn niet in bij de Arbeidsvitaminen
Wat leuk dat ie voor 22:00 uur gedraaid wordtquote:Op woensdag 22 april 2009 19:43 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA Esser - Headlock ! Woehoe !!
One louder!
Nou...quote:Op woensdag 22 april 2009 19:46 schreef Briggy het volgende:
Wat leuk dat ie voor 22:00 uur gedraaid wordt
quote:woensdag 22-04-2009 19:44 MetMichiel
dinsdag 21-04-2009 19:40 MetMichiel
maandag 13-04-2009 18:12 Coen & Sander Show
donderdag 09-04-2009 20:14 MetMichiel
woensdag 08-04-2009 15:22 RabRadio
maandag 06-04-2009 15:22 RabRadio
zondag 05-04-2009 18:52 Bring It On!
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou...
[..]
Maar zeer toffe plaat inderdaad. Lekker apart.
Denk dat ik ze een keer beide ga missen, ga een keer vroeg slapenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:34 schreef themauster het volgende:
Vannacht geen bertje maar Roosmarijn ik denk dat dat komt omdat Roosmarijn vanaf vrijdag moet invallen voor Ekdom of valt Roosmarijn niet in bij de Arbeidsvitaminen
Maar ben het verder helemaal met je eens! Als jij het niet had geschreven dan had ik het wel gedaanquote:
En Bert is dus op de donderdagnacht?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:34 schreef themauster het volgende:
Ook niet kud ! Morgen zit ik in elk geval in een bomvol Martiniplaza voor de eerste play-off wedstrijd (best of 3) tegen R'dam. Theo de Dondergod is er ook weer bij. Dat gaat echt zo vet worden...! kan niet wachtenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat ik ze een keer beide ga missen, ga een keer vroeg slapen
Handig he... zo'n secretaressequote:Op woensdag 22 april 2009 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar ben het verder helemaal met je eens! Als jij het niet had geschreven dan had ik het wel gedaan.
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jammer dat de Nationale Secretaressedag al geweest is, ik zou op jou gestemd hebben.
Voor jou welquote:Op woensdag 22 april 2009 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt geweldig ! Doe jij ook aan koffie halen ?![]()
sex on the brain will do that to mequote:
inddquote:Op woensdag 22 april 2009 19:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En Bert is dus op de donderdagnacht?
Aardig ! er had wel wat meer suiker in gemogen, maar....... verder sluit ik mij graag aan bij Ofyles2 !quote:
Sorry baasquote:Op woensdag 22 april 2009 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aardig ! er had wel wat meer suiker in gemogen, maar....... verder sluit ik mij graag aan bij Ofyles2 !
Hoe bevalt het in Azertylandquote:Op woensdag 22 april 2009 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, weer voor een nachtje in Nederland aanbeland.
Primaquote:Op woensdag 22 april 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe bevalt het in Azertyland
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Prima. Veel te doen daar, dus de dagen vliegen om
. En 't heeft wel wat, daar tussen die Belgen.
Kijk daar is ze alquote:
Als je het lief vraagt, vast welquote:
Ze is tegenwoordig actief als huisvrouw, maar ik kreeg echt stoute dromen over haar.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:54 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kijk daar is ze almet de trein
![]()
[ afbeelding ]
Mooie damequote:Op woensdag 22 april 2009 20:54 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kijk daar is ze almet de trein
![]()
[ afbeelding ]
Ligt het dan aan je internet verbinding of je router/access point ?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:24 schreef Marc63 het volgende:
Irritant, internetverbinding valt de hele tijd weg. Moet de netwerkadapter steeds uit- en aanzetten om weer internet te hebben... voor een paar minuten.
Kut, dat mis ik dan net. Zou die nog ergens terug te luisteren zijn?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Drive Like Maria doet M.I.A.'s Paper Planes.
Geen idee waar het aan ligt.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ligt het dan aan je internet verbinding of je router/access point ?
Ik had je willen doorverwijzen naar de 3FM podcast, maar ik zie net dat er geen 2009 podcast meer is van MetMichiel. Reden? Geen idee.. Misschien dat het fragment nog online komt te staan op de log van Michiel zelf?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:29 schreef broer het volgende:
[..]
Kut, dat mis ik dan net. Zou die nog ergens terug te luisteren zijn?
(Drive Like Maria een weekje terug live gezien - echt een aanrader!)
hallo hier is iemandquote:
Moet ik die maar eens in de gaten gaan houden.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Misschien dat het fragment nog online komt te staan op de log van Michiel zelf?
Waarom denk je dat ik zo stil benquote:Op woensdag 22 april 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb jij de notulen van het meest recente werkoverleg al uitgewerkt? Moet morgen wel af zijn
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:37 schreef Briggy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo stil benzit druk te werken baas
Net zoals Viva La Vida toch wel bijzonder matig... Haalt het niveau van Clocks bij lange na niet (imho).quote:Op woensdag 22 april 2009 21:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Life In Technicolor vind ik een beetje een 'niets-aan-de-hand'-nummer, leuk om te luisteren maar niet iets wat in mijn digitale platenkoffer gaat.
Tis maar wat je vorstelijk noemtquote:Op woensdag 22 april 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Dan is het goed! betaal je niet voor niets zo vorstelijk
byebyequote:Op woensdag 22 april 2009 21:41 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga weerMorgen zal 3 fm er weer de hele dag opstaan tijdens het werk. En morgen komt mijn stagedocent ook langs.
Het niveau van Clocks wordt overdreven.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net zoals Viva La Vida toch wel bijzonder matig... Haalt het niveau van Clocks bij lange na niet (imho).
Betaal je in natura Hans?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Dan is het goed! betaal je niet voor niets zo vorstelijk
Daar heeftie toch geen tijd voorquote:
Als je goed je best blijft dan dan valt er wel te praten over een hogere inschalingquote:
Zo slecht heeft hij het nou , daar heeft hij geen huishoudster meer voor nodigquote:Op woensdag 22 april 2009 21:44 schreef Briggy het volgende:
[..]
Daar heeftie toch geen tijd voorhij is altijd aan het badderen of stofzuigen
Ach, het is een lekker liedje maar natuurlijk niet zo goed als de muziek van Queenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het niveau van Clocks wordt overdreven.
Queen equivalent stellen aan Coldplayquote:Op woensdag 22 april 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, het is een lekker liedje maar natuurlijk niet zo goed als de muziek van Queen. Al is de piano-break wel erg tof gedaan
.
Die band schoot bij mij direct te binnenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Queen equivalent stellen aan Coldplay
Maar ik hoop nog steeds dat 'Clocks' nummer 1 wordt in zowel de Top SR als in de Top2000. Dat moet ik een keer meemaken, dat is gewoon:quote:Op woensdag 22 april 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Queen equivalent stellen aan Coldplay
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:50 schreef Ofyles2 het volgende:
@marc63: Droom maar lekker over Nikki
@Nikki: Kijken, kijken, kijken, niet kopen!![]()
Als zij morgen wint, dan plaats ik Flip Kowlier of Rage Against The Machine om mijn frustraties te botvieren.quote:
De kans dat ze wint is toch wel vrij groot, denk ikquote:Op woensdag 22 april 2009 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als zij morgen wint, dan plaats ik Flip Kowlier of Rage Against The Machine om mijn frustraties te botvieren.
Zo niet, dan wordt het 'Voorjekijkendoorlopen' van DJWT, omdat ik het leuk vind na te trappen.
Ik heb zo een gevoel dat mijn droomscenario uit zal komen. Dan ga ik als een dolle hond tekeer.quote:
Had ik nog niet gezien, maar toffe clip! Ik moet nog wel wennen aan het liedjequote:Op woensdag 22 april 2009 21:51 schreef broer het volgende:
Hier zitten toch veel fans van De Staat? Was de nieuwe clip al gepost?
Bekijk deze YouTube-video
en lily allen komt een privé optreden geven *fuck you*quote:Op woensdag 22 april 2009 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als zij morgen wint, dan plaats ik Flip Kowlier of Rage Against The Machine om mijn frustraties te botvieren.
Zo niet, dan wordt het 'Voorjekijkendoorlopen' van DJWT, omdat ik het leuk vind na te trappen.
Is dat ook tegen Nikki gericht?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en lily allen komt een privé optreden geven *fuck you*
Ik wil eigenlijk niet weten wat hij met die stofzuiger en in het bad doetquote:Op woensdag 22 april 2009 21:44 schreef Briggy het volgende:
[..]
Daar heeftie toch geen tijd voorhij is altijd aan het badderen of stofzuigen
De bubbels wegzuigenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:58 schreef TheZapster het volgende:
Ik wil eigenlijk niet weten wat hij met die stofzuiger en in het bad doet
quote:
Ik denk dat dit wel wat voor je is Hansquote:
zow... en kinderenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:01 schreef Brennel het volgende:
*zucht*
Ik voel me k*t, m'n kat is vorige week weggelopen en sindsdien heb ik hem niet meer gezien![]()
Gelukkig heb ik een lieve vriendin die me heel erg steunt, en gelukkig reageert m'm omgeving heel goed op het feit dat ik een vriendIN heb, ondanks dat iedereen, inclusief ikzelf, niet dacht dat ik ooit op een vrouw zou vallen.
Nu nog m'n kat terug, dan pas kan ik echt genieten
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:01 schreef Brennel het volgende:
*zucht*
Ik voel me k*t, m'n kat is vorige week weggelopen en sindsdien heb ik hem niet meer gezien![]()
Gelukkig heb ik een lieve vriendin die me heel erg steunt, en gelukkig reageert m'n omgeving heel goed op het feit dat ik een vriendIN heb, ondanks dat iedereen, inclusief ikzelf, niet dacht dat ik ooit op een vrouw zou vallen.
Waar ergens in Belgenland zit je?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel schenkt een glas rode wijn in.
In België natuurlijk aan de Leffe Blonden Hoegaarden
gezeten.
Je hebt het wel zwaar zegquote:Op woensdag 22 april 2009 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel schenkt een glas rode wijn in.
In België natuurlijk aan de Leffe Blonden Hoegaarden
gezeten.
Sterkte! Ja, het voelt absoluut niet tof als je huisdier zo lang weg is. We hebben hier een kat van 11 jaar oud die doodleuk een 2 tal weken compleet spoorloos was, maar die ook *ineens* weer voor de deur stond. Onbegrijpelijk, maar het zijn af en toe best eigenwijze beesten. Wat je in elk geval zou kunnen doen is contact opnemen met de dichtstbijzijnde dierenambulance, oid. Eigenlijk zou er een GPS-systeem moeten komen voor katten, hondenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:01 schreef Brennel het volgende:
*zucht*
Gelukkig heb ik een lieve vriendin die me heel erg steunt, en gelukkig reageert m'n omgeving heel goed op het feit dat ik een vriendIN heb, ondanks dat iedereen, inclusief ikzelf, niet dacht dat ik ooit op een vrouw zou vallen.
Toch blijf ik hopen dat het alsnog fout gaat voor haar en dus goed voor mij.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De kans dat ze wint is toch wel vrij groot, denk ik. We horen het morgen wel
.
Wat een ding zeg, whaha! Maar niets voor mij hoor en ga dus ook zeker niet reagerenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel wat voor je is Hans
Dan kan je ook in dit topic, Masturbator voor de man: Robo Suck , reageren
Dan zijn hier een aantal mensen incl. mezelf redelijk teleurgesteldquote:Op woensdag 22 april 2009 22:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toch blijf ik hopen dat het alsnog fout gaat voor haar en dus goed voor mij.
Hij is in augustus ook al 6 weken weg geweest, toen meer dood dan levend gevonden. Maar toen was de situatie heel anders, hij was in paniek weggelopen met een tuigje om wat verkeerd was gaan zitten en zag dit nog niet als zijn thuis. Nu is dit wel zijn thuis en heeft hij niks om.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sterkte! Ja, het voelt absoluut niet tof als je huisdier zo lang weg is. We hebben hier een kat van 11 jaar oud die doodleuk een 2 tal weken compleet spoorloos was, maar die ook *ineens* weer voor de deur stond. Onbegrijpelijk, maar het zijn af en toe best eigenwijze beesten. Wat je in elk geval zou kunnen doen is contact opnemen met de dichtstbijzijnde dierenambulance, oid. Eigenlijk zou er een GPS-systeem moeten komen voor katten, honden.
Ik ben vanavond weer ff teruggeredenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:08 schreef Brennel het volgende:
[..]
Waar ergens in Belgenland zit je?
Of ben je alweer terug in Nederlandië?
Iedereen hoopte toch dat Liverpool tot de halve finale van de CL zou doorstoten?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan zijn hier een aantal mensen incl. mezelf redelijk teleurgesteld.
Ah, ik ben dit weekend weer in Gent, maar Diegem ligt daar niet echt in de buurt. Misschien moet ik ook eens een Belgisch biertje meenemen.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben vanavond weer ff teruggereden. Morgen rijd ik weer naar Diegem (dichtbij Brussel en kijkt uit op luchthaven Zaventem)
. Als 't verkeer meezit, ben ik daar in ongeveer een uur, maar het verkeer zit niet mee, dus overnacht ik een keer of drie daar
. Kerel die tegenover me zit, moet elke dag twee uur heen en twee uur terug. En dat over een stukje van 80 km ....
Omg!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:16 schreef Briggy het volgende:
Twitter!
antiroos:
Twee artiesten nieuw op twitter: Pete Philly @PetePhilly en Nikki @nikki__k
Gent ligt idd nog een stukje naar het westen toequote:Op woensdag 22 april 2009 22:16 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ah, ik ben dit weekend weer in Gent, maar Diegem ligt daar niet echt in de buurt. Misschien moet ik ook eens een Belgisch biertje meenemen.
Chouffe is mijn favoriete Belgisch biertje, gek genoeg komt dat uit Wallonie terwijl het meeste bier toch uit Vlaanderen komt.quote:
Dat bestaat al? uhm, misschien ook geen slecht idee voor onze katten.. Maar goed dat hij gechipt is! Mocht hij gevonden worden dan komt het inderdaad bij jou terecht. Maar ja, het blijft verdomd lastig zoeken want ze kunnen best ver weg zijn of 'gewoon' doodleuk heel erg dicht in de buurt. Misschien dat ze een boom is ingeschoten en daar niet meer uitdurft? Het kan van alles zijn en dat maakt het ook wel frustrerend.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:14 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hij is in augustus ook al 6 weken weg geweest, toen meer dood dan levend gevonden. Maar toen was de situatie heel anders, hij was in paniek weggelopen met een tuigje om wat verkeerd was gaan zitten en zag dit nog niet als zijn thuis. Nu is dit wel zijn thuis en heeft hij niks om.
Ik heb al flyers in de omgeving opgehangen, amivedi, de dierenambulance en de politie gebeld, en overal op internet advertenties geplaatst. Verder rondgelopen en geroepen, vanochtend naar de plek gewandeld waar hij toen gevonden is en terug via een andere route. Morgen wil ik weer gaan zoeken.
Gelukkig is hij gechipt, dus als hij gevonden wordt komt hij sowieso weer bij mij terecht.
Oh, en een GPS-systeem voor huisdieren bestaat al. Als hij terug komt ga ik dat zeker in overweging nemen.
Haha, maar klopt inderdaad betreft je voorspelling m.b.t. Chelsea - Liverpool, helaas! Toch hoop ik weer dat je deze keer geen gelijk krijgtquote:Op woensdag 22 april 2009 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Iedereen hoopte toch dat Liverpool tot de halve finale van de CL zou doorstoten?
Ik ging tegen de stroom in en mijn gelijk werd bewezen.
Iedereen noemt mijn voorspellingen surrealistisch, uit de lucht gegrepen, hallucinatie opwekkend, maar ook een idioot voorgevoel kan bewaarheid worden.
Had je dat maar niet gezegd, gelijk je favoriete plaatjequote:
Damn, wat een klote ziekte is het ookquote:Op woensdag 22 april 2009 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damn: http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1186105.ece
Echt een kutziektequote:Op woensdag 22 april 2009 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geweldige man was hetquote:Op woensdag 22 april 2009 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niets vertellen over user 111382 die iets kwaads in de zin heeft, hè?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:16 schreef Briggy het volgende:
Twitter!
antiroos:
Twee artiesten nieuw op twitter: Pete Philly @PetePhilly en Nikki @nikki__k
Pffff idd zeg. DRAMA plaat. Ej Ej Ej Ej Ej Ej Stop!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Had je dat maar niet gezegd, gelijk je favoriete plaatje
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mijn moeder heeft het gehad gelukkig weer beter geworden maar ik ben geschokt 49 jaar dat is niet oudquote:Op woensdag 22 april 2009 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Al diverse familieleden/vrienden/bekenden aan verloren
.
Ja Bril bij DWDDquote:
Zelfde hier, mijn vader was weg 2 weken na zijn 1e chemokuurquote:Op woensdag 22 april 2009 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Al diverse familieleden/vrienden/bekenden aan verloren
.
Stomme rot ziektequote:Op woensdag 22 april 2009 22:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zelfde hier, mijn vader was weg 2 weken na zijn 1e chemokuur
Ik zag em de laatste keer toen hij vertelde dat hij een boek had geschreven over zijn relatie met zn hond, terwijl hij eigenlijk altijd een kattenmens was geweest. Vond het erg herkenbaar om te horen hoeveel steun je aan een hond kunt hebben.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja Bril bij DWDD. Zijn columns
. De laatste keer dat hij er zat wist je dat het niet lang meer zou duren, toen zag hij er zo slecht uit. Toen ik bij DWDD was, vorig jaar april en was hij nog gezond, heb ik nog een praatje met hem gehad. Geweldige vent. RIP.
Damn..quote:Op woensdag 22 april 2009 22:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zelfde hier, mijn vader was weg 2 weken na zijn 1e chemokuur
bij mij hetzelfde kan haast wel janken en ik wordt er helemaal koud vanquote:Op woensdag 22 april 2009 22:54 schreef borisz het volgende:
Dit overlijden van Bril hakt erin. Tijd geleden dat ik dit gevoel heb gehad.
Trustenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:02 schreef Brennel het volgende:
Ik duik m'n nu nog koude bedje in, slaap lekker
En ik zal proberen hier weer iets vaker te komen.
Trusten Brennel !quote:Op woensdag 22 april 2009 23:02 schreef Brennel het volgende:
Ik duik m'n nu nog koude bedje in, slaap lekker
Tof !quote:En ik zal proberen hier weer iets vaker te komen.
Whehequote:Op woensdag 22 april 2009 23:03 schreef TheZapster het volgende:
Benieuwd welke gekken er echt kaartjes gekocht hebben voor de 3FM-Awards
Ik niet, ik heb morgen een date met Astrid Joosten.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:03 schreef TheZapster het volgende:
Jij bent wel van de oudere vrouwen?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb morgen een date met Astrid Joosten.
Astrid is nog prima geconserveertquote:Op woensdag 22 april 2009 23:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij bent wel van de oudere vrouwen?
Zijn er vast genoeg om het stug te blijven volhouden de 3fm awards te blijven houdenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:03 schreef TheZapster het volgende:
Dat zeker, mocht mijn toekomstige vrouw (quote:Op woensdag 22 april 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Astrid is nog prima geconserveert
Roosmarijn mag niet eens in de brede schaduw van Bertje staanquote:Op woensdag 22 april 2009 23:29 schreef themauster het volgende:
Strakjes Roosmarijnnormaal als ik niet slapen kan luister ik naar Bertje maar Roosmarijn is ook goed te doen
Jazeker Lindaquote:Op donderdag 23 april 2009 00:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Al bekend waar je de prijzen gaat uitdelen deze maand Gaston?!
Niveautje, hoor!quote:Op donderdag 23 april 2009 00:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eej Roelie!quote:
Morgen wel geloof ik, die snol had gewoon haar uurtjes aan Bert moeten geven als ze het zo druk heeft met die awardsquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Eej Roelie!![]()
Al 'n gesigneerde cd van Milow gescoord in die paar dagen dat je daar zit?
Dat wil je ook niet, dan loopt ie heel z`n leven Ayo Technology te zingenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Doe dan Milow, ofzo....
Hopen dan maar dat 'ie er morgen wel is....quote:Op donderdag 23 april 2009 00:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Morgen wel geloof ik, die snol had gewoon haar uurtjes aan Bert moeten geven als ze het zo druk heeft met die awards
Niet? Jammer ja!quote:Op donderdag 23 april 2009 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Nee, helaas
. Heb onderweg een paar uurtjes Studio Brussel geluisterd en daar heb ik de beste man geen en-ke-le keer voorbij horen komen. Zo trots zijn ze op 'm
.
Helaasch jaquote:Op donderdag 23 april 2009 00:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Niet? Jammer ja!![]()
Whehehe. En wij zijn er de dupe van.
Ik wil nog stoeptegels versturen.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij houdt een nachtje Roosmarijn ook niet vol merk ikquote:Op donderdag 23 april 2009 00:12 schreef broer het volgende:
Geen Bert? Moet ik dan vroeg gaan slapen, of zo?
Nee, dat gaat niet goed komen. Ik gooi het op MP3FM vannacht.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:24 schreef TheZapster het volgende:
Jij houdt een nachtje Roosmarijn ook niet vol merk ik
Dat ze nog een programma op de radio heeft verbaasd me iedere keer.Dat ze op KX zit vind ik eigenlijk nog ergerquote:Op donderdag 23 april 2009 00:26 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet goed komen. Ik gooi het op MP3FM vannacht.
Niet? oh jawel. briljante cdquote:Op donderdag 23 april 2009 00:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, klopt. De rest doet me nog steeds niet zoveel. Ook van 't album niet.
wow wat een mooi liedjequote:
Niet meerquote:Op donderdag 23 april 2009 01:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
Whehehe! Je luistert nog? Eigen schuld dan....
Nog niet, maar normaal krijg je daar automatisch bericht over. Hoezo? wil je er ook eentje?quote:Op donderdag 23 april 2009 01:12 schreef TheZapster het volgende:
Heb je al een nieuwe seizoenskaart voor Roda Timo?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |