Michiel moet zich ook aan foute nummers wagen.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Briggy het volgende:
You don't know... hoe die plaat mijn strot uit komt
Guten Abendquote:
Mijnheer Veenstraquote:
Dive Like Maria te gast. TOF !quote:Jaaaaaa drie uur lang @metmichiel draaien met ook live in de studio: @DriveLikeMaria !
4 minuten ago from TweetDeck
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:29 schreef MarijeH het volgende:
Moest vandaag tijdens mijn stage nog aan dit topic denken. Was toen alain clark op de radio was volgens mij.![]()
quote:Maar verder gaat het goed op stage.
Geen idee, maar Roosmarijn heeft het ook druk met de 3FM Awards morgenavond. Daar zou het ook door kunnen komen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:34 schreef themauster het volgende:
Vannacht geen bertje maar Roosmarijn ik denk dat dat komt omdat Roosmarijn vanaf vrijdag moet invallen voor Ekdom of valt Roosmarijn niet in bij de Arbeidsvitaminen
Wat leuk dat ie voor 22:00 uur gedraaid wordtquote:Op woensdag 22 april 2009 19:43 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA Esser - Headlock ! Woehoe !!
One louder!
Nou...quote:Op woensdag 22 april 2009 19:46 schreef Briggy het volgende:
Wat leuk dat ie voor 22:00 uur gedraaid wordt
quote:woensdag 22-04-2009 19:44 MetMichiel
dinsdag 21-04-2009 19:40 MetMichiel
maandag 13-04-2009 18:12 Coen & Sander Show
donderdag 09-04-2009 20:14 MetMichiel
woensdag 08-04-2009 15:22 RabRadio
maandag 06-04-2009 15:22 RabRadio
zondag 05-04-2009 18:52 Bring It On!
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou...
[..]
Maar zeer toffe plaat inderdaad. Lekker apart.
Denk dat ik ze een keer beide ga missen, ga een keer vroeg slapenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:34 schreef themauster het volgende:
Vannacht geen bertje maar Roosmarijn ik denk dat dat komt omdat Roosmarijn vanaf vrijdag moet invallen voor Ekdom of valt Roosmarijn niet in bij de Arbeidsvitaminen
Maar ben het verder helemaal met je eens! Als jij het niet had geschreven dan had ik het wel gedaanquote:
En Bert is dus op de donderdagnacht?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:34 schreef themauster het volgende:
Ook niet kud ! Morgen zit ik in elk geval in een bomvol Martiniplaza voor de eerste play-off wedstrijd (best of 3) tegen R'dam. Theo de Dondergod is er ook weer bij. Dat gaat echt zo vet worden...! kan niet wachtenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat ik ze een keer beide ga missen, ga een keer vroeg slapen
Handig he... zo'n secretaressequote:Op woensdag 22 april 2009 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar ben het verder helemaal met je eens! Als jij het niet had geschreven dan had ik het wel gedaan.
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jammer dat de Nationale Secretaressedag al geweest is, ik zou op jou gestemd hebben.
Voor jou welquote:Op woensdag 22 april 2009 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt geweldig ! Doe jij ook aan koffie halen ?![]()
sex on the brain will do that to mequote:
inddquote:Op woensdag 22 april 2009 19:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En Bert is dus op de donderdagnacht?
Aardig ! er had wel wat meer suiker in gemogen, maar....... verder sluit ik mij graag aan bij Ofyles2 !quote:
Sorry baasquote:Op woensdag 22 april 2009 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aardig ! er had wel wat meer suiker in gemogen, maar....... verder sluit ik mij graag aan bij Ofyles2 !
Hoe bevalt het in Azertylandquote:Op woensdag 22 april 2009 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, weer voor een nachtje in Nederland aanbeland.
Primaquote:Op woensdag 22 april 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe bevalt het in Azertyland
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Prima. Veel te doen daar, dus de dagen vliegen om
. En 't heeft wel wat, daar tussen die Belgen.
Kijk daar is ze alquote:
Als je het lief vraagt, vast welquote:
Ze is tegenwoordig actief als huisvrouw, maar ik kreeg echt stoute dromen over haar.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:54 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kijk daar is ze almet de trein
![]()
[ afbeelding ]
Mooie damequote:Op woensdag 22 april 2009 20:54 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kijk daar is ze almet de trein
![]()
[ afbeelding ]
Ligt het dan aan je internet verbinding of je router/access point ?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:24 schreef Marc63 het volgende:
Irritant, internetverbinding valt de hele tijd weg. Moet de netwerkadapter steeds uit- en aanzetten om weer internet te hebben... voor een paar minuten.
Kut, dat mis ik dan net. Zou die nog ergens terug te luisteren zijn?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Drive Like Maria doet M.I.A.'s Paper Planes.
Geen idee waar het aan ligt.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ligt het dan aan je internet verbinding of je router/access point ?
Ik had je willen doorverwijzen naar de 3FM podcast, maar ik zie net dat er geen 2009 podcast meer is van MetMichiel. Reden? Geen idee.. Misschien dat het fragment nog online komt te staan op de log van Michiel zelf?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:29 schreef broer het volgende:
[..]
Kut, dat mis ik dan net. Zou die nog ergens terug te luisteren zijn?
(Drive Like Maria een weekje terug live gezien - echt een aanrader!)
hallo hier is iemandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |