Hoe bevalt het in Azertylandquote:Op woensdag 22 april 2009 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, weer voor een nachtje in Nederland aanbeland.
Primaquote:Op woensdag 22 april 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe bevalt het in Azertyland
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Prima. Veel te doen daar, dus de dagen vliegen om
. En 't heeft wel wat, daar tussen die Belgen.
Kijk daar is ze alquote:
Als je het lief vraagt, vast welquote:
Ze is tegenwoordig actief als huisvrouw, maar ik kreeg echt stoute dromen over haar.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:54 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kijk daar is ze almet de trein
![]()
[ afbeelding ]
Mooie damequote:Op woensdag 22 april 2009 20:54 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kijk daar is ze almet de trein
![]()
[ afbeelding ]
Ligt het dan aan je internet verbinding of je router/access point ?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:24 schreef Marc63 het volgende:
Irritant, internetverbinding valt de hele tijd weg. Moet de netwerkadapter steeds uit- en aanzetten om weer internet te hebben... voor een paar minuten.
Kut, dat mis ik dan net. Zou die nog ergens terug te luisteren zijn?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Drive Like Maria doet M.I.A.'s Paper Planes.
Geen idee waar het aan ligt.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ligt het dan aan je internet verbinding of je router/access point ?
Ik had je willen doorverwijzen naar de 3FM podcast, maar ik zie net dat er geen 2009 podcast meer is van MetMichiel. Reden? Geen idee.. Misschien dat het fragment nog online komt te staan op de log van Michiel zelf?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:29 schreef broer het volgende:
[..]
Kut, dat mis ik dan net. Zou die nog ergens terug te luisteren zijn?
(Drive Like Maria een weekje terug live gezien - echt een aanrader!)
hallo hier is iemandquote:
Moet ik die maar eens in de gaten gaan houden.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Misschien dat het fragment nog online komt te staan op de log van Michiel zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |