Queen equivalent stellen aan Coldplayquote:Op woensdag 22 april 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, het is een lekker liedje maar natuurlijk niet zo goed als de muziek van Queen. Al is de piano-break wel erg tof gedaan
.
Die band schoot bij mij direct te binnenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Queen equivalent stellen aan Coldplay
Maar ik hoop nog steeds dat 'Clocks' nummer 1 wordt in zowel de Top SR als in de Top2000. Dat moet ik een keer meemaken, dat is gewoon:quote:Op woensdag 22 april 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Queen equivalent stellen aan Coldplay
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:50 schreef Ofyles2 het volgende:
@marc63: Droom maar lekker over Nikki
@Nikki: Kijken, kijken, kijken, niet kopen!![]()
Als zij morgen wint, dan plaats ik Flip Kowlier of Rage Against The Machine om mijn frustraties te botvieren.quote:
De kans dat ze wint is toch wel vrij groot, denk ikquote:Op woensdag 22 april 2009 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als zij morgen wint, dan plaats ik Flip Kowlier of Rage Against The Machine om mijn frustraties te botvieren.
Zo niet, dan wordt het 'Voorjekijkendoorlopen' van DJWT, omdat ik het leuk vind na te trappen.
Ik heb zo een gevoel dat mijn droomscenario uit zal komen. Dan ga ik als een dolle hond tekeer.quote:
Had ik nog niet gezien, maar toffe clip! Ik moet nog wel wennen aan het liedjequote:Op woensdag 22 april 2009 21:51 schreef broer het volgende:
Hier zitten toch veel fans van De Staat? Was de nieuwe clip al gepost?
Bekijk deze YouTube-video
en lily allen komt een privé optreden geven *fuck you*quote:Op woensdag 22 april 2009 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als zij morgen wint, dan plaats ik Flip Kowlier of Rage Against The Machine om mijn frustraties te botvieren.
Zo niet, dan wordt het 'Voorjekijkendoorlopen' van DJWT, omdat ik het leuk vind na te trappen.
Is dat ook tegen Nikki gericht?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en lily allen komt een privé optreden geven *fuck you*
Ik wil eigenlijk niet weten wat hij met die stofzuiger en in het bad doetquote:Op woensdag 22 april 2009 21:44 schreef Briggy het volgende:
[..]
Daar heeftie toch geen tijd voorhij is altijd aan het badderen of stofzuigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |