je hebt mensen die zich verbazen over elk klavertje-drie hequote:Op zondag 26 april 2009 20:14 schreef Jeroen_L het volgende:
was ie hardop (hij was alleen) het aantal wagons van een goederentrein aan het tellen.
Oeh, de DE3 27 is teruggekeerd in het spoorwegmuseum. Teruggebracht door Museumloc 2225quote:Op zondag 26 april 2009 22:28 schreef bork het volgende:
Ik was vandaag in Groningen (in een Hondekop)en daar stonden me toch 2 rare treinen, kennen jullie die?
[ afbeelding ]
was je erbij ?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:11 schreef Sj0rSz het volgende:
Hoppaaa, de derde springer in een maand tijd in Oisterwijk.
Vannacht was het weer raak
Geen ideequote:Op zondag 26 april 2009 22:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
http://gallery.alexvanherwijnen.nl/d/6640-1/CIMG3085.JPG
Chatelet les Halles als ik me niet vergis?
Dat laatste is gelukt, bedankt voor je interessante reportage!quote:Op zondag 26 april 2009 18:24 schreef Zug-Chef het volgende:
Afgelopen week zijn drie dagen doorgebracht langs de linker en rechter Rheinstrecke, om precies te zijn tussen Koblenz en Mainz. De streek staat bekend om de mooie steile bergen en vooral de vele burchten en kastelen. Uitgangspunt was de Jeugdherberg in St. Goar. Gedurende de drie dagen werd per auto op diverse locaties gefotografeerd. In deze post is gegarandeerd elke foto op een andere plek gemaakt!
Veel kijkplezier!
Stad is wel leuk!quote:Op maandag 27 april 2009 00:07 schreef knars het volgende:
vergeef me m;n uitspraak over groninger veenklodders, want dit is best een aardig machientje. Het is nu eenmaal moeilijk om Groningen niet af te zeiken omdat het o.a. zo godsgruwelijk saai is.
Mag je met zo'n MP kaartje ook met Syntus, Veolia en dat soort verhikels mee?quote:Eegalief moet binnenkort naar Roosendaal, dus heeft een marktplaatsdagkaart gescoord. Ik zit er aan te denken die te confisceren en een gewoon retourtje zonder datum voor haar neer te leggen. Ik bedoel, kom op - wat stelt Gouda - Roosendaal vv nou voor tov Gouda - Den Haag - Eindhoven - Maastricht - Kerkrade - Nijmegen - Winterswijk - Zutphen - Hengeloooh - Pimpel - Haarlem - Rotterdam - Gouda?
Volgens de instructies mag je met NS, Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia meequote:Op maandag 27 april 2009 08:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mag je met zo'n MP kaartje ook met Syntus, Veolia en dat soort verhikels mee?
quote:Op zondag 26 april 2009 20:23 schreef Zug-Chef het volgende:
ZO kan het ook...
Op maandag 27 april 2009 11:52 schreef Wadloper het volgende:
Die kan je bij elk loket gratis afhalen, en ja daar zijn de loketten nog wel open!quote:Op maandag 27 april 2009 01:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Kon je niet direct een plattegrond kopen?
cliffhanger......quote:Op maandag 27 april 2009 12:17 schreef thatsme het volgende:
Het mooiste metro station in Parijs kwa stijl waar ik uit/ingestapt ben:
[ geen afbeelding ]
Wel, als je je er gaat werken en wonen, dan moet je weleens ter voorbereiding even heen en weer ehquote:Op maandag 27 april 2009 00:14 schreef knars het volgende:
DD, hoe vaak per maand ga jij eigenlijk naar Parijs? Het lijkt wel alsof je bij elke oneven treinentopic weer een Parijsreisje doet
quote:Op maandag 27 april 2009 00:07 schreef knars het volgende:
vergeef me m;n uitspraak over groninger veenklodders, want dit is best een aardig machientje. Het is nu eenmaal moeilijk om Groningen niet af te zeiken omdat het o.a. zo godsgruwelijk saai is.
Ik ben mijn 2 kaartjes gewoon kwijtquote:Op maandag 27 april 2009 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Gevalletje tempodwang Dennis?![]()
Ik moet er ook nog steeds 2 opmaken
Aldus Luccus op GoT.quote:Het eerste V250-stel dat komt is een paar uur geleden vertrokken uit Velim en wordt vannacht aan de grens en op de Meer verwacht. Goed, kan dat gespring hier ook weer achterwege blijven.
Gevonden in de lectuurbak op het toiletquote:Op maandag 27 april 2009 16:12 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik ben mijn 2 kaartjes gewoon kwijt
quote:Op maandag 27 april 2009 17:47 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Gevonden in de lectuurbak op het toilet
Dat zal ik zeker doen.quote:Op maandag 27 april 2009 17:22 schreef Socios het volgende:
Post t.z.t. even je reisschema. Altijd interessant.
Zoiets. Nieuwe gedrochten hoeven we hier in Nederland niet op het spoorquote:Op maandag 27 april 2009 17:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Aldus Luccus op GoT.
Nu maar hopen dat 't ding nog voor de grens door z'n assen zakt ofzo...
Of dat ie onderweg finaal total loss crasht op de laatste DSB-IC4 die ze nog nodig hadden om het ultimatum te halen.quote:Op maandag 27 april 2009 17:37 schreef James1988 het volgende:
Nu maar hopen dat 't ding nog voor de grens door z'n assen zakt ofzo...
http://gathering.tweakers(...)ge/31861756#31861756quote:
quote:Luccus schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:08:
Het eerste V250-stel dat komt is een paar uur geleden vertrokken uit Velim en wordt vannacht aan de grens en op de Meer verwacht. Goed, kan dat gespring hier ook weer achterwege blijven. Tractie: Gay2000.
Waar slaat dat nou weer opquote:Op maandag 27 april 2009 20:13 schreef dennistd het volgende:
je moet wel een bepaald aantal posts op GoT hebben om het te kunnen lezen...
GoT is eigenlijk een computerforum natuurlijk he, dit is een extra iets voor vaste bezoekers zeg maarquote:
Aldus broek53 op somdaquote:Het transport, door TXL, komt via Emmerich, waar de Rurtalbahn het over zou moeten nemen. Oorspronkelijke aankomsttijd rond 2 uur vannacht, maar dat zal dus wel later worden.
mja, 2.00u gepland en 3,5 uur vertraging, dus wacht nog maar ffquote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou ik ga dus zo maar even naar zevenaar
quote:Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef dennistd het volgende:
[..]
mja, 2.00u gepland en 3,5 uur vertraging, dus wacht nog maar ff
Na ja, aggemar leut hetquote:jedoch hatte sie eine kuriose Überführung am Haken. und zwar einen komischen triebzug in weiss+ros+rot. der hatte als Aufschrift "Ansaldo Breda"
broek53 op somda verteld over een locwissel te Em om 2.00u, en hij heeft het vaak bij het rechte eindquote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na ja, aggemar leut het
Wie weet overigens zo zeker dat hij over Zv binnenkomt?
morgenvroeg gewoon op tijd op arnhem-utrecht gaan staan en je bent de eerste die het stel met eieren bekogelt denk ikquote:Op maandag 27 april 2009 21:51 schreef sander89 het volgende:
Ik gooi nog liever eieren naar de V250 dan ik er een foto van maak
Hmm ik virm rond 7:23 oostwaarts... Ik maak kans op een eitje van Sander?quote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef dennistd het volgende:
[..]
morgenvroeg gewoon op tijd op arnhem-utrecht gaan staan en je bent de eerste die het stel met eieren bekogelt denk ik
quote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef Dichterbijer het volgende:
Voor wie een ei wil gooien: BLUF!
EN ik zie graag het bewijs
Balenquote:Op maandag 27 april 2009 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen in verwerkte vorm![]()
Niet in een doosje zoals je ze in een normale supermarkt kunt kopen
foto is ook wel genoegquote:Op maandag 27 april 2009 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BalenGeen eieren tegen de alba morgen. Eens kijken wat de tomaten kosten.
Zij kunnen er om lachen, er komt daar de komende tien jaar eentje paar jaar langs en dan zijn ze er weer van af. Wij moeten er tegen aan kijken..quote:
In Duitsland hebben ze toch veel ervaring met het tegenhouden van transporten per spoor....quote:Op maandag 27 april 2009 22:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zij kunnen er om lachen, er komt daar de komende tien jaar eentje paar jaar langs en dan zijn ze er weer van af. Wij moeten er tegen aan kijken..
Ik ga er volgende week heenquote:Op maandag 27 april 2009 23:23 schreef bork het volgende:
iew!
[ afbeelding ]
Daar hoop ik half juli om 7 uur 's ochtends aan te komen
Je ziet continu alleen de achterkant, met een koppelwagen er aan vast (voor als er kop gemaakt moet worden neem ik aan).quote:Op maandag 27 april 2009 23:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Dat ding rijd op eigen kracht door al die landen heen begrijp ik?
Met de n8trein?quote:Op maandag 27 april 2009 23:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ga er volgende week heenAl weet ik niet of ik het station ga bezoeken. Zeker niet als die zuurstok daar nog staat
Station:quote:Op maandag 27 april 2009 23:23 schreef bork het volgende:
iew!
[ afbeelding ]
Daar hoop ik half juli om 7 uur 's ochtends aan te komen
mmmmmquote:Op maandag 27 april 2009 23:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dresden is (weer) een erg mooie stad (geworden)
Het is in ieder geval imposant:quote:Op maandag 27 april 2009 23:54 schreef bork het volgende:
[..]
mmmmm. We hebben en super gaaf appartement midden in de oude stad, ben trouwens erg nieuwsgierig geworden naar Leipzig Hbf dat schijnt ook immens en mooi te zijn.
dresden vakantie 2009quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is in ieder geval imposant:
[ afbeelding ]
Ik ga dus niet per trein, dus ik zal er niet veel van zien. Al zal het met de nachttrein ook wel meevallen.
Waar zitten jullie precies?
Wie gaat er nog even cesium tegenaan gooien?quote:Op maandag 27 april 2009 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdeknetter die dweilkar gaat echt deze kant op komen
quote:Op maandag 27 april 2009 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdeknetter die dweilkar gaat echt deze kant op komen
danleejon, 10:05 AM Apr 24thquote:en waarom staan er allemaal mensen met verrekijkers langs het spoor?
quote:IJnte schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 08:59: (GoT)
Ok, voor de mensen die een foto willen maken op nederlandse bodem: De V250 is zojuist vertrokken uit emmerich (8:10). Voor de hyperventilerende mensen alhier: Neem uw medicijnen in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |