mja, 2.00u gepland en 3,5 uur vertraging, dus wacht nog maar ffquote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou ik ga dus zo maar even naar zevenaar
quote:Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef dennistd het volgende:
[..]
mja, 2.00u gepland en 3,5 uur vertraging, dus wacht nog maar ff
Na ja, aggemar leut hetquote:jedoch hatte sie eine kuriose Überführung am Haken. und zwar einen komischen triebzug in weiss+ros+rot. der hatte als Aufschrift "Ansaldo Breda"
broek53 op somda verteld over een locwissel te Em om 2.00u, en hij heeft het vaak bij het rechte eindquote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na ja, aggemar leut het
Wie weet overigens zo zeker dat hij over Zv binnenkomt?
morgenvroeg gewoon op tijd op arnhem-utrecht gaan staan en je bent de eerste die het stel met eieren bekogelt denk ikquote:Op maandag 27 april 2009 21:51 schreef sander89 het volgende:
Ik gooi nog liever eieren naar de V250 dan ik er een foto van maak
Hmm ik virm rond 7:23 oostwaarts... Ik maak kans op een eitje van Sander?quote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef dennistd het volgende:
[..]
morgenvroeg gewoon op tijd op arnhem-utrecht gaan staan en je bent de eerste die het stel met eieren bekogelt denk ik
quote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef Dichterbijer het volgende:
Voor wie een ei wil gooien: BLUF!
EN ik zie graag het bewijs
Balenquote:Op maandag 27 april 2009 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen in verwerkte vorm![]()
Niet in een doosje zoals je ze in een normale supermarkt kunt kopen
foto is ook wel genoegquote:Op maandag 27 april 2009 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BalenGeen eieren tegen de alba morgen. Eens kijken wat de tomaten kosten.
Zij kunnen er om lachen, er komt daar de komende tien jaar eentje paar jaar langs en dan zijn ze er weer van af. Wij moeten er tegen aan kijken..quote:
In Duitsland hebben ze toch veel ervaring met het tegenhouden van transporten per spoor....quote:Op maandag 27 april 2009 22:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zij kunnen er om lachen, er komt daar de komende tien jaar eentje paar jaar langs en dan zijn ze er weer van af. Wij moeten er tegen aan kijken..
Ik ga er volgende week heenquote:Op maandag 27 april 2009 23:23 schreef bork het volgende:
iew!
[ afbeelding ]
Daar hoop ik half juli om 7 uur 's ochtends aan te komen
Je ziet continu alleen de achterkant, met een koppelwagen er aan vast (voor als er kop gemaakt moet worden neem ik aan).quote:Op maandag 27 april 2009 23:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Dat ding rijd op eigen kracht door al die landen heen begrijp ik?
Met de n8trein?quote:Op maandag 27 april 2009 23:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ga er volgende week heenAl weet ik niet of ik het station ga bezoeken. Zeker niet als die zuurstok daar nog staat
Station:quote:Op maandag 27 april 2009 23:23 schreef bork het volgende:
iew!
[ afbeelding ]
Daar hoop ik half juli om 7 uur 's ochtends aan te komen
mmmmmquote:Op maandag 27 april 2009 23:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dresden is (weer) een erg mooie stad (geworden)
Het is in ieder geval imposant:quote:Op maandag 27 april 2009 23:54 schreef bork het volgende:
[..]
mmmmm. We hebben en super gaaf appartement midden in de oude stad, ben trouwens erg nieuwsgierig geworden naar Leipzig Hbf dat schijnt ook immens en mooi te zijn.
dresden vakantie 2009quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is in ieder geval imposant:
[ afbeelding ]
Ik ga dus niet per trein, dus ik zal er niet veel van zien. Al zal het met de nachttrein ook wel meevallen.
Waar zitten jullie precies?
Wie gaat er nog even cesium tegenaan gooien?quote:Op maandag 27 april 2009 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdeknetter die dweilkar gaat echt deze kant op komen
quote:Op maandag 27 april 2009 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdeknetter die dweilkar gaat echt deze kant op komen
danleejon, 10:05 AM Apr 24thquote:en waarom staan er allemaal mensen met verrekijkers langs het spoor?
quote:IJnte schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 08:59: (GoT)
Ok, voor de mensen die een foto willen maken op nederlandse bodem: De V250 is zojuist vertrokken uit emmerich (8:10). Voor de hyperventilerende mensen alhier: Neem uw medicijnen in!
- 3 minquote:broek53 schreef Dinsdag 28 april 2009 - 09:26:25 (somda.nl)
Niet bekend, althans: de route tussen Ut en de Wgm. Verwachte aankomsttijd in Wgm is over een uur van nu.
Bronquote:Treinkaartjes worden mogelijk fors duurder
Uitgegeven: 28 april 2009 08:47
Laatst gewijzigd: 28 april 2009 08:56
AMSTERDAM - Treinkaartjes worden volgend jaar mogelijk een stuk duurder omdat spoorbeheerder ProRail de tarieven om over het spoor te rijden met 17 procent wil verhogen. Dat hebben de Nederlandse Spoorwegen maandag bekendgemaakt.
Als de stijging van de kosten met zo'n 30 miljoen euro doorgaat, zullen de prijzen van treinkaartjes in 2010 met 2,5 procent extra omhoog moeten.
Volgens de NS is de prijsverhoging van ProRail ''onrechtmatig en onvoldoende onderbouwd.''
De vervoerder heeft bij de Vervoerkamer van de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) een klacht ingediend over de extra verhoging.
Variabele kosten
''ProRail wil allerlei kosten, die voorheen niet in rekening werden gebracht, vanaf 2010 door NS laten betalen'', aldus de NS.
Volgens NS wil ProRail een groot gedeelte vaste kosten, die nu door het Rijk worden vergoed, voortaan als variabele kosten aan de spoorwegondernemingen doorberekenen.
Infrastructuur
Volgens NS gaat het echter om vaste kosten die nodig zijn om de infrastructuur in een goed berijdbare staat te houden.
''Twee jaar geleden hebben ze dit ook geprobeerd, maar de NMa heeft ze toen in het ongelijk gesteld. Wij denken dat we nu ook een hele sterke zaak hebben'', aldus een woordvoerder van NS.
© ANP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |