Mobiel internet bij Hi/KPN heeft toch standaard een limiet van 128kbpsquote:Op woensdag 22 april 2009 14:29 schreef 1517 het volgende:
Ik woon tijdelijk anti-kraak in een schoolgebouw.
Er ligt hier een glasvezel netwerk en gewone lijnen maar omdat we in Nederland gezegend zijn met KPN is het voor ons niet mogelijk om een normale internet lijn te krijgen.
Gevolg: Zeker Mobiel Internet met snelheden tot 1,5mbps!!!!!!
Maar na een dataverbruik van 1 gig gaat het naar 128kbps!
128KBPS DAS TOG NIE NORMAAL! Waarom kan ik niet gewoon op 1,5 blijven.
Klacht: internetten met 128kbps
Klacht: KPN
Klacht: datalimiet van 1gig
In het begin van de maand heb je 1,5mbps na een gigabyte te hebben gedownload ga je naar 128kbps. MAAR WAAROM?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mobiel internet bij Hi/KPN heeft toch standaard een limiet van 128kbps?
quote:
Kun jij niet lezenquote:
Ik heb over 9000.quote:
Daar klaag ik niet over. Ik klaag over het feit dat ik van 1,5mbps naar 128kbps gaquote:Op woensdag 22 april 2009 14:32 schreef KoekjesTwister het volgende:
Goedkoop willen wonen en dan klagen over de voorzieningen. Had je maar niet goedkoop moeten wonen.
Dude flikker op.quote:
ik heb zo'n usb stickje.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:36 schreef boem-dikkie het volgende:
128 kb/s op een glasvezel kabel.
Dat is net zoiets als zo'n vuige kakker MBO-er die in de dure auto van zijn papa rijdt.
Wat is er mis? Je internet connectie?quote:
Tijdelijk of niet je blijft kraakjeugdquote:
Kraakjeugd lijkt mij jeugd die kraakt. Ik kraak niet, ik ben wel jeugd. Wat maakt mij dan kraak jeugd?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:39 schreef genakt het volgende:
[..]
Tijdelijk of niet je blijft kraakjeugd
Helemaal eens hoor ik woon ook anti kraak en de helft zijn mongolen die dat niet snappen en dus maar aannemen dat je kraakt, zoals genakt. Zwaar irritant.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:41 schreef 1517 het volgende:
[..]
Kraakjeugd lijkt mij jeugd die kraakt. Ik kraak niet, ik ben wel jeugd. Wat maakt mij dan kraak jeugd?
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor ik woon ook anti kraak en de helft zijn mongolen die dat niet snappen en dus maar aannemen dat je kraakt, zoals genakt. Zwaar irritant.
Ja leuk, jij bent niet boeiend. Sterf aubquote:Op woensdag 22 april 2009 14:44 schreef genakt het volgende:
[..]heb zelf ook anti kraak gezeten ....
wel leuk dat ik 2 weken van te voren kreeg te horen dat ik eruit moest
boehoehoe ach meid tochquote:Op woensdag 22 april 2009 14:47 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ja leuk, jij bent niet boeiend. Sterf aub
Jij bent zeker zo'n vuige alto of niet?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:47 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ja leuk, jij bent niet boeiend. Sterf aub
Duurt het voor TS nog langer om dit topic te openen.quote:
Ik vond t al een onlogisch plaatje, en toen ik dit las deed ik serieus:quote:Op woensdag 22 april 2009 15:17 schreef Versteendepeer het volgende:
[..]
Duurt het voor TS nog langer om dit topic te openen.
Ik betaal wel huurgeld daar zeik ik niet over maar wel over het datalimiet van KPNgedoe.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:45 schreef devl1nsect het volgende:
Je woont anti kraak. En zeikt over het voor aangelegde internet.![]()
![]()
Omdat je anti kraak woont en dus geen huurgeld betaald, kun je dat geld besteden aan een beter internet.
Groetjes,
De Messias
Dat heb ik dus.quote:
Antwoord staat in de op. Er liggen hier 47 aansluitingen, dan zou er eerst een monteur van KPN moeten komen om te kijken welke lijn welke lijn is. Maar wij krijgen geen toegang tot het gedeelte waar de monteur moet zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:04 schreef delano.888 het volgende:
Snap trouwens niet waarom je geen normaal internet kan nemen als er zowel glasvezel als normale bekabeling ligt.
Ik woon dus ook anti kraak en heb toch echt 8mb internet, mocht ik eruit gaan kan ik t of opzeggen (1 maand opzegtermijn, hetnet) of meenemen.
Dat programmatje ken ikquote:Op woensdag 22 april 2009 15:03 schreef KoekjesTwister het volgende:
Is er een wifi signaal in de buurt? Een mooie Speedtouch waar je zo binnenkomt?
B volgens mij.quote:Op donderdag 23 april 2009 02:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is het nou b of B?
Ja, ik denk dat er met wat kleine aanpassingen nog wel een mauw aan te passen is.quote:Op donderdag 23 april 2009 02:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan valt de ellende dus nog wel te overzien.
Nee.quote:
Nogmaals, wat is precies de reden dat je geen "normaal" internet kan aanvragen?quote:
128kbpsquote:Op donderdag 23 april 2009 20:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is precies de reden dat je geen "normaal" internet kan aanvragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |