quote:Op woensdag 22 april 2009 09:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop dat deze regeling veel mensen treft die voor het rookverbod zijn. kan je zelf eens lekker voelen hoe het is om in je vrijheid aangetast te worden...
je snapt mijn punt niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
leuke is: dit treft iedereen en niet alleen de niet rokers. Dus dit is appels met peren vergelijken
het is toch allebei fruitquote:Op woensdag 22 april 2009 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
leuke is: dit treft iedereen en niet alleen de niet rokers. Dus dit is appels met peren vergelijken
jawel, maar ik kan het verband niet leggen want rookverbod ... is dat er nog ????quote:
Nee hoor, dit treft alleen petjesvolk in Golfjes en Honda's die 's nachts terug willen rijden van de illegale straatrace.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jawel, maar ik kan het verband niet leggen want rookverbod ... is dat er nog ????
Elke cafe / kroeg / bar wordt gerookt ...
ik ben jonger dan 24 en intresseert me geen fuck waar iemand rooktquote:Op woensdag 22 april 2009 09:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk. de vraag is of jij voor het rookverbod bent en jonger dan 24?
Eh, dat is dus echt niet hetzelfde. Het rookverbod is gunstig tegen het meeroken. En roken zelf mag nog altijd. Ik heb zoiets van, wil je jezelf vermoorden, prima, maar ga mij niet lastig vallen met je schadelijke rook.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop dat deze regeling veel mensen treft die voor het rookverbod zijn. kan je zelf eens lekker voelen hoe het is om in je vrijheid aangetast te worden...
800 verkeersdoden is toch al héél erg weinig op een populatie van 16 miljoen in een klein, dichtbevolkt landje!?quote:Hij is tevreden met een daling van het aantal verkeersdoden in tien jaar van 1200 naar 800 per jaar.
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:01 schreef Dutch_Courage het volgende:
Bovendien moeten ze eens kappen het het veranderen van regeltjes. Hoe vaak zijn de eisen en voorwaarden voor het rijbewijs al veranderd de laatste jaren? Dan heb je nog dat gedoe met het bromfiestcertificaat, en nu dus dit weer. Hou eens op!
jongeren zijn een gevaar op de weg, blijkt uit cijfers. dus het gaat de maatschappij wel wat aan of jullie brokkenpiloten de wegen onveilig maken.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:58 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Eh, dat is dus echt niet hetzelfde. Het rookverbod is gunstig tegen het meeroken. En roken zelf mag nog altijd. Ik heb zoiets van, wil je jezelf vermoorden, prima, maar ga mij niet lastig vallen met je schadelijke rook.
Dit voorstel is typisch. Een hele groep wordt het slachtoffer van enkele mongolen die denken dat ze onkwetsbaar zijn op de weg, tot ze zich te barsten rijden.
ook oudere mensen zijn een gevaar op de weg.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jongeren zijn een gevaar op de weg, blijkt uit cijfers. dus het gaat de maatschappij wel wat aan of jullie brokkenpiloten de wegen onveilig maken.
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:10 schreef LordNemephis het volgende:
In het kader van open deuren intrappen, zoas meneer Wegman deed: Volgens mij zou het heel goed zijn om iedereen te verbieden aan het verkeer deel te nemen, dan vallen er veel minder doden!
Ga toch Wegman
Dat had ik wel begrepen hoor.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Het is een voorstel van een belangenorganisatie, geen wet die ingevoerd gaat worden.[ afbeelding ]
De nachtelijke ongevallen onder jongeren gebeuren voor het overgrote deel in het weekend. Denk dat alcohol daar dan wel een flinke rol in zal spelen ja. SWOV weet dat zelf trouwens ook niet, ze weten alleen dat het een risico-groep is.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:57 schreef Monolith het volgende:
Afgezien van de absurditeit van de maatregel ben ik wel benieuwd naar de reden dat jonge bestuurders 's nachts veel ongelukken zouden veroorzaken. Heeft dit simpelweg te maken met het feit dat 's nachts rijden lastiger is of heeft dit bijvoorbeeld ook te maken met het feit dat jongeren dan juist met drank op rijden?
Jij wilt graag door de overheid laten beslissen of je vandaag wel of niet iets op de weg te zoeken hebt? Heb je Nineteen eighty-four wel eens gelezen?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind wel dat je zoals TS zegt een verschil moet maken tussen de mensen die voor hun werk moeten rijden of mensen die voor hun lol 230 in hun gti over de snelweg rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |