als het met of zonder schuif/veeg is doen je niet mee.. Nooit dus?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:09 schreef dubidub het volgende:
Is het dan met of zonder schuif/veeg? Want dan doe ik niet mee...
Knikkeren
of een muurtje zetten met handquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:09 schreef dubidub het volgende:
Is het dan met of zonder schuif/veeg? Want dan doe ik niet mee...
Knikkeren
Mooiquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:07 schreef Somesomg het volgende:
knikkeren leeft nog hoor ik zag een paar kutkinderen hier in de buurt knikkeren
dat was rond 1823?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:23 schreef Rewimo het volgende:
Wij hadden met "Harde waag". Dan was de pot een gleuf onderaan een muur en moest je proberen je knikker met een boogje te gooien zodat ie precies onderaan de muur in de pot terecht kwamNiet rollen dus, dat kwam pas daarna als ie niet in één keer raak was.
80?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:46 schreef Rewimo het volgende:
Ja, zoiets, ik ben al op leeftijd. Zelfde jaargang als Tong
In elk geval zó oud dat ik me nog knikkers van klei kan herinnerenquote:
en poep met een lange oe geschrijven werd?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In elk geval zó oud dat ik me nog knikkers van klei kan herinneren
en de bereden politie nog te voet gingquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en poep met een lange oe geschrijven werd?
Eentje, tweetje, drietje, mootje, spiraaltje, gewone bonk, berenbonk, mootjesbonk, spiraaltjesbonk, vlaflip.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:36 schreef Robbiev85 het volgende:
verschillende knikkers: spikkel, disco, katoog, banaan, wie vult aan?
Weet ik niet meer. Maar die waren wel veel waard.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:12 schreef SeLang het volgende:
[..]
Eentje, tweetje, drietje, mootje, spiraaltje, gewone bonk, berenbonk, mootjesbonk, spiraaltjesbonk, vlaflip.
En hoe heette ook alweer zo'n hele doorzichtige?
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Maar die waren wel veel waard.
Haha herkenbaar. Ik hield ook altijd de mooiste voor mezelf.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het hebben van knikkers eigenlijk veel mooier dan ze op het spel te zetten.Mijn speelknikkers waren de knikkers die ik niet zo bijzonder vond. Ik zocht vaak de tegenstanders uit die hele mooie hadden voor mijn collectie.
De Stuiter toch ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:17 schreef Disavowed het volgende:
Ja, ik heb ze nog.
Die hele grote gingen altijd kapot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |