Ik hou je niet tegen hoorquote:
mn baas wel denk ikquote:
Wat flauw van hemquote:
Wacht op mij!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga ze nu in mijn mond stoppen hoor(nouja 1tje per keer natuurlijk)
Vlak bij station Arnhem, geen cam op mn werkquote:
Zijn al op.. sollyquote:
quote:
Wat heb je dan voor spannends gedaan?quote:
Denk niet dat dit het gaat worden weerquote:Op woensdag 22 april 2009 14:38 schreef Fha het volgende:
En hoe ging het?
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk niet dat dit het gaat worden weer
En voor wat iets?quote:
Heb je je pyjama nog aan?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:20 schreef Fha het volgende:
Misschien moet ik me zo toch een keer gaan omkleden
quote:
Dat is het zekerquote:
jammerquote:Op woensdag 22 april 2009 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk niet dat dit het gaat worden weer
quote:
doe als ik, en ga buiten zittenquote:
Computer onder de arm en hops, naar buiten!quote:
Jij zit al in de zon met je pc?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Computer onder de arm en hops, naar buiten!
Ik heb genoeg te doen. Maar studeren kan ook prima in pyjama.quote:
jij snapt hetquote:Op woensdag 22 april 2009 15:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Computer onder de arm en hops, naar buiten!
Nee, maar dat kan ook niet.. Ik moet veel dingen hebben die binnen liggen..quote:
Dat is waar!quote:Op woensdag 22 april 2009 15:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te doen. Maar studeren kan ook prima in pyjama.
Dat kan korterquote:Op woensdag 22 april 2009 15:57 schreef cablegunmaster het volgende:
=ALS(K11 > K$20,$N$6,ALS(K11 < K$20,$P$6,ALS(K11 = K$20,$O$6)))
Excellme nieuwste kunstje formules rekenen met excell
Omdat ze me niet in die functie hebben willen. Wel in een andere maar dat wil ik weer nietquote:
Helemaal niet. 14:24 thuis is niet weggelegd voor ambtenaren.quote:
Ambtenaarquote:
je hebt 3 mogelijke uitkomstenquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:16 schreef cablegunmaster het volgende:
=ALS(K11 > K$20,$N$6,ALS(K11 < K$20,$P$6,$O$6))
Ga er dan omheenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:01 schreef DaMart het volgende:
En toen stond mijn trein stil bij Lisse, omdat de trein voor ons hulp nodig heeft van een ambulance.
PWNquote:Op woensdag 22 april 2009 18:01 schreef DaMart het volgende:
En toen stond mijn trein stil bij Lisse, omdat de trein voor ons hulp nodig heeft van een ambulance.
Geen idee. Maar ik ben inmiddels weer thuis.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:21 schreef MPG het volgende:
[..]
PWN.
Past dat trouwens wel, een trein in een ambulance?
Wees blij dat je geen postbode bent, dan willen ze dat je 15% inlevertquote:Op woensdag 22 april 2009 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
KUT kredietcrisis![]()
Maar 4 % loonsverhoging gekregen. Wel heel dik verdiendmaar dit is dit jaar gewoon het maximale wat eraan zit. Voor iedereen.
Nou, dan ben je er maar blij mee he
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen postbode bent, dan willen ze dat je 15% inlevert.
En? Gelukt?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal het voorstellen aan de machinist.
Maar inhalen is niet gelukt zekerquote:Op woensdag 22 april 2009 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij durfde de grote bocht eromheen niet te maken, dus zetten we de achtervolging maar in.
Vanavond waarschijnlijk niet, moet morgen om 05:45 opquote:
Vind je?quote:
Nou... Als ik zelf niks te neuken heb hoop ik dat ik van jullie verhalen kan meegenietenquote:
Niks mis mee tochquote:Op woensdag 22 april 2009 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, een beetje in een openbaar forum gaan liggen neuken, terwijl iedereen kan meekijken.
Nou ja, als CGM ineens langs komt wippen, dan krijg je weer boze ouders en zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, als CGM ineens langs komt wippen, dan krijg je weer boze ouders en zo.
WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh even voor KG, mocht ie t lezen... Ik heb dr gesproken vandaag, afgesproken voor vrijdag, ze is leuk en sexy, en ik weet nog steeds niks.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Dus vrijdag wordt er sowieso geneukt!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Whehehe
Oh even voor KG, mocht ie t lezen... Ik heb dr gesproken vandaag, afgesproken voor vrijdag, ze is leuk en sexy, en ik weet nog steeds niks.
Nee, zoals ik al zei, ik weet nog steeds niksquote:Op woensdag 22 april 2009 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus vrijdag wordt er sowieso geneukt!
Ja, dat las ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei, ik weet nog steeds niks
Ja, KG was nieuwsgierig de hele tijdquote:Op woensdag 22 april 2009 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat las ik.
Maar ik las ook dat je je bericht richtte aan KG, dus moest ik even plagen.
Maar ben jij degene die ik daarmee plaag dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, KG was nieuwsgierig de hele tijdEn jij mag me plagen, dat weet je toch
Ja, want ik richtte me tot KG, niet tot jouquote:Op woensdag 22 april 2009 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ben jij degene die ik daarmee plaag dan?
Ik ook!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, want ik richtte me tot KG, niet tot jou
Ja, dan moet ik in mn eentje dit topic gaan volspammen... Lekker danquote:Op woensdag 22 april 2009 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je flink doorpost gaat het je vast lukken. Ik ga in ieder geval slapen nu!
Risico van het vakquote:Op woensdag 22 april 2009 23:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik in mn eentje dit topic gaan volspammen... Lekker dan
Beetje jammer Mart... Zomaar afhaken... Je denkt ook nooit aan mequote:
Ik kan er ook niks aan doen dat mijn wekker morgen om 6 uur aflooptquote:Op woensdag 22 april 2009 23:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Beetje jammer Mart... Zomaar afhaken... Je denkt ook nooit aan me
O wacht, dat kan ik wel... gewoon niet zetten... al is mijn baas daar niet zo blij mee, denk ikquote:Op woensdag 22 april 2009 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat mijn wekker morgen om 6 uur afloopt.
Jawel hoor... De wekker uitzettenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat mijn wekker morgen om 6 uur afloopt.
Das ook nog een optie jaquote:Op woensdag 22 april 2009 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
O wacht, dat kan ik wel... gewoon niet zetten... al is mijn baas daar niet zo blij mee, denk ik.
De betere optie. Als ik mijn wekker moet uitzetten, betekent dat dat ik toch wakker ben geworden om 6 uurquote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das ook nog een optie jaEn ach je baas... Die kan best een ochtendje zonder je
Ja maar dan draai je je om en ga je gewoon weer slapenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
De betere optie. Als ik mijn wekker moet uitzetten, betekent dat dat ik toch wakker ben geworden om 6 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |