Als erop staat dat je het eruit moet vegen, zou ik het er niet in laten zittenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:17 schreef Anne het volgende:
Ik heb een probleempje![]()
.
Dat spul wat ik heb gekregen, moet je schoonvegen uit de oren.
Hoe moet ik dat gaan doen? Want met een wattenstaafje in het oor pulken bij mijn kat gaat dus echt niet lukken. (Bij het insmeren van de oren moeten we 'm al met 2 mensen vasthouden zodat ie niet wegvliegt, laat staan dat ik geduldig dat spul ook nog uit zijn oren kan krijgen).
Het spul wat we normaliter gebruiken, hoef je er niet uit te vegen. Zou dat bij dit spul ook geen kwaad kunnen?
Het gaat om Pet Silk Ear Cleaner.
Dank je, was het helemaal vergeten hier een link te plaatsenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:59 schreef BrandX het volgende:
En weer een toffe review, dit maal van Juup© [Honden "shampoo"] PetSilk Hot Spot Shampoo en Conditioner
foto's op tinypic.com?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:15 schreef Twinky het volgende:
zotis gelukt
ik heb niet echt een goede plek om de foto's up te loaden + filmpje. Kan iemand me daarmee helpen?
netjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:32 schreef BrandX het volgende:
twinky, met behulp van Fiets zijn je filmpjes toonbaar gemaakt in je review zelf
Ik ga zo gewoon even een mailtje sturen voor jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:17 schreef Anne het volgende:
Ik heb een probleempje![]()
.
Dat spul wat ik heb gekregen, moet je schoonvegen uit de oren.
Hoe moet ik dat gaan doen? Want met een wattenstaafje in het oor pulken bij mijn kat gaat dus echt niet lukken. (Bij het insmeren van de oren moeten we 'm al met 2 mensen vasthouden zodat ie niet wegvliegt, laat staan dat ik geduldig dat spul ook nog uit zijn oren kan krijgen).
Het spul wat we normaliter gebruiken, hoef je er niet uit te vegen. Zou dat bij dit spul ook geen kwaad kunnen?
Het gaat om Pet Silk Ear Cleaner.
Wat was er dan gebeurd met Charlie? (of staat dat ook in dit topic en heb ik er dus gewoon overheen gelezen?)quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:30 schreef Harajuku. het volgende:
Charlie is per ongeluk zijn dikke korst verloren, maar het lijkt erop dat de wond wel dicht zit. Denk dat ik t deze week dus nog wel gedaan krijg
Nee, had een eigen topic in FF. Hij was aangevallen door een evil labrador, gat in zn rug door een hoektand oa dus wilde hem sowieso niet in t smerige water nu en ook niet douchen tot de korst/wond klaar was. Maar nu kan ie er dus binnenkort onderquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat was er dan gebeurd met Charlie? (of staat dat ook in dit topic en heb ik er dus gewoon overheen gelezen?)
aangenaam ik ben niemandquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:59 schreef Twinky het volgende:
o tof van die filmpjes! Al reageert er niemand in mijn topic :p ik heb ook geen coole vieze hond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |