En het jaar daarvoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:44 schreef Norrage het volgende:
Rome! Altijd garant voor legendarische partijen (behalve vorig jaar)
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nadal-Davydenko: 7-6(3) 6-7(8) 6-4.
Ja, da's wel waar. Wel vind ik geweldige driesetters (in een best-of-three) altijd een stuk minder legendarisch dan geweldige vijfsetters (in een best-of-five).quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nadal-Davydenko: 7-6(3) 6-7(8) 6-4.
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:45 schreef Ambrosius het volgende:
Federer vroeg tegen Dr. Ivo, ik vrees eigenlijk al.
Gedaanquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:16 schreef Chriz2k het volgende:
Niet vergeten de bracket in te vullen hè, boefjes?
Ter ere van Federico Luzzi.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
Maar wat zijn dat voor partijen op het centre court, demonstratiepartijen, maar waarvoor dan? De toopers tegen Italianen...alleen Nadal is er niet bij.
Oké, bedankt. Da's wel mooi.quote:
Het zijn geen officiele rondes, wel vaag ja...en nadal zit natuurlijk nog in barcelona...quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap het even niet. Ik zie net de OOP voor morgen: http://www.atpworldtour.c(...)ting/2009/416/op.pdf
Maar wat zijn dat voor partijen op het centre court, demonstratiepartijen, maar waarvoor dan? De toopers tegen Italianen...alleen Nadal is er niet bij.
En waarom zendt Sport1 morgen niks uit?
Ben jij soms geinteresseerd in dat baantje als persoonlijk psycholoog. Zou je geeneens extra tijd kostenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd hoe Federer het doet in Rome. Ik ben niet optimistisch, omdat ik denk dat er pas iets in positieve zin verandert als hij een coach/haptonoom/psycholoog inschakelt. Misschien doet hij al zoiets en dan vertelt hij daar waarschijnlijk niks over (in het geval van een haptonoom of een psycholoog) maar ik krijg niet die indruk.
Het zou voor Federer denk ik goed zijn om gewoon een keer vrijuit te spelen, zonder alle verwachtingen te proberen waar te maken. Al is de verwachting tegenwoordig dat hij vroeg in toernooien verliest,behalve dan op de GS'en.
Ja hoor, graag. Ik hoef alleen maar mijn posts erover te printen en in het Zwits te vertalen.quote:Op zondag 26 april 2009 11:46 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ben jij soms geinteresseerd in dat baantje als persoonlijk psycholoog. Zou je geeneens extra tijd kosten
Robredo heeft het niet eens geprobeerdquote:Op zondag 26 april 2009 17:42 schreef Federer-fan het volgende:
Alle demonstratiewedstrijden zijn afgrond. Dit zijn de uitslagen:
Fognini-Lopez 6-4
Djokovic-Seppi 6-4
Bracciali-Robredo 6-1
Murray-Bolelli 6-3
Volandri-Safin 6-4
Federer-Starace 7-5
Del Potro-Cipolla 6-4
quote:Op zondag 26 april 2009 17:44 schreef Ambrosius het volgende:
JCF verliest in de kwalificatie van Zverev.
gedaan , hoop alleen dat ik het dit keer wat beter doequote:Op zaterdag 25 april 2009 15:16 schreef Chriz2k het volgende:
Join de FOK!groepquote:Op maandag 27 april 2009 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gedaan , hoop alleen dat ik het dit keer wat beter doe
Donequote:Op zaterdag 25 april 2009 15:16 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2009 12:20 schreef Bruce117 het volgende:
Het zou wel een vreselijk mooie stunt zijn als Federer hier zou winnen, alleen die kans acht ik helaas behoorlijk klein.
Ik heb hem gekozen voor de XL-gamequote:Op maandag 27 april 2009 13:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bracket van MC was ik te laat mee, anders had ik jullie allemaal geowned natuurlijk
En wtf is Chela aan het doen tegen die dwerg
Het zal best een aardige speler zijn, maar ik vind Chela op gravel nog altijd wel de dikke favoriet. Chela moet tegen iedere speler van buiten de top 30 op gravel met 2 vingers in de neus kunnen winnen.quote:Op maandag 27 april 2009 13:50 schreef Norrage het volgende:
Die dwerg is anders de laatste tijd in vorm...ik weet niet, iedereen reageert steeds zo gechockeerd als ie een set wint en zo maar hij doet het gewoon goed...Hij heeft gewoon een mankement tegen goede spelers, maar verder....
In Monaco zat hij steeds te kijken naar zijn zwangere vrouw op de tribune, hij had gewoon zijn kop er niet bij, dat gaf hij later ook toe. Hij heeft iig nog niet de drive en het daaruit voortvloeiende niveau om op gravel echt potten te breken. (lees Roland Garros winnen over de rug van Nadal)quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd hoe Federer het doet in Rome. Ik ben niet optimistisch, omdat ik denk dat er pas iets in positieve zin verandert als hij een coach/haptonoom/psycholoog inschakelt. Misschien doet hij al zoiets en dan vertelt hij daar waarschijnlijk niks over (in het geval van een haptonoom of een psycholoog) maar ik krijg niet die indruk.
Het zou voor Federer denk ik goed zijn om gewoon een keer vrijuit te spelen, zonder alle verwachtingen te proberen waar te maken. Al is de verwachting tegenwoordig dat hij vroeg in toernooien verliest,behalve dan op de GS'en.
Niet meer 3-2* voor de roemeenquote:
Ik wist even niet dat Crivoi een qualifier was... die ga ik normaliter altijd uit de weg... pijnlijk foutjequote:Op maandag 27 april 2009 16:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat jullie zo verbaasd zijn over Blake.
De man kan werkelijk waar niets op gravel, terwijl Crivoi zich door de qualies heeft moeten tikken en daarin oa van Lapentti in 2 setjes wint.
Dat het scoreverloop zo vreemd is, tsja, das deels graveltennis ook ...
5-1 voor Starace in de tie-break, wordt het 8-10quote:Op maandag 27 april 2009 16:18 schreef wimderon het volgende:
Starace-Montanes, eerste set van bijna 1,5 uur en 120 punten
Dit is nog niet tegen Federer hè?quote:Op maandag 27 april 2009 16:32 schreef TheGeneral het volgende:
Rebreak Karlovic..
2-1* Karlovic.
En *3-1 Karlovic.![]()
Opgelost, slotje.quote:Op maandag 27 april 2009 16:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is ie altijd al geweest op gravel.
Jawelquote:Op maandag 27 april 2009 16:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit is nog niet tegen Federer hè?
Federer heeft toch een bye in de eerste ronde?quote:
Dit is ook een 2e ronde partij..quote:Op maandag 27 april 2009 16:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer heeft toch een bye in de eerste ronde?
wat zitten jullie te blaten? Karlovic heeft net gewoon van Hernych gewonnenquote:
Nee hoor, het scoreboard klopte niet.quote:Op maandag 27 april 2009 18:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
wat zitten jullie te blaten? Karlovic heeft net gewoon van Hernych gewonnenniet van Federer
Die jongens zijn ook niks meer gewend.quote:Op maandag 27 april 2009 21:05 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaag geen tennis meer vanwege de regen.
Wat grootmoedig van je.quote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef Nalbandian het volgende:
Eindelijk toont Federer weer dat ie ballen heeft! Ik hoop dat hij de critici de mond kan snoeren, maar ik betwijfel toch ten zeerste dat hij ooit van een Nadal in deze vorm kan winnen op gravel.
Mooiste zou zijn dat Nalby in de halve finale Nadal eraf slaat in 5 sets, en vervolgens wint Federer in een dramatische 5-setter zijn enige Roland Garros-titel van Nalbandian!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef kleinzusje het volgende:
Wat is het verschil tussen een jinx en een fix![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zie dat Tim86 al heeft geantwoord.
Hij gaat toch wel chokenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:57 schreef Chriz2k het volgende:
Safin breekt Robredo in de eerste game.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij een choker is, maar om de een of andere duistere reden geeft hij wel vaak een grote voorsprong wegquote:
Wat dan?quote:
Dat weet niemand vrees ikquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Safin doet het gewoon fuckin weer![]()
![]()
![]()
!!! Van 2-6 1-4* naar 5-5 in de 2e.
Marat toch.
Is dit al afgelopen? KutBerdychquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:16 schreef Ambrosius het volgende:
En weer regen..
Berdych mist op eigen service 2MP tegen Zverev, nu 6-5* achter in de derde.
Als partijen lang onderbroken zijn gaan ze van het scoreboard af, en nee het is nog niet afgelopen. Op andere banen zijn ze iig weer aan het inspelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is dit al afgelopen? KutBerdych
Ik zie 'm nergens staan bij de live scores, maar ook niet bij de afgeronde partijen...
Vooral goed dat ze in aparte posts stonden. Maakte het wel overzichtelijker.quote:
Ze prepareren eerst de hoofdbanen, dus daarom duurde het wat langer denk ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:57 schreef kleinzusje het volgende:
Bij Berdych regent het nog ?
Nu niet meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoezo? Bij mij zijn ze bezig hoor.
daarom kies ik die broodmongool dus ook nooit meer voor de XL-game.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:04 schreef Tim86 het volgende:
GSM Zverev...schandalig dat je daarvan verliest op gravel
Zo ver was ik ook al gekomen jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:39 schreef Szura het volgende:
[..]
daarom kies ik die broodmongool dus ook nooit meer voor de XL-game.
Hij verneukte mn Rotterdam in de eerste ronde dus exit met hemquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:40 schreef Tim86 het volgende:
Breakkkkk Querrey
[..]
Zo ver was ik ook al gekomen ja
Waarom vertelt niemand mij dat even?quote:
Mooiboy is waar ik vandaan kom niet echt een complimentquote:
Die varkensgriep komt duidelijk van hemquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet lachen met Stippelnek hè![]()
[ afbeelding ]
Komt die hierna?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:10 schreef kleinzusje het volgende:
GSM Fish
Hup voortmaken voor die Djoko
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:10 schreef kleinzusje het volgende:
GSM Fish
Hup voortmaken voor die Djoko
Ja, ik hoop dat het snel weer op schema is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
Om 22.14 nog op 6 banen tennis, dat zie je niet vaak. Denk dat ze ongeveer op het punt zijn om geen nieuwe partijen meer te starten.
Dus Andy fixt een wedding met Brook en als ze nee zegt ( in de laatste minuut) is het een jinx !quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef wimderon het volgende:
Wat snap je btw niet aan het verschil tussen jinx en fix?
Fix is iets wat gebeurt zoals het vooraf afgesproken is, jinx is als je A zegt en B dan gebeurt.
Gewoon doorgaan tot midden in de nacht! Heerlijke partijen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
Om 22.14 nog op 6 banen tennis, dat zie je niet vaak. Denk dat ze ongeveer op het punt zijn om geen nieuwe partijen meer te starten.
Ok, Ben helemaal van slag door die regenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
![]()
Djoko moet na Monaco - Murray en die moet pas na Seppi - Querrey (bijna afgelopen).
Een jinx zou zijn als Andy Roddick vooraf tegen jou zegt dat Brook 'ja' gaat zeggen en ze het vervolgens niet doet. En dat werkt alleen in negatieve zin, dus als jij nu tegen iedereen gaat verkondigen dat Andy Roddick niet met je gaat trouwen, dan gebeurt het niet ineens wel. Helaas. Ik probeer het al jarenlang met Anna Kournikova.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus Andy fixt een wedding met Brook en als ze nee zegt ( in de laatste minuut) is het een jinx !
Thx, snap het
Nee dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus Andy fixt een wedding met Brook en als ze nee zegt ( in de laatste minuut) is het een jinx !
Thx, snap het
Behalve als het een fix is dat Roddick moet winnen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee dus.
Fix is als het vooraf is afgesproken.
Een jinx is meer doordat jij iets zegt, bijvoorbeeld Roddick zal wel winnen, dan 'Jinx' je hem en zal je zien dat hij verliest..
Een fix is een verkochte wedstrijd waarvan de uitslag van tevoren al vaststaat en een jinx: als ik bij een 6-2 4-1 voorsprong van Safin zeg dat het gemakkelijk gaat en er geen vuiltje aan de lucht is en hij verliest hem vervolgens alsnog heb ik het gejinxt door dat te zeggen, gewoon bijgeloof dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx, snap het
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Behalve als het een fix is dat Roddick moet winnen.
Maar dan kan de jinx toch zijn dat Roddick juist moet verliezen in de fix?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Behalve als het een fix is dat Roddick moet winnen.
Niet zo gek als je 3 maanden geschorst was he..quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
Volandri, hij heeft dit jaar nog geen 5000 dollar verdiend (alleen door hier mee te doen want hij heeft nog geen match gespeeld in 2009)
. Dat is niet bepaald een geweldig maandloon.
De beste man heeft al twee 2e rondes en een halve finale gehaald bij challengersquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
Volandri, hij heeft dit jaar nog geen 5000 dollar verdiend (alleen door hier mee te doen want hij heeft nog geen match gespeeld in 2009)
. Dat is niet bepaald een geweldig maandloon.
Ok, alle tellers stonden op 0 behalve het prijzengeld. Zullen wel alleen ATP-potjes zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De beste man heeft al twee 2e rondes en een halve finale gehaald bij challengers!
Enkele slechtsquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:22 schreef Chriz2k het volgende:
WAT EEN TERINGIDIOOT IS DIE ANDREEV TROUWENS!
Hij stond zeker weer een dubbele break voor in de derde set?
Je weet dat Volandri 3 maanden geschorst is geweest en dus pas weer net speelt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, alle tellers stonden op 0 behalve het prijzengeld. Zullen wel alleen ATP-potjes zijn.
WTF, dat kapsel bij Djokovic. Een imitatie dus
.
Toch Djoko al KZ. Zo stond het niet in het originele schema. Zullen ze toch het schema aangepast hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ok, Ben helemaal van slag door die regen![]()
Hele schema ligt in puin
Jaja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je weet dat Volandri 3 maanden geschorst is geweest en dus pas weer net speelt?
Ah thx !quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Toch Djoko al KZ. Zo stond het niet in het originele schema. Zullen ze toch het schema aangepast hebben.
Yes, in één keer, goed, en met een mooi voorbeeld.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx, snap het
Ben benieuwd wat ze hebben afgesprokenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:22 schreef dndiek het volgende:
TB bij de Italianen
Allebei een setje en dan kijken wie er wint waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze hebben afgesproken
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:26 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic moet een partij meters maken zeg
Waarom doet hij dat, hij verdient toch al genoeg met tennissenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:26 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic moet een partij meters maken zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar baseert ie dat op? Ligt er toch ook aan hoeveel punten Murray dan pakt of niet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:33 schreef TheGeneral het volgende:
Volgens de commentator is Djoko na dit toernooi zijn nummer 3 plek kwijt als hij het toernooi niet wint...
Ja. Maar ik denk dat hij ervan uitgaat dat Murray wel wat rondjes pakt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Waar baseert ie dat op? Ligt er toch ook aan hoeveel punten Murray dan pakt of niet?
Dat was niet op gravel, lijkt me toch wat lastiger.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:43 schreef TheGeneral het volgende:
Djoko slaat zijn racket doormidden.
En een warning.
Federer deed dat veel beter![]()
Nu 4*-0 Fogniniquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Allebei een setje en dan kijken wie er wint waarschijnlijk.
Ze doen het wel erg opvallendquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Allebei een setje en dan kijken wie er wint waarschijnlijk.
Dat zal toch nietquote:Op woensdag 29 april 2009 00:15 schreef Ambrosius het volgende:
WTF, kondigde de speaker de partij van Gonzo - Chardy nou nog aan?
Wel dusquote:
Bij de Australian Open begonnen ze dit jaar toch ook laat....quote:Op woensdag 29 april 2009 00:23 schreef Ambrosius het volgende:
Dit moet een record zijn voor de begintijd, een wedstrijd die begint rond 0.30.
Niet na middernacht volgens mij.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bij de Australian Open begonnen ze dit jaar toch ook laat....
Baghdatis en Hewitt begonnen toch ook midden in de nacht?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:23 schreef Ambrosius het volgende:
Dit moet een record zijn voor de begintijd, een wedstrijd die begint rond 0.30.
Nee, die begonnen rond half 12, maar speelden tot half 5quote:Op woensdag 29 april 2009 00:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Baghdatis en Hewitt begonnen toch ook midden in de nacht?
Ik kijk Betfair.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:27 schreef dekouwe het volgende:
wat ik me nou afvraag waar kijken jullie dit ? want ik zit op sport1 te kijken maareh .. ik zie niks
maar 0-40quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:46 schreef TheGeneral het volgende:
Rebreak Chardy.
2-1*
Laat Chardy maar winnen, goed voor de XL game.
Ik snap er ook niks van. Dat die Italianen 'm afmaken kan ik nog wel begrijpen, maar dat Gonzo nog is begonnen slaat echt nergens op. Laat ze morgenochtend rond 10.30 beginnen, heb je tenminste nog wat publiek en normale rust voor de spelers.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:58 schreef dekouwe het volgende:
Leuk joh tennissen om 1 uur 's nachts zonder publiek ...
Lijkt wel het luilak toernooi wat ik ooit is om 4 uur 's ochtends heb gespeeld
6-1quote:
Er zitten nog redelijk wat Italianen op de tribune.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:08 schreef dekouwe het volgende:
behoorlijk wat herrie daar op de achtergrond .. player/sponsor party is ook begonnen ?
Door in de tennisgamequote:
mooi, loopt tenminste niet alles door elkaarquote:Op woensdag 29 april 2009 01:13 schreef Ambrosius het volgende:
WAT! Tsonga-Gasquet gaat ook nog door?
quote:Op woensdag 29 april 2009 01:13 schreef Ambrosius het volgende:
WAT! Tsonga-Gasquet gaat ook nog door?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom doet hij dat, hij verdient toch al genoeg met tennissen?
IDie gaat zelfs mij boven de pet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Daarna moet de winnaar tegen Gulbis :quote:Op woensdag 29 april 2009 02:15 schreef Szura het volgende:
Gonzo
hoe zit het nou met Tsonga? hij staat inderdaad voor woensdag om 13:00 in de OOP
Om 1:00. Italiaanse randdebielen. Waarom niet gewoon om 10:00 of 11:00, dan heb je SPELING als het regent...quote:
Volgens de OOP om 13.00 uurquote:
Ja inderdaad, vandaar de vraag ookquote:Op woensdag 29 april 2009 09:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Om 1:00. Italiaanse randdebielen. Waarom niet gewoon om 10:00 of 11:00, dan heb je SPELING als het regent...
Ja, ik snap dat ook niet. En wel gisteren na middernacht nog beginnen.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Om 1:00. Italiaanse randdebielen. Waarom niet gewoon om 10:00 of 11:00, dan heb je SPELING als het regent...
Ja, toch onbegrijpelijk dat ze niet zeggen "We stoppen nu en we beginnen morgenochtend vroeg." En dan in het Italiaans natuurlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:21 schreef Norrage het volgende:
wat fucking bizar zeg, om 0.30 beginnen.....echt
Dan begrijpen de spelers het toch niet...quote:Op woensdag 29 april 2009 10:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, toch onbegrijpelijk dat ze niet zeggen "We stoppen nu en we beginnen morgenochtend vroeg." En dan in het Italiaans natuurlijk.
En in het Engels.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan begrijpen de spelers het toch niet...
Yes Sir.quote:
Het blijft wel Soderling hequote:Op woensdag 29 april 2009 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Soders maakt gehakt van Crivoi: 6-1 eerste set en Cilic doet dat met Rochus: 6-0. En Murray komt met nu al 5-0 tegen Monaco ook wel in dat rijtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |