En het jaar daarvoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:44 schreef Norrage het volgende:
Rome! Altijd garant voor legendarische partijen (behalve vorig jaar)
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nadal-Davydenko: 7-6(3) 6-7(8) 6-4.
Ja, da's wel waar. Wel vind ik geweldige driesetters (in een best-of-three) altijd een stuk minder legendarisch dan geweldige vijfsetters (in een best-of-five).quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nadal-Davydenko: 7-6(3) 6-7(8) 6-4.
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:45 schreef Ambrosius het volgende:
Federer vroeg tegen Dr. Ivo, ik vrees eigenlijk al.
Gedaanquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:16 schreef Chriz2k het volgende:
Niet vergeten de bracket in te vullen hè, boefjes?
Ter ere van Federico Luzzi.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
Maar wat zijn dat voor partijen op het centre court, demonstratiepartijen, maar waarvoor dan? De toopers tegen Italianen...alleen Nadal is er niet bij.
Oké, bedankt. Da's wel mooi.quote:
Het zijn geen officiele rondes, wel vaag ja...en nadal zit natuurlijk nog in barcelona...quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap het even niet. Ik zie net de OOP voor morgen: http://www.atpworldtour.c(...)ting/2009/416/op.pdf
Maar wat zijn dat voor partijen op het centre court, demonstratiepartijen, maar waarvoor dan? De toopers tegen Italianen...alleen Nadal is er niet bij.
En waarom zendt Sport1 morgen niks uit?
Ben jij soms geinteresseerd in dat baantje als persoonlijk psycholoog. Zou je geeneens extra tijd kostenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd hoe Federer het doet in Rome. Ik ben niet optimistisch, omdat ik denk dat er pas iets in positieve zin verandert als hij een coach/haptonoom/psycholoog inschakelt. Misschien doet hij al zoiets en dan vertelt hij daar waarschijnlijk niks over (in het geval van een haptonoom of een psycholoog) maar ik krijg niet die indruk.
Het zou voor Federer denk ik goed zijn om gewoon een keer vrijuit te spelen, zonder alle verwachtingen te proberen waar te maken. Al is de verwachting tegenwoordig dat hij vroeg in toernooien verliest,behalve dan op de GS'en.
Ja hoor, graag. Ik hoef alleen maar mijn posts erover te printen en in het Zwits te vertalen.quote:Op zondag 26 april 2009 11:46 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ben jij soms geinteresseerd in dat baantje als persoonlijk psycholoog. Zou je geeneens extra tijd kosten
Robredo heeft het niet eens geprobeerdquote:Op zondag 26 april 2009 17:42 schreef Federer-fan het volgende:
Alle demonstratiewedstrijden zijn afgrond. Dit zijn de uitslagen:
Fognini-Lopez 6-4
Djokovic-Seppi 6-4
Bracciali-Robredo 6-1
Murray-Bolelli 6-3
Volandri-Safin 6-4
Federer-Starace 7-5
Del Potro-Cipolla 6-4
quote:Op zondag 26 april 2009 17:44 schreef Ambrosius het volgende:
JCF verliest in de kwalificatie van Zverev.
gedaan , hoop alleen dat ik het dit keer wat beter doequote:Op zaterdag 25 april 2009 15:16 schreef Chriz2k het volgende:
Join de FOK!groepquote:Op maandag 27 april 2009 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gedaan , hoop alleen dat ik het dit keer wat beter doe
Donequote:Op zaterdag 25 april 2009 15:16 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2009 12:20 schreef Bruce117 het volgende:
Het zou wel een vreselijk mooie stunt zijn als Federer hier zou winnen, alleen die kans acht ik helaas behoorlijk klein.
Ik heb hem gekozen voor de XL-gamequote:Op maandag 27 april 2009 13:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bracket van MC was ik te laat mee, anders had ik jullie allemaal geowned natuurlijk
En wtf is Chela aan het doen tegen die dwerg
Het zal best een aardige speler zijn, maar ik vind Chela op gravel nog altijd wel de dikke favoriet. Chela moet tegen iedere speler van buiten de top 30 op gravel met 2 vingers in de neus kunnen winnen.quote:Op maandag 27 april 2009 13:50 schreef Norrage het volgende:
Die dwerg is anders de laatste tijd in vorm...ik weet niet, iedereen reageert steeds zo gechockeerd als ie een set wint en zo maar hij doet het gewoon goed...Hij heeft gewoon een mankement tegen goede spelers, maar verder....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |