In Monaco zat hij steeds te kijken naar zijn zwangere vrouw op de tribune, hij had gewoon zijn kop er niet bij, dat gaf hij later ook toe. Hij heeft iig nog niet de drive en het daaruit voortvloeiende niveau om op gravel echt potten te breken. (lees Roland Garros winnen over de rug van Nadal)quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd hoe Federer het doet in Rome. Ik ben niet optimistisch, omdat ik denk dat er pas iets in positieve zin verandert als hij een coach/haptonoom/psycholoog inschakelt. Misschien doet hij al zoiets en dan vertelt hij daar waarschijnlijk niks over (in het geval van een haptonoom of een psycholoog) maar ik krijg niet die indruk.
Het zou voor Federer denk ik goed zijn om gewoon een keer vrijuit te spelen, zonder alle verwachtingen te proberen waar te maken. Al is de verwachting tegenwoordig dat hij vroeg in toernooien verliest,behalve dan op de GS'en.
Niet meer 3-2* voor de roemeenquote:
Ik wist even niet dat Crivoi een qualifier was... die ga ik normaliter altijd uit de weg... pijnlijk foutjequote:Op maandag 27 april 2009 16:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat jullie zo verbaasd zijn over Blake.
De man kan werkelijk waar niets op gravel, terwijl Crivoi zich door de qualies heeft moeten tikken en daarin oa van Lapentti in 2 setjes wint.
Dat het scoreverloop zo vreemd is, tsja, das deels graveltennis ook ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |