Van dattum.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:15 schreef BarbaRob het volgende:
Nee kan niet, mits de man homo is, vroeg of laat komen er problemen.
Dus er komen alleen problemen als de man homo is ????quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:15 schreef BarbaRob het volgende:
Nee kan niet, mits de man homo is, vroeg of laat komen er problemen.
En van dattum.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:25 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Dus er komen alleen problemen als de man homo is ????
mits/tenzij
Het verschil tussen 'mits' en 'tenzij'
Mensen die het verschil tussen mits en tenzij niet kennen
Dat dusquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ALLE, maar dan ook echt ALLE mannen (homo uitgesloten) zouden hun beste vriendin neuken als ze het vroeg. dit is gewoon een feit.
een vrouw heeft 2 lijnen, sexlijn en vriendschapslijn
een man heeft 1 lijn, waar die dingen samen op 1 rijtje staan.
dus een man kan wel vrienden met je zijn, maar hij zou je ook neuken.
als je nu zegt: ja maar mijn beste vriend is anders blablabla, vraag hem een keer: neuken?
als hij dan nee zegt is hij:
1. homo
2. jij bent lelijk
3. hij heeft een vriendin
puntklaar.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ALLE, maar dan ook echt ALLE mannen (homo uitgesloten) zouden hun beste vriendin neuken als ze het vroeg. dit is gewoon een feit.
als je nu zegt: ja maar mijn beste vriend is anders blablabla, vraag hem een keer: neuken?
1. homo
2. jij bent lelijk
puntklaar.
fact.quote:
Niet vanuit het oogpunt van de vrouw.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Je kunt toch wel beste vriend zijn met een vrouw en haar doen? Ik zie het punt niet?
De waarheid is al uitgesproken, topic kan op slotquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
1. homo
2. jij bent lelijk
puntklaar.
Ik zie ook niet in waarom dat niet zou gaan. Dat de kans groter is dat het mis gaat spreekt voor zich (ene begint meer te voelen voor de ander, blabla).quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:35 schreef Electrocute het volgende:
Mannen en vrouwen kunnen best goede vrienden zijn. Ik heb genoeg mannelijke vrienden. Sommigen daarvan zullen het waarschijnlijk best wel op me kunnen, en andersom, maar dat staat een leuke vriendschap waarin niet geneukt wordt niet in de weg. En nee, ze zijn niet allemaal homo en ze hebben ook niet allemaal een vriendin.
Heeft zij ook een vriendin?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat een onzin. Ik ben meer dan 9 jaar geleden hele goede vrienden geworden met een vrouw. Er heeft nooit iets qua liefde of seks plaatsgevonden tussen ons en dat zal ook nooit gebeuren. Ik beschouw haar als mijn beste vriendin.
Ik ben in de tijd dat we elkaar kennen verliefd geworden op iemand anders, met haar verloofd, getrouwd en we hebben inmiddels samen een kind. De beste vriendin in kwestie komt hier zeer regelmatig over de vloer is een een goede vriendin van ons gezinnetje geworden.
je bent bezet, zie puntje 3.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat een onzin. Ik ben meer dan 9 jaar geleden hele goede vrienden geworden met een vrouw. Er heeft nooit iets qua liefde of seks plaatsgevonden tussen ons en dat zal ook nooit gebeuren. Ik beschouw haar als mijn beste vriendin.
Ik ben in de tijd dat we elkaar kennen verliefd geworden op iemand anders, met haar verloofd, getrouwd en we hebben inmiddels samen een kind. De beste vriendin in kwestie komt hier zeer regelmatig over de vloer is een een goede vriendin van ons gezinnetje geworden.
Dat is het punt ook niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:53 schreef Maanvis het volgende:
Als ik er bier mee kan zuipen en stoere dingen mee kan doen zie ik niet in waarom een vrouw geen goede vriendin van mij zou kunnen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |