We zullen zien of die het volhoudt, futures WS gaan ook weer richting de min. Maar het is nog vroeg, kan nog veel gebeurenquote:
Ik vind het nog niet echt groenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:57 schreef Anoniemos het volgende:
[..]
Volgens mij zien we alweer bijna een half uur groen
Ja, want gaat naar 10,50 tot 11,00quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
misschien wel interessant om met kpn long te gaan
ideaal voor naast het werk, kost niet zoveel tijd en stress.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:10 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wel een erg saai fondsmaar hij gaat naar 10+ ja.
Dat wordt dus koffie betalenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Toch weer een negatieve opening gehad. We zien vanmiddag wel of we weer andere posities gaan in nemen.
Niks nietquote:
Long of short?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Niks nietik zat immers short gister voor slutingstijd die gewoon met winst s'ochtens de deur uit konden terwijl de rest long zat. En daar plukken zij nu de vruchten van, ik had het lef niet om direct op longs over te gaan vanochtend. Ik neem denk ik rond de lunch wel weer wat posities in.
Hoe kan hij nu al weten welke positie hij rond de lunch inneemt?quote:
Het is nog even wachten op het nieuws van vandaag later in de middag. Niet geheel onbelangrijk nieuws en wat de beurs eventueel nog kan laten keren. Komt nog bij dat morgen ook genoeg belangrijk nieuws naar buiten komt om het nog een keer naar beneden te laten trekken.quote:
En nog een, vraag me echt af waar dit vandaan kwam, daar de DAX helemaal niets negatiefs doet.quote:
En nog een. Snap er geen hol van.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:33 schreef Anoniemos het volgende:
[..]
En nog een, vraag me echt af waar dit vandaan kwam, daar de DAX helemaal niets negatiefs doet.
ik ook niet...ik blijf even een beetje afwachten...zo mogelijk her en der een ritje proberen te maken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:01 schreef foetre het volgende:
de aex weet ook niet wat het wil.
Wat een stijging weer ineens. in 5 minuten van -0,2% naar + 0,2%. Ik kan echt niet volgen waar dit vandaan komtquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:04 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
ik ook niet...ik blijf even een beetje afwachten...zo mogelijk her en der een ritje proberen te maken.
based on?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:53 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik gooi er denk ik toch maar weer wat shorts tegenaan, de ss248
Inderdaad, het slaat echt alles. Eerst de onverklaarbare daling (wat op zich altijd kan natuurlijk), maar vervolgens ZO stijgen? Gewoon een lange lijn schuin naar boven.quote:
Daarom moet er gewoon richting gekozen worden en het liefst dan dik in de min.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:17 schreef Lemans24 het volgende:
Het gaat maar om kleine stijgingen en dalingen hoor, gewoon gemorrel in de marge.
Ook weer een geweldige steekproef, 350 mensen die dit cijfer bepalen. Tot zover de validiteit van dit cijfer.(zoals zo vele cijfers) Als we positiviteit uit dit soort cijfers moeten halen dan is het einde zoek, is nagenoeg hetzelfde als de gefabriceerde bankcijfers.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:14 schreef pberends het volgende:
Vreemd dat de DAX om 11.00 daalde na de positieve ZEW-index. Schijnbaar geloven ze dat de stijging alleen op hoop is gebaseerd ofzo.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:14 schreef pberends het volgende:
Vreemd dat de DAX om 11.00 daalde na de positieve ZEW-index. Schijnbaar geloven ze dat de stijging alleen op hoop is gebaseerd ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |