We zullen zien of die het volhoudt, futures WS gaan ook weer richting de min. Maar het is nog vroeg, kan nog veel gebeurenquote:
Ik vind het nog niet echt groenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:57 schreef Anoniemos het volgende:
[..]
Volgens mij zien we alweer bijna een half uur groen
Ja, want gaat naar 10,50 tot 11,00quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
misschien wel interessant om met kpn long te gaan
ideaal voor naast het werk, kost niet zoveel tijd en stress.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:10 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wel een erg saai fondsmaar hij gaat naar 10+ ja.
Dat wordt dus koffie betalenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Toch weer een negatieve opening gehad. We zien vanmiddag wel of we weer andere posities gaan in nemen.
Niks nietquote:
Long of short?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Niks nietik zat immers short gister voor slutingstijd die gewoon met winst s'ochtens de deur uit konden terwijl de rest long zat. En daar plukken zij nu de vruchten van, ik had het lef niet om direct op longs over te gaan vanochtend. Ik neem denk ik rond de lunch wel weer wat posities in.
Hoe kan hij nu al weten welke positie hij rond de lunch inneemt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |