Ik vreesde er wel voor ja.quote:Op maandag 20 april 2009 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Je had zeker weer een naamtopic verwacht?
Ze vergeten echte helden Wickedangelquote:Op maandag 20 april 2009 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
Ik had eerder verwacht dat de TT over tong zou gaan.
Andrea nogwat geloof ik.quote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is zij van Vroege Vogels.
Ik zie hetquote:Op maandag 20 april 2009 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb jou in de openingspost verwerkt
Nogiets dan?quote:Op maandag 20 april 2009 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Andrea is correct, haar achternaam is niet Nogwat.
Je bent een o-tje vergeten.quote:Op maandag 20 april 2009 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb jou in de openingspost verwerkt
Inmiddels toch ook op tv?quote:Op maandag 20 april 2009 22:25 schreef wyccie het volgende:
Vroege Vogels is toch een radioprogramma?
Is het rar dat ik har niet ken ?quote:Op maandag 20 april 2009 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat reken ik goed. Andrea van Pol
Wanneer en hoe laat?quote:Op maandag 20 april 2009 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
Inmiddels toch ook op tv?
Is hij van de EO?quote:Op maandag 20 april 2009 22:33 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk is 'ie niet te moeilijk.
Dan ga ik al bijna de deur uit. Of niet, als ik besluit dat ik later begin.quote:Op maandag 20 april 2009 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgen. 20 over 7, Ned2.
Waar ga je heen dan?quote:Op maandag 20 april 2009 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan ga ik al bijna de deur uit. Of niet, als ik besluit dat ik later begin.
Werken natuurlijk.quote:Op maandag 20 april 2009 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar ga je heen dan?
dan wordt ie wel geradenquote:
Oh! Waarom heet dat programma dan Vroege Vogels?quote:Op maandag 20 april 2009 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Op dinsdagavond?
Vroege nachtvogelsquote:Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh! Waarom heet dat programma dan Vroege Vogels?
Voor 's avonds geldt dat eerste nog steeds.
Mijn VCR doet het niet meer.quote:Op maandag 20 april 2009 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
Je kunt het toch opnemen, wyccie.
Ja hč.quote:Op maandag 20 april 2009 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond de man al een Brits hoofd hebben.
Ik vond hem een beetje op John Engels lijken, dat is ook bijna Britsquote:Op maandag 20 april 2009 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond de man al een Brits hoofd hebben.
Nee, die staat nu gewoon nutteloos te wezen boven mijn oude, ook defecte, dvd-speler. En mijn wandklok loopt inmiddels vijf uur achter.quote:Op maandag 20 april 2009 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus dat is nu een digitale klok met een hoop nutteloze onderdelen?
Nee.quote:Op maandag 20 april 2009 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vond hem een beetje op John Engels lijken, dat is ook bijna Brits
Is er een apparaat bij jou in huis dat het nog wél doet?quote:Op maandag 20 april 2009 22:50 schreef wyccie het volgende:
Nee, die staat nu gewoon nutteloos te wezen boven mijn oude, ook defecte, dvd-speler. En mijn wandklok loopt inmiddels vijf uur achter.
Gooi die rommel toch wegquote:Op maandag 20 april 2009 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, die staat nu gewoon nutteloos te wezen boven mijn oude, ook defecte, dvd-speler.
Die kun je niet verzetten? Hangt-ie te hoog zodat je er niet meer bij kunt?quote:En mijn wandklok loopt inmiddels vijf uur achter.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
Is er een apparaat bij jou in huis dat het nog wél doet?
Ja, maar dan moet dat spul dus achterop de fiets naar de Milieustraat. Ik wacht wel tot ik ooit een auto heb.quote:
Nog niet zo lang geleden batterijen vervangen, dus ik koop gewoon een keer een nieuwe.quote:Die kun je niet verzetten? Hangt-ie te hoog zodat je er niet meer bij kunt?
Daar heb je wat aan. Een waterkoker kookt eh... waterquote:Op maandag 20 april 2009 22:53 schreef wyccie het volgende:
De waterkoker doet het al ruim acht jaar!
In Amsterdam is dat veel beter geregeldquote:Op maandag 20 april 2009 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet dat spul dus achterop de fiets naar de Milieustraat. Ik wacht wel tot ik ooit een auto heb.![]()
Ik gebruik het ding elke dag. Ik ben er heel blij mee.quote:Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
Daar heb je wat aan. Een waterkoker kookt eh... water
Jullie gooien het gewoon uit het raam?quote:Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
In Amsterdam is dat veel beter geregeld
Volgens mij heb je daar weinig plezier van. Je moet constant het water blijven verversen anders kookt-ie nog droog ook.quote:Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar heb je wat aan. Een waterkoker kookt eh... water
Daar flikker je het gewoon buiten?quote:Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Amsterdam is dat veel beter geregeld
Waarschijnlijk houdt ie er morgen ķķk mee opquote:Op maandag 20 april 2009 22:58 schreef wyccie het volgende:
Ik gebruik het ding elke dag. Ik ben er heel blij mee.
Oh, als dat zo is, krijg ik een nieuwe van jou!quote:Op maandag 20 april 2009 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
Waarschijnlijk houdt ie er morgen ķķk mee op
quote:Op maandag 20 april 2009 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij heb je daar weinig plezier van. Je moet constant het water blijven verversen anders kookt-ie nog droog ook.
Had je gedachtquote:Op maandag 20 april 2009 23:00 schreef wyccie het volgende:
Oh, als dat zo is, krijg ik een nieuwe van jou!
Dit heb ik 2 dagen moeten missenquote:Op maandag 20 april 2009 23:03 schreef wyccie het volgende:
Mijn waterkoker is razendsnel en kan niet droog koken. En het houdt geen pit bezet. Superhandig dus.
Niet uit het raam.quote:
Wat heb je eigenlijk gedaan? Toch geen boek gelezen, hč?quote:
We weten zelfs nog niet eens of meneer de fotograaf goed kent.quote:Op maandag 20 april 2009 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Maar goed, qua plaatje komen we niet veel verder.
Whehehe. Bij welk plaatje had ik dat ook weer gepost?quote:Op maandag 20 april 2009 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
We weten zelfs nog niet eens of meneer de fotograaf goed kent.
Het was iig niet bij David Lynch. Daarvan was de kapper de rode draad wat hints betreft.quote:Op maandag 20 april 2009 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Bij welk plaatje had ik dat ook weer gepost?
Het tweede plaatje is een hint.quote:Op maandag 20 april 2009 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Maar goed, qua plaatje komen we niet veel verder. Kunnen we een hint krijgen?
quote:Op maandag 20 april 2009 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft de hoes van Animals ontworpen?
Erg nuttig, kan ik me herinnerenquote:Op maandag 20 april 2009 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was iig niet bij David Lynch. Daarvan was de kapper de rode draad wat hints betreft.
Ben tong80 en ben benieuwdquote:Op maandag 20 april 2009 23:55 schreef Sloggi het volgende:
Ik ga ook slapen. Als 'ie morgen nog open staat geef ik het antwoord wel.
Bij een Britse prinses.quote:Op maandag 20 april 2009 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
Whehehe. Bij welk plaatje had ik dat ook weer gepost?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:53 schreef Sloggi het volgende:
Ik stuur 'm door naar RJP voor slimme mensen.
Oh jaquote:
Je bent hier bij de dummies, dummy.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:53 schreef Sloggi het volgende:
Ik stuur 'm door naar RJP voor slimme mensen.
Zo moeilijk was 'ie nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bent hier bij de dummies, dummy.
Weet ik, ik kom alleen niet op de naam. Het is zo'n oh ja-vraag (of -antwoord).quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:42 schreef Sloggi het volgende:
Zo moeilijk was 'ie nou ook weer niet hoor.
Ja hoor, beetje druk, da's alles.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:11 schreef wyccie het volgende:
Hee Peace, alles ok?
quote:Groeit ie?
Ja, wat zou ik anders moeten bedoelen.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:48 schreef peaceman het volgende:
Als je Lennon bedoelt... ja die groeit gestaag.
Van mij natuurlijkquote:Op woensdag 22 april 2009 23:02 schreef wyccie het volgende:
Ah, geweldig. Dat soort kindjes zijn de beste.![]()
Van wie heeft hij dat?
Het was Storm Thorgerson, lid van Hipgnosis.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weet ik, ik kom alleen niet op de naam. Het is zo'n oh ja-vraag (of -antwoord).
quote:
We kennen jouw babyfoto, je was alles behalve een huilbaby volgens mijquote:Hij heeft het van mij hoor, Peace was als baby een huilbaby en ik heel lief.... duidelijk dus.
Terecht.quote:Vanavond is de uitzending van DWDD helemaal gewijd aan Martin Bril.![]()
Veel plezierquote:Scrut... morgenavond gaan we naar de RR!!!
Sorry, sorry x 1000000quote:
Tot 2,5 jaar was ik de liefste baby die je je kon wensen, daarna ging het bergafwaarts met mij... aldus mijn moeder uiteindelijk wel weer goedgekomen hoor.quote:We kennen jouw babyfoto, je was alles behalve een huilbaby volgens mij![]()
[..]
Vind ik ook... ik ga het opnemen, want we gaan vanavond met zn drietjes de stad in.. shoppen!quote:Terecht.
[..]
Thnx!quote:Veel plezier
Sinds een jaar of 5 pas....quote:Op donderdag 23 april 2009 15:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tot 2,5 jaar was ik de liefste baby die je je kon wensen, daarna ging het bergafwaarts met mij... aldus mijn moeder uiteindelijk wel weer goedgekomen hoor.
Hmmm, ik heb even in MED gekeken maar hij is niet geband.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Ik denk het ook niet. Maar tong laat niet van zich horen. Hij heeft niet eens laten weten dat Cat Stevens/Yusuf goed was
Lamon was ook even geband wegens posten van een pm. Tja, hoe suf kun je zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, ik heb even in MED gekeken maar hij is niet geband.
Wie is Lamon? Of is dat 'die ene' uit jullie semibikkeltijd-topic?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lamon was ook even geband wegens posten van een pm. Tja, hoe suf kun je zijn
quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie is Lamon? Of is dat 'die ene' uit jullie semibikkeltijd-topic?
Echt wel. Uniek. Verder bespreek ik geen medesemibikkelaarsquote:
Gelukkig zijn de users hier een stuk saaierquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt wel. Uniek. Verder bespreek ik geen medesemibikkelaars![]()
Nee hoor. Past niet op het bordquote:Mooi Scrabblewoord: medesemibikkelaar.
Ik wist dat je dat ging zeggen!!!!!quote:
Wel voorspelbaarderquote:Gelukkig zijn de users hier een stuk saaier
Meen je dat nouquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:38 schreef wyccie het volgende:
Wij zijn hier toch ook al bijna aan het semibikkelen.
Semibikkeltijd voor Dummies.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:38 schreef wyccie het volgende:
Wij zijn hier toch ook al bijna aan het semibikkelen.
Ik ook...quote:
Nee, ben op mn werk en heb zooo geen zin meer.quote:
Beter van wel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:54 schreef Diaan73 het volgende:
. Hopelijk is het vanavond minder of nog liever over.
Work is a four-letter wordquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:55 schreef pos het volgende:
[..]
Nee, ben op mn werk en heb zooo geen zin meer.
Hoi Posquote:Hoi Scrut
Doe niet zo raarquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien ontvlucht ik de stad wel
Koninginnenacht altijd de Jordaan in en koninginnedag in ieder geval naar het vondelparkquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Degene met wie ik op stap zou doet raar, vandaar![]()
Wat ga jij doen?
Dat is dan jammer, Scrutquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij gaan elkaar niet tegenkomen, pos
O wat leuk..waar is het?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Diaan gaat vanavond naar Tribute to Bob Marley
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Diaan gaat vanavond naar Tribute to Bob Marley
Klinkt allemaal erg leuk Diaan, veel plezier en doe Peace de groeten van mequote:Op vrijdag 24 april 2009 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
met Peaceman. En inderdaad in Hengelo, klein zaaltje en erg knus.
En Pos, ik ga op 31 mei naar Pinkpop en ga dan dus Madness zienJippie!!
Ow en we gaan met Koninginnedag naar Julianadorp aan Zee, even 4 dagen uitwaaien.dag Scrut.
Wij mogen om half 5 naar huis ipv 5 uur![]()
Goeiemorgen.quote:
het gaat om het innerlijkquote:
Nee, maar had wel gekund. Door zijn uiterlijk kreeg ie geen zelfvetrouwenquote:
Ik denk dat het gewoon Simone Signoret is.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:41 schreef tong80 het volgende:
Ziet eruit als iemand uit 2009 die er uit wil zien als een filmster uit de eerste helft van de vorige eeuw
Naturellement, c'est pour "Dummies" ici, bien penséquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon Simone Signoret is.
Dat was dan ook een prachtrol van haarquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:08 schreef qonmann het volgende:
"La vie devant soi"..daar houdt mijn Simone kennis op
Ok, trappetjes op en af enzo..in een oud huis in Parijs, wellicht dat ik wel meer films herken..quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was dan ook een prachtrol van haar
Rupert Everet ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Simone was de favoriete actrice van m'n moeder
[ afbeelding ]
Deze had je vast wel herkendquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rupert Everet ?
Stom dat ik Signoret niet herkende
Zie ik daar een omgekeerd kruis hangen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Het gedeelte onder z'n kop, z'n dikke nek, zegt iets over wat hij voor z'n beroep deed/doet.
Dat lijkt me nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zie ik daar een omgekeerd kruis hangen?
Jonger dan Prost, hebben vermoedelijk nog wel tegen elkaar gereden maar dat is vooral omdat beiden een hele lange carričre hadden.quote:
hmm..jonger nog wel, Villeneuve klinkt frans, maar dat is een Canadees toch ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jonger dan Prost, hebben vermoedelijk nog wel tegen elkaar gereden maar dat is vooral omdat beiden een hele lange carričre hadden.
Villeneuve is inderdaad een Canadees. Het is niet bepaald een onbekende rijder, hij reed zelfs voor de Scuderia Ferrari.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
hmm..jonger nog wel, Villeneuve klinkt frans, maar dat is een Canadees toch ?
Hij is die Nederlandse judoka die beter is dan Dennis van der Geest. Helaas voor hem heet z'n vader niet Cor.quote:
Die weet ik niet.quote:Op maandag 27 april 2009 18:50 schreef tong80 het volgende:
En zijn naam ?
Dennis z'n tijd op de tatami is geweest, die is teveel met andere dingen bezig.quote:Trouwens Dennis werd wereldkampioen en deze won zelver op het EK
Ja momentel wel maar 2 jaar geleden nog niet.quote:Op maandag 27 april 2009 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die weet ik niet.
[..]
Dennis z'n tijd op de tatami is geweest, die is teveel met andere dingen bezig.
Maar ten tijde van de Olympische Spelen was meneer op de foto al aan de beurt, vond ik. Heet-ie niet Gruiters of zo?quote:Op maandag 27 april 2009 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja momentel wel maar 2 jaar geleden nog niet.
Ik speel nu de advocaat van de duivel
Ik reken hem goed.quote:Op maandag 27 april 2009 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ten tijde van de Olympische Spelen was meneer op de foto al aan de beurt, vond ik. Heet-ie niet Gruiters of zo?
Tja, die is weg door het verdwijnen van het postkantoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:25 schreef Gellius het volgende:
Scrutinizer, weet jij waar de PIN-automaat is gebleven? Goddomme?
Hadden ze nog met jou overlegd toen de machine nog maar onlangs van kleur veranderde?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:38 schreef Gellius het volgende:. Dat was mijn pinautomaat! God, wat ik daar wel niet allemaal gepind heb. Duizenden euro's. Duizenden!
Ik ga er vanuit dat Adeline de belangen van de straat behartigt.quote:Zit je al in het buurtcomité?
wees nou eens sterk...quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:22 schreef peaceman het volgende:
Sorry Tong, mijn bed roept....
We stoppen helemaal nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:10 schreef Scrutinizer het volgende:
We stoppen pas als we deel #777 vol hebben.
Oh ja, dat is waar ook.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:40 schreef Gellius het volgende:
Het is dat NoCig een shred plaatste bij de overnaburen, maar ik heb črg gelachen om deze:
Ik. En tong nu ook.quote:
Dat is zo afgesproken met Gellius.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom zouden we moeten stoppen dan
Hij is de baas hier ?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zo afgesproken met Gellius.
Dan gaat hij hiernaast maar lekker dominant lopen doen.quote:
Ja maar ...quote:Op donderdag 30 april 2009 22:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan gaat hij hiernaast maar lekker dominant lopen doen.
quote:
Dit noem ik geen afspraak.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:10 schreef Scrutinizer het volgende:
We stoppen pas als we deel #777 vol hebben.
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:47 schreef Gellius het volgende:
Ik denk dat het de hoogste tijd voor Wickedangel en Qonman is om naar bedje te gaan. Ze zijn wat ongezeglijk, merk ik.
Beetje flauw om qonmann hiervan de schuld te geven, die jongen heeft al zo'n zware dag.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben niet degene die ruzie zoekt. Ik ga P&W kijken.
Snookčr?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:12 schreef Gellius het volgende:
Ik denk namelijk dat het hier om een Franse snookerspeler gaat.
Tot het volgende topic...quote:
Weet de buurvrouw daar al van?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:12 schreef pyl het volgende:![]()
Ach, ik dacht bij nader inzien: laat ik niet gaan stoken in een slecht huwelijk.
Nee hoor, de buurvrouw en ik zijn tot beider volle tevredenheid niet verder geraakt dan een Platonische ambtelijke voorbehandeling.quote:
Dus de buurman en mevrouw pyl zijn ook niet getrouwd?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee hoor, de buurvrouw en ik zijn tot beider volle tevredenheid niet verder geraakt dan een Platonische ambtelijke voorbehandeling.
Ik was net weer gewend aan een "normaal" ritme, had zelfs weer een weekend-gevoel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:33 schreef wyccie het volgende:
Voor jou is dat toch niet zo erg? 't Is niet dat het erg is als je vergeet te werken.
De rest? Volgens mij is bijna iedereen vrij vandaag.quote:Ik heb geen daggevoel meer. Vandaag lekker een dagje genomen, maar nu zit ik weer binnen. Ik ga me zo omkleden en naar buiten. Jammer dat de rest niet vrij is.
Wat is datquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was net weer gewend aan een "normaal" ritme,
Ah hij is er weerquote:
Ben niet weggeweest!...beetje druk met de buitengebieden erbij.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |