Die weet ik niet.quote:Op maandag 27 april 2009 18:50 schreef tong80 het volgende:
En zijn naam ?
Dennis z'n tijd op de tatami is geweest, die is teveel met andere dingen bezig.quote:Trouwens Dennis werd wereldkampioen en deze won zelver op het EK
Ja momentel wel maar 2 jaar geleden nog niet.quote:Op maandag 27 april 2009 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die weet ik niet.
[..]
Dennis z'n tijd op de tatami is geweest, die is teveel met andere dingen bezig.
Maar ten tijde van de Olympische Spelen was meneer op de foto al aan de beurt, vond ik. Heet-ie niet Gruiters of zo?quote:Op maandag 27 april 2009 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja momentel wel maar 2 jaar geleden nog niet.
Ik speel nu de advocaat van de duivel
Ik reken hem goed.quote:Op maandag 27 april 2009 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ten tijde van de Olympische Spelen was meneer op de foto al aan de beurt, vond ik. Heet-ie niet Gruiters of zo?
Tja, die is weg door het verdwijnen van het postkantoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:25 schreef Gellius het volgende:
Scrutinizer, weet jij waar de PIN-automaat is gebleven? Goddomme?
Hadden ze nog met jou overlegd toen de machine nog maar onlangs van kleur veranderde?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:38 schreef Gellius het volgende:. Dat was mijn pinautomaat! God, wat ik daar wel niet allemaal gepind heb. Duizenden euro's. Duizenden!
Ik ga er vanuit dat Adeline de belangen van de straat behartigt.quote:Zit je al in het buurtcomité?
wees nou eens sterk...quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:22 schreef peaceman het volgende:
Sorry Tong, mijn bed roept....
We stoppen helemaal nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:10 schreef Scrutinizer het volgende:
We stoppen pas als we deel #777 vol hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |