Dat is dan jammer, Scrutquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij gaan elkaar niet tegenkomen, pos
O wat leuk..waar is het?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Diaan gaat vanavond naar Tribute to Bob Marley
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Diaan gaat vanavond naar Tribute to Bob Marley
Klinkt allemaal erg leuk Diaan, veel plezier en doe Peace de groeten van mequote:Op vrijdag 24 april 2009 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
met Peaceman. En inderdaad in Hengelo, klein zaaltje en erg knus.
En Pos, ik ga op 31 mei naar Pinkpop en ga dan dus Madness zienJippie!!
Ow en we gaan met Koninginnedag naar Julianadorp aan Zee, even 4 dagen uitwaaien.dag Scrut.
Wij mogen om half 5 naar huis ipv 5 uur![]()
Goeiemorgen.quote:
het gaat om het innerlijkquote:
Nee, maar had wel gekund. Door zijn uiterlijk kreeg ie geen zelfvetrouwenquote:
Ik denk dat het gewoon Simone Signoret is.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:41 schreef tong80 het volgende:
Ziet eruit als iemand uit 2009 die er uit wil zien als een filmster uit de eerste helft van de vorige eeuw
Naturellement, c'est pour "Dummies" ici, bien penséquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon Simone Signoret is.
Dat was dan ook een prachtrol van haarquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:08 schreef qonmann het volgende:
"La vie devant soi"..daar houdt mijn Simone kennis op
Ok, trappetjes op en af enzo..in een oud huis in Parijs, wellicht dat ik wel meer films herken..quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was dan ook een prachtrol van haar
Rupert Everet ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Simone was de favoriete actrice van m'n moeder
[ afbeelding ]
Deze had je vast wel herkendquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rupert Everet ?
Stom dat ik Signoret niet herkende
Zie ik daar een omgekeerd kruis hangen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Het gedeelte onder z'n kop, z'n dikke nek, zegt iets over wat hij voor z'n beroep deed/doet.
Dat lijkt me nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zie ik daar een omgekeerd kruis hangen?
Jonger dan Prost, hebben vermoedelijk nog wel tegen elkaar gereden maar dat is vooral omdat beiden een hele lange carrière hadden.quote:
hmm..jonger nog wel, Villeneuve klinkt frans, maar dat is een Canadees toch ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jonger dan Prost, hebben vermoedelijk nog wel tegen elkaar gereden maar dat is vooral omdat beiden een hele lange carrière hadden.
Villeneuve is inderdaad een Canadees. Het is niet bepaald een onbekende rijder, hij reed zelfs voor de Scuderia Ferrari.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
hmm..jonger nog wel, Villeneuve klinkt frans, maar dat is een Canadees toch ?
Hij is die Nederlandse judoka die beter is dan Dennis van der Geest. Helaas voor hem heet z'n vader niet Cor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |