Ik vreesde er wel voor ja.quote:Op maandag 20 april 2009 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Je had zeker weer een naamtopic verwacht?
Ze vergeten echte helden Wickedangelquote:Op maandag 20 april 2009 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
Ik had eerder verwacht dat de TT over tong zou gaan.
Andrea nogwat geloof ik.quote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is zij van Vroege Vogels.
Ik zie hetquote:Op maandag 20 april 2009 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb jou in de openingspost verwerkt
Nogiets dan?quote:Op maandag 20 april 2009 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Andrea is correct, haar achternaam is niet Nogwat.
Je bent een o-tje vergeten.quote:Op maandag 20 april 2009 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb jou in de openingspost verwerkt
Inmiddels toch ook op tv?quote:Op maandag 20 april 2009 22:25 schreef wyccie het volgende:
Vroege Vogels is toch een radioprogramma?
Is het rar dat ik har niet ken ?quote:Op maandag 20 april 2009 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat reken ik goed. Andrea van Pol
Wanneer en hoe laat?quote:Op maandag 20 april 2009 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
Inmiddels toch ook op tv?
Is hij van de EO?quote:Op maandag 20 april 2009 22:33 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk is 'ie niet te moeilijk.
Dan ga ik al bijna de deur uit. Of niet, als ik besluit dat ik later begin.quote:Op maandag 20 april 2009 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgen. 20 over 7, Ned2.
Waar ga je heen dan?quote:Op maandag 20 april 2009 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan ga ik al bijna de deur uit. Of niet, als ik besluit dat ik later begin.
Werken natuurlijk.quote:Op maandag 20 april 2009 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar ga je heen dan?
dan wordt ie wel geradenquote:
Oh! Waarom heet dat programma dan Vroege Vogels?quote:Op maandag 20 april 2009 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Op dinsdagavond?
Vroege nachtvogelsquote:Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh! Waarom heet dat programma dan Vroege Vogels?
Voor 's avonds geldt dat eerste nog steeds.
Mijn VCR doet het niet meer.quote:Op maandag 20 april 2009 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
Je kunt het toch opnemen, wyccie.
Ja hè.quote:Op maandag 20 april 2009 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond de man al een Brits hoofd hebben.
Ik vond hem een beetje op John Engels lijken, dat is ook bijna Britsquote:Op maandag 20 april 2009 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond de man al een Brits hoofd hebben.
Nee, die staat nu gewoon nutteloos te wezen boven mijn oude, ook defecte, dvd-speler. En mijn wandklok loopt inmiddels vijf uur achter.quote:Op maandag 20 april 2009 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus dat is nu een digitale klok met een hoop nutteloze onderdelen?
Nee.quote:Op maandag 20 april 2009 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vond hem een beetje op John Engels lijken, dat is ook bijna Brits
Is er een apparaat bij jou in huis dat het nog wél doet?quote:Op maandag 20 april 2009 22:50 schreef wyccie het volgende:
Nee, die staat nu gewoon nutteloos te wezen boven mijn oude, ook defecte, dvd-speler. En mijn wandklok loopt inmiddels vijf uur achter.
Gooi die rommel toch wegquote:Op maandag 20 april 2009 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, die staat nu gewoon nutteloos te wezen boven mijn oude, ook defecte, dvd-speler.
Die kun je niet verzetten? Hangt-ie te hoog zodat je er niet meer bij kunt?quote:En mijn wandklok loopt inmiddels vijf uur achter.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
Is er een apparaat bij jou in huis dat het nog wél doet?
Ja, maar dan moet dat spul dus achterop de fiets naar de Milieustraat. Ik wacht wel tot ik ooit een auto heb.quote:
Nog niet zo lang geleden batterijen vervangen, dus ik koop gewoon een keer een nieuwe.quote:Die kun je niet verzetten? Hangt-ie te hoog zodat je er niet meer bij kunt?
Daar heb je wat aan. Een waterkoker kookt eh... waterquote:Op maandag 20 april 2009 22:53 schreef wyccie het volgende:
De waterkoker doet het al ruim acht jaar!
In Amsterdam is dat veel beter geregeldquote:Op maandag 20 april 2009 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet dat spul dus achterop de fiets naar de Milieustraat. Ik wacht wel tot ik ooit een auto heb.![]()
Ik gebruik het ding elke dag. Ik ben er heel blij mee.quote:Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
Daar heb je wat aan. Een waterkoker kookt eh... water
Jullie gooien het gewoon uit het raam?quote:Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
In Amsterdam is dat veel beter geregeld
Volgens mij heb je daar weinig plezier van. Je moet constant het water blijven verversen anders kookt-ie nog droog ook.quote:Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar heb je wat aan. Een waterkoker kookt eh... water
Daar flikker je het gewoon buiten?quote:Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Amsterdam is dat veel beter geregeld
Waarschijnlijk houdt ie er morgen óók mee opquote:Op maandag 20 april 2009 22:58 schreef wyccie het volgende:
Ik gebruik het ding elke dag. Ik ben er heel blij mee.
Oh, als dat zo is, krijg ik een nieuwe van jou!quote:Op maandag 20 april 2009 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
Waarschijnlijk houdt ie er morgen óók mee op
quote:Op maandag 20 april 2009 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij heb je daar weinig plezier van. Je moet constant het water blijven verversen anders kookt-ie nog droog ook.
Had je gedachtquote:Op maandag 20 april 2009 23:00 schreef wyccie het volgende:
Oh, als dat zo is, krijg ik een nieuwe van jou!
Dit heb ik 2 dagen moeten missenquote:Op maandag 20 april 2009 23:03 schreef wyccie het volgende:
Mijn waterkoker is razendsnel en kan niet droog koken. En het houdt geen pit bezet. Superhandig dus.
Niet uit het raam.quote:
Wat heb je eigenlijk gedaan? Toch geen boek gelezen, hè?quote:
We weten zelfs nog niet eens of meneer de fotograaf goed kent.quote:Op maandag 20 april 2009 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Maar goed, qua plaatje komen we niet veel verder.
Whehehe. Bij welk plaatje had ik dat ook weer gepost?quote:Op maandag 20 april 2009 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
We weten zelfs nog niet eens of meneer de fotograaf goed kent.
Het was iig niet bij David Lynch. Daarvan was de kapper de rode draad wat hints betreft.quote:Op maandag 20 april 2009 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Bij welk plaatje had ik dat ook weer gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |