Beetje flauw om qonmann hiervan de schuld te geven, die jongen heeft al zo'n zware dag.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben niet degene die ruzie zoekt. Ik ga P&W kijken.
Snookčr?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:12 schreef Gellius het volgende:
Ik denk namelijk dat het hier om een Franse snookerspeler gaat.
Tot het volgende topic...quote:
Weet de buurvrouw daar al van?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:12 schreef pyl het volgende:![]()
Ach, ik dacht bij nader inzien: laat ik niet gaan stoken in een slecht huwelijk.
Nee hoor, de buurvrouw en ik zijn tot beider volle tevredenheid niet verder geraakt dan een Platonische ambtelijke voorbehandeling.quote:
Dus de buurman en mevrouw pyl zijn ook niet getrouwd?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee hoor, de buurvrouw en ik zijn tot beider volle tevredenheid niet verder geraakt dan een Platonische ambtelijke voorbehandeling.
Ik was net weer gewend aan een "normaal" ritme, had zelfs weer een weekend-gevoel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:33 schreef wyccie het volgende:
Voor jou is dat toch niet zo erg? 't Is niet dat het erg is als je vergeet te werken.
De rest? Volgens mij is bijna iedereen vrij vandaag.quote:Ik heb geen daggevoel meer. Vandaag lekker een dagje genomen, maar nu zit ik weer binnen. Ik ga me zo omkleden en naar buiten. Jammer dat de rest niet vrij is.
Wat is datquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was net weer gewend aan een "normaal" ritme,
Ah hij is er weerquote:
Ben niet weggeweest!...beetje druk met de buitengebieden erbij.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |