quote:Op maandag 20 april 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
L - L en Az, hoi ! lekker druk hier, top !
En aan het bier!quote:
Heee LLquote:
Jaja, jij wel...quote:
Up's and down's maar dat heb je overal. Vandaag een collega aanvaring gehad. Was te verwachten bij hem, dus niet echt vreemd.quote:Op maandag 20 april 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bevalt je baan nog een beetje of val je in slaap
Wedden van wel? Damn, dit is een van de gaafste singles atm (imho)quote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Deze vond ik leuk toch?
Wel zin in, maar ligt eraan wanneer.... En of het vliegtuig gaat!quote:Op maandag 20 april 2009 22:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heee LLalles flex, bij jou ook?
heb jij zin in een fok/3fm bbq op het mediapark?
Damn..quote:Op maandag 20 april 2009 22:05 schreef Litton-Lane het volgende:
En nee, je hebt ze niet kleiner dan 0,5 liter....
White liesquote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef -Hans- het volgende:
W00t ! gewoon de show beginnen met White Lies. De toon is gezet, en hoe!
quote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaja, jij wel...Uiteraard ook weer Guinness, of niet? Trek ik wel even wat slootwater open (Heineken)
quote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Up's and down's maar dat heb je overal. Vandaag een collega aanvaring gehad. Was te verwachten bij hem, dus niet echt vreemd.
Maar over het algemeen gesproken: Jeah! het bevalt nog... Zeer goed eigenlijk.
Lekker hoor! en zo te lezen bevalt het werk ook nog steeds. Gaat dus lekker met jequote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Die had ik ook nog en de Corona's zijn nog niet koud.....
Ach met best een hoop en niet alleen mij, maar het werd persoonlijk vandaag. En dat moet je niet doen met Rieske!quote:Op maandag 20 april 2009 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
, waar irriteert hij je mee ?
Woehoeh! lekkerrrrrrrrrrrquote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wel zin in, maar ligt eraan wanneer.... En of het vliegtuig gaat!
Zit nu 3 maanden en 5 dagen in Ierland!
Jij ook al?quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef purplerose het volgende:
ik zit nu alvast the big bang theory te kijken, echte nerdshow![]()
echt geniaalquote:Op maandag 20 april 2009 22:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij ook al?
Kaley Cuoco was voor de reclame beter gekleed.
Aawww crap. Waarom keek ik dat nooit?quote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
echt geniaalnerdig kjoet
en kaley had in charmed nog minder dan dat ze nu heeft
Ik vind er geen reet aan!quote:Op maandag 20 april 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
3FM Meeeeeeee-ga-hit.. Ik vind het niet echt een bijzondere plaat.
Sinds enige tijd zijn ze vooral goed in discussiëren over stellingen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Waarom vind ik dit nog steeds niet leuk.... Muziek! Willen we, daar was 3voor12 zo goed in......
Ja, echt kud is het! Tempo is weer compleet weg... Weer zo'n zwaar onderwerp waar volgens mij veel mensen gewoon zitten te wachten op muziek. Zeker na een dag school of te hebben gewerkt. 't is geen radio 1quote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Waarom vind ik dit nog steeds niet leuk.... Muziek! Willen we, daar was 3voor12 zo goed in......
Ik ben trouwens allang blij dat ik die Andrewquote:Op maandag 20 april 2009 22:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds enige tijd zijn ze vooral goed in discussiëren over stellingen.
snap ik ook niet zo dude, 4 sexie wijven in weinig kledingquote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Aawww crap. Waarom keek ik dat nooit?
Klopt heb de afgelopen weken weinig geluisterd maar dat gaan we nu weer wél doenquote:Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaston !!!![]()
![]()
Hoi TV ! lang niet gezien, toch??
Voeg mij maar toe aan msn@objectief.orgquote:Op maandag 20 april 2009 22:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Woehoeh! lekkerrrrrrrrrrr
Ik doe gelijk trouwens ff een oproepje om die bbq mee te organiseren, ik ben altijd beter als rechterhand dan the big boss zeg maar
Nog toffer, een ekstra weekend VANAF de bqq op het mediapark![]()
Tof ! welkom terugquote:Op maandag 20 april 2009 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt heb de afgelopen weken weinig geluisterd maar dat gaan we nu weer wél doen
Rigby
Nou, opzich is het goed dat er iets aan nieuws wordt gedaan. Maar dit wordt in mijn ogen gewoon slecht uitgevoerd. Het interview gaat nog wel, maar het reageren, haalt echt alles uit dit programma....quote:Op maandag 20 april 2009 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt kud is het! Tempo is weer compleet weg... Weer zo'n zwaar onderwerp waar volgens mij veel mensen gewoon zitten te wachten op muziek. Zeker na een dag school of te hebben gewerkt. 't is geen radio 1.
Als je die wil horen , kan je ook podcasts downloadenquote:Op maandag 20 april 2009 22:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben trouwens allang blij dat ik die Andrewal heel lang niet heb gehoord!
Ja, het laatste is zeker waar en dat voegt echt zo weinig toe. Of ze zijn het met elkaar eens of juist niet en de tijd is te kort om er echt diep op in te gaanquote:Op maandag 20 april 2009 22:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nou, opzich is het goed dat er iets aan nieuws wordt gedaan. Maar dit wordt in mijn ogen gewoon slecht uitgevoerd. Het interview gaat nog wel, maar het reageren, haalt echt alles uit dit programma....
quote:Op maandag 20 april 2009 22:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je die wil horen , kan je ook podcasts downloaden
Veronica, bij Guzmania. Volgens mij ook wel terug te kijken.quote:Op maandag 20 april 2009 22:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oh, waar?
wordt uitzendinggemiste......
Ook, thanks. Heb ik hier niet.... ;-)quote:
Die komt toch naar Mundial festival?quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef Marc63 het volgende:
Wel een slecht programma zeg. Wordt Gerard omgeven door komieken, is hij nog de grappigste.
Zal wel aan mijn humor liggen.
Dat dus!quote:Op maandag 20 april 2009 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Ej Ej Ej Ej Ej Ej Stop !
De tekst... zo treurig.
Nu dus weerquote:Op maandag 20 april 2009 23:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik zou graag willen dat corton en metmichiel wat beter worden afgestemd qua muziek
ik hoor te vaak dubbele nummers
Dag mijnheerquote:
Goed bezig!quote:Op maandag 20 april 2009 23:22 schreef purplerose het volgende:
ATTENTIE
Het is weer zomer aan het worden, de plantjes zijn weer aan het groeien en de lammetjes staan weer in de wei. De temperaturen worden weer hoger en zon, veel zon. Mensen krijgen dan zin om te gaan bbq, zo ook wij![]()
Vandaar de vraag wie er zin heeft in een EKSTRA WEEKEND! bbq op het mediapark bij Michiel en Gerard voor de deurdus daarom even een animocheck of daar belangstelling voor zou zijn.
Laat het ff weten zodat we weten of we zoiets kunnen proberen te fixen
Hansquote:
Ej !quote:Op maandag 20 april 2009 23:26 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hansalles goed daar in het hoge Noorden
Ik ga even op zoek naar een plaatje... moetie ook bewegenquote:Op maandag 20 april 2009 23:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Briggy kan jij een cowbel smiley maken ?
Bij voorkeur.quote:Op maandag 20 april 2009 23:33 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik ga even op zoek naar een plaatje... moetie ook bewegen
Hooooiquote:Op maandag 20 april 2009 23:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goedemorgen/middag/avond/nacht (doorhalen wat niet van toepassing is).
niet persequote:Op maandag 20 april 2009 23:33 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik ga even op zoek naar een plaatje... moetie ook bewegen
Mijn 'lollige' groet refereert aan mijn vorige handtekening, dat op zijn beurt ook refereert aan een mededeling van een conducteur:quote:
Nou hij beweegt tochquote:
Voor de deur van de Peperbus wordt wel lastig hoor... Dan heb je toch echt wel op z'n minst medewerking nodig van Tjibbe Tjibsma, want het is niet zomaar openbaar terrein.quote:Op maandag 20 april 2009 23:22 schreef purplerose het volgende:
ATTENTIE
Het is weer zomer aan het worden, de plantjes zijn weer aan het groeien en de lammetjes staan weer in de wei. De temperaturen worden weer hoger en zon, veel zon. Mensen krijgen dan zin om te gaan bbq, zo ook wij![]()
Vandaar de vraag wie er zin heeft in een EKSTRA WEEKEND! bbq op het mediapark bij Michiel en Gerard voor de deurdus daarom even een animocheck of daar belangstelling voor zou zijn.
Laat het ff weten zodat we weten of we zoiets kunnen proberen te fixen
Dat had ik allang gelezen op Twitter.quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:20 schreef -Hans- het volgende:
Geloof dat Ilse vandaag te gast is bij Giel. Tof!.
Jaaaaaaaa Gieeelquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:26 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! even een JAAAAAAAAAAAAAAAAAa-momentje.. Dance With Somebody
Oeh ilsequote:
Misschien dat iemand, van de muziek of internet redactie, ons naar binnen kan laten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor de deur van de Peperbus wordt wel lastig hoor... Dan heb je toch echt wel op z'n minst medewerking nodig van Tjibbe Tjibsma, want het is niet zomaar openbaar terrein.
Rond kwart over 8 zei Giel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeh ilse. Hoelaat ? En wat voor een prijs ?
Naar binnen komen op het Mediapark is geen enkel probleem. Je kan zo langs de slagboom lopen, geen beveiliging te zien.quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Misschien dat iemand, van de muziek of internet redactie, ons naar binnen kan laten.
quote:
Beter dan de prijs op de wc zettenquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:26 schreef Sirolf het volgende:
Ilse de Schaal van Rigter dus. Leuke manier van uitreiken.
De waarheid zal wel ergens in het midden zittenquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:50 schreef cosmick het volgende:
Ik ben of Ilse-moe of vind dit gewoon niets aan.
Goedemorgen Hans!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De waarheid zal wel ergens in het midden zitten. Goedemorgen Cos
.
Ilse is gewoon leuk , alleen wordt te veel gedraait, dus kan mij in je inleven dat je het even te veel vindquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:50 schreef cosmick het volgende:
Ik ben of Ilse-moe of vind dit gewoon niets aan.
Uiteraardquote:
quote:
Ik draai d'r albums zelfs regelmatig als ik geen radio ter beschikking hebquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ilse is gewoon leuk , alleen wordt te veel gedraait, dus kan mij in je inleven dat je het even te veel vind
Moiquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Goedemorgen Hans!!!
Ik was gisteren met een logo bezig en heb een font gebruikt die "HansHand" heet.
Heb jij daar wat mee te maken?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Goedemorgen Hans!!!
Ik was gisteren met een logo bezig en heb een font gebruikt die "HansHand" heet.
Heb jij daar wat mee te maken?
Thanks!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op http://www.flickr.com/photos/3fm/ zijn nog meer foto's te vinden.
Echt welquote:
De heks met het witte haar, hoeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Trusten Mook! niet teveel aan Ilse denken
Het kan ook zijn dat een aantal draaibeurten niet is meegeteld hè, zoals bij locatie-uitzendingen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom heeft Kraak & Smaak die Schaal van Rigter eik niet gewonnenDat was immers de meest gedraaide plaat van een Nederlandse artiest vorig jaar. Of kon dat niet omdat anders Ilse niet zou winnen
![]()
Ah , ik had de dag (21 ipv 1) niet aangepast. Maar ze roepen dat 't over het jaar 2008 gaat, dus dan zou volgens http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaidaangepast?start_dag=01&start_maand=1&start_jaar=2008&start_uur=0&eind_dag=31&eind_maand=12&eind_jaar=2008&eind_uur=09&mode=platen Kraak & Smaak toch echt de meest gedraaide zijn...quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat een aantal draaibeurten niet is meegeteld hè, zoals bij locatie-uitzendingen.
Verder heb je ook nogal vreemde data geselecteerd. Op http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaidaangepast?start_dag=21&start_maand=4&start_jaar=2008&start_uur=0&eind_dag=21&eind_maand=4&eind_jaar=2009&eind_uur=0&mode=platen (van vandaag tot exact een jaar terug) zie je dat Ilse een stuk hoger staat, en Kraak en Smaak een stuk lager.
Het had ook Miss Montreal kunnen zijn. Die werd vanaf het najaar zo kapot gedraaid, dat ik voorzichtig al begon te voorspellen dat zij em zou krijgen. Des te meer omdat de Schaal van Rigter winnaars van de 2 voorgaande jaren ook ongeveer in die periode met hun single doorbraken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah , ik had de dag (21 ipv 1) niet aangepast. Maar ze roepen dat 't over het jaar 2008 gaat, dus dan zou volgens http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaidaangepast?start_dag=01&start_maand=1&start_jaar=2008&start_uur=0&eind_dag=31&eind_maand=12&eind_jaar=2008&eind_uur=09&mode=platen Kraak & Smaak toch echt de meest gedraaide zijn...
Hoorde gisteren van een oud-klasgenoot die bij Radio2 werkt dat de toekomst van Llink nog niet zeker is ondanks het behaalde aantal leden...quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:24 schreef themauster het volgende:
http://www.radio.nl/2003/(...)/2009/04/141159.html
Floortje naar BNN 3 op reis wordt samenwerking tussen llink en bnn
Interview met Floortje in Volkskrant magazinequote:Op dinsdag 21 april 2009 11:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoorde gisteren van een oud-klasgenoot die bij Radio2 werkt dat de toekomst van Llink nog niet zeker is ondanks het behaalde aantal leden...
Schijnt afgelopen zaterdag ook iets over in het NRC te hebben gestaan.
flirt je stijf om kwart voor 12quote:
Het is wel een samenwerking tussen 2 jonge omroepen. Kan me wel indenken dat de oude omroepen zo geworteld zijn in de oude zuilenmaatschappij dat zij liever het omroepbestel in stand willen houden. Hoewel de oudere omroepen natuurlijk ook wel samen hebben gewerkt voor actualiteitenprogramma's.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Interview met Floortje in Volkskrant magazine. Dat dit soort samenwerkingen plaatsvindt, geeft overigens wel aan dat dat hele geneuzel met tig omroepen maar es afgelopen moet zijn (achterhaalde troep om met ene John B. te spreken
). Gewoon alles op één hoop en daarmee fatsoenlijke programma's maken (check BBC).
Goed dat 3 op reis behouden blijft uiteraard.
was haassstikke gezellig hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:54 schreef TIM-846 het volgende:
Zat ik gewoon al een uur in het verkeerde topic![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Moest meteen aan je denken Cos toen ik hem hnoorde
Ja toch?quote:MH kutnummer? Beter dan die van vorige weken eigenlijk (White Lies)...Niet denderend, maar wel beter aanhoorbaarder (en een beetje tegenvallend nummer van Greenday...Hebben leukere muziek gemaakt)
Je hebt het over Beggin, toch?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
[..]
Ja toch?
Dat nummer bestaat uit 1 kinderlijk eenvoudig melodietje wat met veel interessantdoenerij gebracht wordt en 3,5 minuut doorgaat.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben zo weer weg hoor
Maar vond het zo zielig, jij helemaal alleen hier [ afbeelding ]
Ik? Diegene die 3FM net zat is en nooit meer EW luistert?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:31 schreef purplerose het volgende:
Lief!
Zou jij zin hebben in een ekstra weekend bbq meet @ media park?
i guess thats a no?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik? Diegene die 3FM net zat is en nooit meer EW luistert?![]()
PR! Lunchen, roken en nu weer even aan het werk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:24 schreef purplerose het volgende:
waar is iedereen!!!
Cossie!?
Edje?!
anybodyyyy/???
oe! waar staat dat huis?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
PR! Lunchen, roken en nu weer even aan het werk.
Straks huizen kijken.
Zwollequote:
Als jij, SC, Zapster, Roel, Boris, Piles en Ed komen, zekerquote:heb jij zin in een bbq van de zomer op het mediapark met ekstra weekend?
Maar is dat dan die 3FM-bbq? Of zelf geregeld? Want ik hoorde Morpheus laatst toch ook over een meet ofzo?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:14 schreef purplerose het volgende:
Ik zal idd maar een stukje tiepen voor in de OP
We doen het samen regelen jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar is dat dan die 3FM-bbq? Of zelf geregeld? Want ik hoorde Morpheus laatst toch ook over een meet ofzo?
Dat moet dan ook wel jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
Lijkt mij wel leuk zo'n BBQAls Roel, Hans, Cos en de rest van de vaste topique clan komt, ben ik er zeker bij
![]()
Ze willen het samen regelen, maar de afdeling Tjibbe Tjibsma weet nog van niets.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar is dat dan die 3FM-bbq? Of zelf geregeld? Want ik hoorde Morpheus laatst toch ook over een meet ofzo?
Thanks! Jij ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga zo naar de Hypotheker CosGrappig
Succes met huizen kijken
Verrassingquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze willen het samen regelen, maar de afdeling Tjibbe Tjibsma weet nog van niets.
Dat laatste interesseert me dan niet eens zoquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:34 schreef purplerose het volgende:
Mij lijkt het supergaaf om te barbeknoeien terwijl michiel en gerard ook erbij staan en ekstra weekend aan het doen zijn
Het handigste is natuurlijk eerst om te checken of er animo voor is voor we tjibbe dibbe het idee voorleggen hequote:Op dinsdag 21 april 2009 14:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze willen het samen regelen, maar de afdeling Tjibbe Tjibsma weet nog van niets.
Oh, en hecht niet teveel waarde aan toezegging van usersquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het handigste is natuurlijk eerst om te checken of er animo voor is voor we tjibbe dibbe het idee voorleggen he
ik hoop natuurlijk stiekum dat hugo ook naar buiten komt en hapje mee bbqtquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat laatste interesseert me dan niet eens zo
ik ken het, vandaar dat ik altijd huiverig met iets te organiserenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, en hecht niet teveel waarde aan toezegging van usersIk ken dat
Ik heb besloten niks meer te organiserenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik ken het, vandaar dat ik altijd huiverig met iets te organiseren
Nee. Gewoon openbaar muziek afkrakenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat laatste interesseert me dan niet eens zo
Ik vind het nu al gezelligquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee. Gewoon openbaar muziek afkraken. En discussies aangaan met Veenstra Veenstra waarom er toch steeds sprake is van gesponsorde MegaHits.
Ja, en wel gaan voor NHG natuurlijjk!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:37 schreef SilentChaos het volgende:LOL @ Piles
@Cos:
Ja ik ga ff kijken hoeveel ik kan lenen. Ben afgelopen zaterdag wezen kijken naar een huis, was te klein eigenlijk, zeker voor het geld, maar ik kijk rustig verder...
Binnenkort ff kijken voor een ander huis en dan weet ik nu iets beter wat echt m'n max is (nu had ik de hele tijd zitten rekenen op die sites enzo, dat geeft een leuke indicatie natuurlijk, maar misschien kan je er net iets meer/minder uit halen)
En waarom ze maar steeds Lovefool van The Cardigans draaien terwijl dat het slechtste nummer is die ze ooit gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
haha ja en waarom bands als de Whombats nou zo geweldig gevonden worden
En dat je ze vervolgens 2 jaar later nooit meer hoort (GELUKKIG!)
Dat geldt voor iedere artiestquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:40 schreef purplerose het volgende:
als ze pearl jam draaien eens verder kijken dan alive, jeremy en black of doe dan een aparte versie van jeremy ofzo
Ja, een hele korte. Zonder ellelang gejengel op het eindquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:40 schreef purplerose het volgende:
doe dan een aparte versie van jeremy ofzo
Dat is een planquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
En waarom ze maar steeds Lovefool van The Cardigans draaien terwijl dat het slechtste nummer is die ze ooit gemaakt hebben.
Misschien dat we dan verzamelcd's kunnen maken met goede muziek om ze op ideeën te brengen.
Mag ik dan wel eerst even dat hiphopcd'tje scannen? Voor je het weet komt Tu-Pac op de radioquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Door mijn CD zal het gehalte hip-hop en heavy metal (ja rare combi) wel flink toenemen
Jaaaaa!!! Uiteraard!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hou niet van BBQ-en zonder bier, maar ik zal van Cos wel met de Chevy moeten komen zeker
Ik heb alleen belang bij pearl jamquote:
Heiligschennis!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, een hele korte. Zonder ellelang gejengel op het eind.
Nou, als jij je nou gaat bezatten, dan blijf ik wel nuchter en neem ik de Chevy wel mee naar Zwolle.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, kan ik weer geen bier drinken, m'n 2e hobby Cos, wat doe je
Ik denk dat SC geen vlekken in de bekleding wilquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:01 schreef purplerose het volgende:
wat heb ik aan fotoshop, ik wil en person met hugo in de chevy, hem stiekum bevoelen, en en en...
waarom woon je in godsnaam in zwolle, het gebeurd allemaal aan de andere kant van het land heejquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, als jij je nou gaat bezatten, dan blijf ik wel nuchter en neem ik de Chevy wel mee naar Zwolle.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat SC geen vlekken in de bekleding wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |