quote:
Beter dan de prijs op de wc zettenquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:26 schreef Sirolf het volgende:
Ilse de Schaal van Rigter dus. Leuke manier van uitreiken.
De waarheid zal wel ergens in het midden zittenquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:50 schreef cosmick het volgende:
Ik ben of Ilse-moe of vind dit gewoon niets aan.
Goedemorgen Hans!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De waarheid zal wel ergens in het midden zitten. Goedemorgen Cos
.
Ilse is gewoon leuk , alleen wordt te veel gedraait, dus kan mij in je inleven dat je het even te veel vindquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:50 schreef cosmick het volgende:
Ik ben of Ilse-moe of vind dit gewoon niets aan.
Uiteraardquote:
quote:
Ik draai d'r albums zelfs regelmatig als ik geen radio ter beschikking hebquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ilse is gewoon leuk , alleen wordt te veel gedraait, dus kan mij in je inleven dat je het even te veel vind
Moiquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Goedemorgen Hans!!!
Ik was gisteren met een logo bezig en heb een font gebruikt die "HansHand" heet.
Heb jij daar wat mee te maken?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Goedemorgen Hans!!!
Ik was gisteren met een logo bezig en heb een font gebruikt die "HansHand" heet.
Heb jij daar wat mee te maken?
Thanks!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op http://www.flickr.com/photos/3fm/ zijn nog meer foto's te vinden.
Echt welquote:
De heks met het witte haar, hoeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Trusten Mook! niet teveel aan Ilse denken
Het kan ook zijn dat een aantal draaibeurten niet is meegeteld hè, zoals bij locatie-uitzendingen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom heeft Kraak & Smaak die Schaal van Rigter eik niet gewonnenDat was immers de meest gedraaide plaat van een Nederlandse artiest vorig jaar. Of kon dat niet omdat anders Ilse niet zou winnen
![]()
Ah , ik had de dag (21 ipv 1) niet aangepast. Maar ze roepen dat 't over het jaar 2008 gaat, dus dan zou volgens http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaidaangepast?start_dag=01&start_maand=1&start_jaar=2008&start_uur=0&eind_dag=31&eind_maand=12&eind_jaar=2008&eind_uur=09&mode=platen Kraak & Smaak toch echt de meest gedraaide zijn...quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat een aantal draaibeurten niet is meegeteld hè, zoals bij locatie-uitzendingen.
Verder heb je ook nogal vreemde data geselecteerd. Op http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaidaangepast?start_dag=21&start_maand=4&start_jaar=2008&start_uur=0&eind_dag=21&eind_maand=4&eind_jaar=2009&eind_uur=0&mode=platen (van vandaag tot exact een jaar terug) zie je dat Ilse een stuk hoger staat, en Kraak en Smaak een stuk lager.
Het had ook Miss Montreal kunnen zijn. Die werd vanaf het najaar zo kapot gedraaid, dat ik voorzichtig al begon te voorspellen dat zij em zou krijgen. Des te meer omdat de Schaal van Rigter winnaars van de 2 voorgaande jaren ook ongeveer in die periode met hun single doorbraken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah , ik had de dag (21 ipv 1) niet aangepast. Maar ze roepen dat 't over het jaar 2008 gaat, dus dan zou volgens http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaidaangepast?start_dag=01&start_maand=1&start_jaar=2008&start_uur=0&eind_dag=31&eind_maand=12&eind_jaar=2008&eind_uur=09&mode=platen Kraak & Smaak toch echt de meest gedraaide zijn...
Hoorde gisteren van een oud-klasgenoot die bij Radio2 werkt dat de toekomst van Llink nog niet zeker is ondanks het behaalde aantal leden...quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:24 schreef themauster het volgende:
http://www.radio.nl/2003/(...)/2009/04/141159.html
Floortje naar BNN 3 op reis wordt samenwerking tussen llink en bnn
Interview met Floortje in Volkskrant magazinequote:Op dinsdag 21 april 2009 11:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoorde gisteren van een oud-klasgenoot die bij Radio2 werkt dat de toekomst van Llink nog niet zeker is ondanks het behaalde aantal leden...
Schijnt afgelopen zaterdag ook iets over in het NRC te hebben gestaan.
flirt je stijf om kwart voor 12quote:
Het is wel een samenwerking tussen 2 jonge omroepen. Kan me wel indenken dat de oude omroepen zo geworteld zijn in de oude zuilenmaatschappij dat zij liever het omroepbestel in stand willen houden. Hoewel de oudere omroepen natuurlijk ook wel samen hebben gewerkt voor actualiteitenprogramma's.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Interview met Floortje in Volkskrant magazine. Dat dit soort samenwerkingen plaatsvindt, geeft overigens wel aan dat dat hele geneuzel met tig omroepen maar es afgelopen moet zijn (achterhaalde troep om met ene John B. te spreken
). Gewoon alles op één hoop en daarmee fatsoenlijke programma's maken (check BBC).
Goed dat 3 op reis behouden blijft uiteraard.
was haassstikke gezellig hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:54 schreef TIM-846 het volgende:
Zat ik gewoon al een uur in het verkeerde topic![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Moest meteen aan je denken Cos toen ik hem hnoorde
Ja toch?quote:MH kutnummer? Beter dan die van vorige weken eigenlijk (White Lies)...Niet denderend, maar wel beter aanhoorbaarder (en een beetje tegenvallend nummer van Greenday...Hebben leukere muziek gemaakt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |