Je hebt het over Beggin, toch?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
[..]
Ja toch?
Dat nummer bestaat uit 1 kinderlijk eenvoudig melodietje wat met veel interessantdoenerij gebracht wordt en 3,5 minuut doorgaat.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben zo weer weg hoor
Maar vond het zo zielig, jij helemaal alleen hier [ afbeelding ]
Ik? Diegene die 3FM net zat is en nooit meer EW luistert?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:31 schreef purplerose het volgende:
Lief!
Zou jij zin hebben in een ekstra weekend bbq meet @ media park?
i guess thats a no?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik? Diegene die 3FM net zat is en nooit meer EW luistert?![]()
PR! Lunchen, roken en nu weer even aan het werk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:24 schreef purplerose het volgende:
waar is iedereen!!!
Cossie!?
Edje?!
anybodyyyy/???
oe! waar staat dat huis?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
PR! Lunchen, roken en nu weer even aan het werk.
Straks huizen kijken.
Zwollequote:
Als jij, SC, Zapster, Roel, Boris, Piles en Ed komen, zekerquote:heb jij zin in een bbq van de zomer op het mediapark met ekstra weekend?
Maar is dat dan die 3FM-bbq? Of zelf geregeld? Want ik hoorde Morpheus laatst toch ook over een meet ofzo?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:14 schreef purplerose het volgende:
Ik zal idd maar een stukje tiepen voor in de OP
We doen het samen regelen jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar is dat dan die 3FM-bbq? Of zelf geregeld? Want ik hoorde Morpheus laatst toch ook over een meet ofzo?
Dat moet dan ook wel jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
Lijkt mij wel leuk zo'n BBQAls Roel, Hans, Cos en de rest van de vaste topique clan komt, ben ik er zeker bij
![]()
Ze willen het samen regelen, maar de afdeling Tjibbe Tjibsma weet nog van niets.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar is dat dan die 3FM-bbq? Of zelf geregeld? Want ik hoorde Morpheus laatst toch ook over een meet ofzo?
Thanks! Jij ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga zo naar de Hypotheker CosGrappig
Succes met huizen kijken
Verrassingquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze willen het samen regelen, maar de afdeling Tjibbe Tjibsma weet nog van niets.
Dat laatste interesseert me dan niet eens zoquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:34 schreef purplerose het volgende:
Mij lijkt het supergaaf om te barbeknoeien terwijl michiel en gerard ook erbij staan en ekstra weekend aan het doen zijn
Het handigste is natuurlijk eerst om te checken of er animo voor is voor we tjibbe dibbe het idee voorleggen hequote:Op dinsdag 21 april 2009 14:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze willen het samen regelen, maar de afdeling Tjibbe Tjibsma weet nog van niets.
Oh, en hecht niet teveel waarde aan toezegging van usersquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het handigste is natuurlijk eerst om te checken of er animo voor is voor we tjibbe dibbe het idee voorleggen he
ik hoop natuurlijk stiekum dat hugo ook naar buiten komt en hapje mee bbqtquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat laatste interesseert me dan niet eens zo
ik ken het, vandaar dat ik altijd huiverig met iets te organiserenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, en hecht niet teveel waarde aan toezegging van usersIk ken dat
Ik heb besloten niks meer te organiserenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik ken het, vandaar dat ik altijd huiverig met iets te organiseren
Nee. Gewoon openbaar muziek afkrakenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat laatste interesseert me dan niet eens zo
Ik vind het nu al gezelligquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee. Gewoon openbaar muziek afkraken. En discussies aangaan met Veenstra Veenstra waarom er toch steeds sprake is van gesponsorde MegaHits.
Ja, en wel gaan voor NHG natuurlijjk!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:37 schreef SilentChaos het volgende:LOL @ Piles
@Cos:
Ja ik ga ff kijken hoeveel ik kan lenen. Ben afgelopen zaterdag wezen kijken naar een huis, was te klein eigenlijk, zeker voor het geld, maar ik kijk rustig verder...
Binnenkort ff kijken voor een ander huis en dan weet ik nu iets beter wat echt m'n max is (nu had ik de hele tijd zitten rekenen op die sites enzo, dat geeft een leuke indicatie natuurlijk, maar misschien kan je er net iets meer/minder uit halen)
En waarom ze maar steeds Lovefool van The Cardigans draaien terwijl dat het slechtste nummer is die ze ooit gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
haha ja en waarom bands als de Whombats nou zo geweldig gevonden worden
En dat je ze vervolgens 2 jaar later nooit meer hoort (GELUKKIG!)
Dat geldt voor iedere artiestquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:40 schreef purplerose het volgende:
als ze pearl jam draaien eens verder kijken dan alive, jeremy en black of doe dan een aparte versie van jeremy ofzo
Ja, een hele korte. Zonder ellelang gejengel op het eindquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:40 schreef purplerose het volgende:
doe dan een aparte versie van jeremy ofzo
Dat is een planquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
En waarom ze maar steeds Lovefool van The Cardigans draaien terwijl dat het slechtste nummer is die ze ooit gemaakt hebben.
Misschien dat we dan verzamelcd's kunnen maken met goede muziek om ze op ideeën te brengen.
Mag ik dan wel eerst even dat hiphopcd'tje scannen? Voor je het weet komt Tu-Pac op de radioquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Door mijn CD zal het gehalte hip-hop en heavy metal (ja rare combi) wel flink toenemen
Jaaaaa!!! Uiteraard!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hou niet van BBQ-en zonder bier, maar ik zal van Cos wel met de Chevy moeten komen zeker
Ik heb alleen belang bij pearl jamquote:
Heiligschennis!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, een hele korte. Zonder ellelang gejengel op het eind.
Nou, als jij je nou gaat bezatten, dan blijf ik wel nuchter en neem ik de Chevy wel mee naar Zwolle.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, kan ik weer geen bier drinken, m'n 2e hobby Cos, wat doe je
Ik denk dat SC geen vlekken in de bekleding wilquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:01 schreef purplerose het volgende:
wat heb ik aan fotoshop, ik wil en person met hugo in de chevy, hem stiekum bevoelen, en en en...
waarom woon je in godsnaam in zwolle, het gebeurd allemaal aan de andere kant van het land heejquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, als jij je nou gaat bezatten, dan blijf ik wel nuchter en neem ik de Chevy wel mee naar Zwolle.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat SC geen vlekken in de bekleding wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |